اقامت در خانه اقدامات منجر به افزایش مسکونی آتش سوزی

نگه داشتن هر کس در خانه به مبارزه با گسترش COVID-19 تا به حال یک نتیجه ناخواسته. آتش ستاد در تورنتو, برامپتون,

توسط MINERALNEWS در 6 اردیبهشت 1399

نگه داشتن هر کس در خانه به مبارزه با گسترش COVID-19 تا به حال یک نتیجه ناخواسته.

آتش ستاد در تورنتو, برامپتون, Vaughan و اوشاوا می گویند تعدادی از گزارش آتش سوزی افزایش یافته است و در طول این مستند.

در چند هفته اول از این مستند تعدادی از آتش سوزی در تورنتو شروع به پریدن کرد 17 درصد بیش از سال قبل با توجه به تورنتو رئیس آتش نشانی متی Pegg, که همچنین پیشرو در این شهر واکنش اضطراری به این بیماری همه گیر.

مرگ و میر ناشی از آتش سوزی در تورنتو نیز تا: هفت تا کنون در این سال در مقایسه با چهار در همان آخرین دوره سال است.

"این یک روند نگران کننده تقریبا دو برابر آنچه ما شاهد این زمان در سال گذشته گفت:" Pegg.

علت مسکونی آتش سوزی مراقبت و پخت و پز و بیشتر مردم خانه به معنی مردم بیشتر پخت و پز. این همچنین بدان معنی است که بیشتر مردم در خانه یکی دیگر از علت اصلی آتش سوزی گفت: Pegg.

"بدون هر گونه شک و تردید وجود دارد افزایش آتش سوزی مسکونی فعالیت به طور مستقیم در ارتباط به ما که خانه بیش از ما به طور معمول هستند" گفت: Pegg.

به گزارش مسکونی آتش سوزی شامل سه زنگ فروغ در یک طبقه 21 محل سکونت ساختمان در خیابان جورج بین آدلاید و ریچموند خیابان شرق روز پنج شنبه است که منفجر کردن ویندوز و مجبور ساکنان بر روی پیاده رو.

نادرست خاموش سیگار اعتقاد بر این است این منبع که فروغ با توجه به Pegg.

هیچ یک از درگذشت در آن, آتش, اما پس از آغاز سال وجود داشته است, چهار آتش مرگ و میر در چند واحد مسکونی در تورنتو, دو مرگ در خانواده های تک خانه های جدا شده و در یک نیمه جدا خانه.

این وضعیت باعث ایمنی کمپین از تورنتو خدمات آتش در رسانه های اجتماعی که Pegg گفت: کمک کرده بود قطع افزایش از 17 درصد به هفت درصد از جمعه صبح.

برامپتون رئیس آتش نشانی لایحه Boyes گفت: دوره بین ماه های ژانویه و مارس 15 دیدم شش درصد افزایش نسبت به مدت مشابه در سال 2019 در گزارش آتش سوزی در شهرستان خود را. مانند Pegg, Boyes با اشاره به این واقعیت که مردم به صرف زمان بیشتری را در خانه به عنوان یک عامل است.

او گفت گروه او شده است تلاش برای آموزش عمومی — هشدار آنها را به مطمئن شوید که اگر آنها در حال سیگار کشیدن در گاراژ آنها به درستی خاموش کردن ته سیگار خود را و هشدار آنها را در برابر اضافه بار الکتریکی.

"من می دانم آن را سخت به رقابت با خبر چرخه است که COVID اما ما در حال تلاش برای آن را بالای ذهن" گفت: Boyes.

داستان همان است که در Oshawa بودند وجود دارد 125 ساختاری آتش سوزی در سه ماهه اول سال 2020 است که شامل چیزهایی مانند صفحه اصلی آتش سوزی های الکتریکی در مقایسه با 71 در سه ماهه چهارم سال 2019 با توجه به رئیس آتش نشانی جرثقیل کلارک.

"آنچه که من متوجه شده ام این است که وجود دارد بسیاری از راههاي — ماشین لباسشویی, زباله, آتش سوزی, آب گرم کن برقی, مردم, پخت و پز مسائل دریچه های خشک کن — چرا که هر کس در خانه است" گفت: Clark.

"بسیاری از آتش سوزی, آتش سوزی نشات گرفته شاید از سیم در اتاق های زیرشیروانی یا چیزهایی شبیه به آن ... چیزهایی است که بیش از حد هستند."

هر سه روسای گفت: بخش های آتش در حال گرفتن کمتر تماس های کلی, چرا که با به طور قابل توجهی کمتر ترافیک در جاده های آنها در حال احضار به حوادث کمتر. آتش در تماس هستند تا در سراسر هیئت مدیره.

با توجه به شهر وان در پاسخ به درخواست رئیس آتش نشانی Deryn Rizzi, آتش سوزی شد و تا 22 درصد بین ماه های مارس 17 مارس 24. اکثر موارد خودرو و چمن آتش سوزی. یک چهارم از این وسیله نقلیه در آتش سوزی مربوط به آتش سوزی.

آتش نشانان نیز تا به حال برای تنظیم راه کار می کنند به عنوان COVID-19 همچنان به گسترش در جامعه از طریق تماس نزدیک.

در فعال شعله آتش نشانان همیشه پوشیدن self-contained breathing apparatus, به طوری که آنها نمی باید متفاوت مجهز شده است. اما کسانی که عامل دستگاه آسانسور در یک ساختمان در طول یک زنگ تماس و یا کار در یک ساختمان اعلام حریق پنل برای مثال در حال حاضر پوشیدن ماسک.

به منظور احترام به قوانین اجتماعی فاصله آنها نیاز به تماس بیشتر اتوبوس به آتش سوزی بزرگ که نیاز به یک ساختمان تخلیه چرا که آنها نمی خواهند بیش از حد بسیاری از مردم پناه در هر وسیله نقلیه.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش را با ما رایگان خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"در حالی که ما ممکن است به طور معمول قرار دادن 20 یا 30 نفر در یک اتوبوس در حال حاضر ما را کاهش می دهد که ظرفیت و سعی کنید به فضای مردم" گفت: Boyes.

چون بیشتر مردم در خانه بیشتر باید تخلیه شود در صورت آتش سوزی در محل سکونت یا اجاره آپارتمان ساختمان که نیاز به خدمه بیشتر در صحنه گفت: Pegg. و هنگامی که این ساختمان شده است تخلیه ساکنان را نگه داشته و دورتر از هر یک از دیگر.

"این باعث می شود که رد پای آتش به دریافت بسیار بزرگتر از آن را به طور معمول می گفت:" Pegg. "مقدار فضای ما مداخله کردن که رد پای بزرگتر می شود چرا که همه نیاز به فضای بیشتر."

روسای درخواست به ترک پخت و پز مراقب و برای اطمینان از سیگار به درستی خاموش.

مضطرب بودن یا محروم از خواب — به عنوان بسیاری از مردم شده اند در طول شش هفته گذشته در انزوای اجتماعی جذب خطر ناک اخبار در هر نوبت می تواند یک فرد را بیشتر فراموشکار با توجه به سیمونا Ghetti استاد در دانشگاه کالیفرنیا-دیویس مرکز برای ذهن و مغز است.

چند tasking می تواند مردم را حتی به احتمال زیاد به را فراموش کرده ام که ماهی تابه در پشت رایتر. زندگی روزمره پر شده است از جمله قسمت فراموشی Ghetti اشاره می کند. اما آنها به دور بماند چرا که آنها نه به عنوان مهم به عنوان ترک یک گلدان برای سوزاندن و شروع یک آشپزخانه. او توصیه می کند که عمدی در مورد پخت و پز.

"اگر شما واقعا خسته و یا تاکید آن است که همیشه ارزش قرار دادن تایمر به عنوان یک یادآوری به طوری که شما یک کمی خود را برون سپاری نیاز به یاد داشته باشید," او گفت:. "من فکر می کنم کسانی که اقدامات کوچک می تواند ما را به زندگی ما را کمی آسان تر است."

و امن تر است.

"ما در حال پریشان ما antsy, همه ما باید cabin fever. آن را واقعا آسان به رها کردن توجه خود را گفت:" Pegg. "این یک زمان ما باید فوق العاده مراقب باشند."

QUICK FACTS

  • مراقب پخت و پز ناشی از 32 درصد از آتش سوزی در تورنتو این سال است. بی دقتی سیگار کشیدن باعث 20 درصد است.
  • تعداد آتش سوزی به تاریخ در تورنتو در این سال: 888
  • وجود دارد 831 در همان آخرین دوره سال است.
  • به طور متوسط بیش از 50 قابل توجهی آتش سوزی یک سال در تورنتو ناشی از مردم زدن از ته سیگار روشن کردن یک بالکن.
Francine Kopun
فرانسین Kopun یک تورنتو-بر اساس گزارش خبرنگار پوشش سالن شهر و شهرداری سیاست برای ستاره. او در توییتر دنبال کنید: @KopunF


tinyurlis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب