مجسمه معترض حذف شده در انگلستان, یک روز پس از جایگزینی تاجر برده

بزرگنمایی این تصویر پیمانکاران در روز پنج شنبه حذف مارک کویین, مجسمه, افزایش قدرت (جن رید) 2020و پس

توسط MINERALNEWS در 26 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

پیمانکاران در روز پنج شنبه حذف مارک کویین, مجسمه, افزایش قدرت (جن رید) 2020و پس از آن به طور موقت از روی لئامت دادن در بالای ستون اختصاص داده شده به تاجر برده ادوارد Colston در بریستول. مقامات در شهرستان گفت: مجسمه سازی تنظیم شده است تا بدون اجازه آنها. بن Birchall/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
بن Birchall/AP

که آخرین نیست طولانی است.

فقط بیش از 24 ساعت پس از مجسمه های سیاه زندگی موضوع معترض رفت تا در بریستول بریتانیا شهر آن را کشیده پایین. مقامات محلی برداشته هنرمند مارک کویین مجسمه جن رید در پنج شنبه صبح و پایان آن مختصری از روی لئامت دادن در بالای یک ستون که قبلا با مته سوراخ کردن مجسمه بدنام تاجر برده ادوارد Colston.

"ما در حال گرفتن پایین مجسمه سیاه و سفید زندگی می کند موضوع معترض; ما در حال گرفتن پایین کار مستقر در لندن هنرمند که ساخته آن را بدون اجازه و بدون هر گونه گفتگو با شهر" بریستول شهردار ماروین ریس گفت: آسمان, اخبار روز پنج شنبه.

"ما راه اندازی یک فرایند است که ما فکر می کنم واقعا مهم است که مطمئن شوید که بسیار ظریف زمان ما شامل کل شهرستان و مطمئن شوید که هر کس احساس می کند مورد احترام است. و آن را قرار داده تا در خارج از این روند و در نتیجه پایین آمده است."

بزرگنمایی این تصویر

در طول آن daylong ماندن در ستون در بریستول, مجسمه جلب توجه گسترده — که روشن است از تعداد افرادی که برای بازدید از کار در حالی که آن را هنوز هم تا شنبه. متی Horwood/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
متی Horwood/گتی ایماژ

سریع حرکت می آید که کمی تعجب. ریس روشن ساخته یکشنبه هنگامی که مجسمه بالا رفت که در آن قرار داده شد بدون این شهرستان لازم است. و حتی کوین و رید در معرفی کار گفت که آن در نظر گرفته شده بود به طور موقت.

هنوز کوتاه مجسمه نشان دهنده یک فصل مهمی در یک بحث در اطراف Colston است که درگیر این شهرستان برای سال.

برای کمک های خود را به بریستول در اطراف نوبه خود از قرن 18 به نام انسان است که در ساختمان ها و خیابان ها در سراسر بریستول, در علاوه بر این به یک بنای تاریخی برنز بود که در ستون مرکز شهر برای برخی از 125 سال است.

اما با آن پول او ساخته شده کسانی که سهم در آمد از کار خود را با سلطنتی آفریقایی شرکت که برای سال تا به حال یک انحصار در غرب آفریقا تجارت برده.

این شرکت ربوده شده و به فروش می رسد ده ها هزار نفر از مردم را به برده داری در آمریکا می باشد. هزاران نفر دیگر بر این باور هستند که فوت کرده اند در رحم, اطلس سفر.

برخی از بریستول ساکنان را ساخته اند تلاش ها در سال های اخیر برای حذف مجسمه به افتخار او. ماه گذشته تظاهرکنندگان زمام امور را به دست خود در طول تظاهرات در برابر نژادی و بی عدالتی است. معترضان سرنگون مجسمه و نورد آن را به آب های این بندر است.

پس از آن بود که رید پا بر روی عنوان ستون خالی خودش و افزایش قدرت سیاه سلام مشت برگزار شد در بالاترین نقطهء کشتی در یک ژست گرفته شده در دوربین. تصویر گرفتار کوین چشم و در نهایت تبدیل به الگویی برای قطعه جفت همکاری در.

در حال حاضر و پس از آن daylong به نوبه خود در انظار مجسمه برداشته شده است به یک موزه محلی. آن وجود دارد برگزار خواهد شد "برای هنرمند به جمع آوری و یا کمک به ما در مجموعه" بریستول شورای شهر توییتی پنج شنبه.

"چالش ما چیزی به waded به محلی بدون درک و یا وضوح در نتایج این اقدام در تلاش برای رسیدن به" ریس توضیح داده شده در توییتر. "ما نیازی به عجله شود. ما باید فضا را برای کار همه چیز را برای به حداکثر رساندن شانس ما می تواند به جلو حرکت می کند با هم."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن