اداره آمار کانادا برای آزادی بیکاری اعداد به صورت مارس; کره جنوبی لینک کلیک کنید بیش از یک دوجین از عفونت های جدید به clubgoers در پایتخت

آخرین رمان coronavirus اخبار از کانادا و سراسر جهان جمعه (این فایل به روز خواهد شد در طول روز). وب لینک به دیگ

توسط MINERALNEWS در 19 اردیبهشت 1399

آخرین رمان coronavirus اخبار از کانادا و سراسر جهان جمعه (این فایل به روز خواهد شد در طول روز). وب لینک به دیگر داستان اگر در دسترس است.

5:36 a. m.: استرالیا برنامه ای برای بازگشایی اقتصاد در مراحل ژوئیه اما وجود دارد هیچ برنامه ای برای باز کردن به طور کلی مسافران بین المللی در آینده قابل پیش بینی.

نخست وزیر اسکات موریسون گفت: ایالات متحده را تنظیم سرعت خود را در کاهش coronavirus محدودیت ها و جزئیات مراحل دوم و سوم این طرح در عین حال به نهایی شود. بسیاری از استرالیا دیده نشده و جدید از موارد برای چند روز اما آن پرجمعیت ترین ایالت نیو ساوت ولز و ویکتوریا در ادامه به ثبت موارد جدید روزانه.

5:31 a. m.: دولت ایالات متحده در روز جمعه آماده است به گزارش بدترین مجموعه ای از مشاغل اعداد پس از رکورد نگه داشتن آغاز شد و در سال 1948 یک تصویر لحظهای از این آسیب ویرانگر coronavirus شیوع اتحاد وارده بر اقتصاد است.

نرخ بیکاری برای ماه آوریل می تواند به 16 درصد و یا بیشتر با توجه به اقتصاددانان مورد مطالعه از داده های ارائه دهنده FactSet. بیست و یک میلیون شغل ممکن است از دست داده اند. اگر این امر به این معنی است که تقریبا همه کار رشد در 11 سال پس از رکود بزرگ به پایان رسید از بین رفته بود در یک ماه.

5:22 صبح: هند ثبت 3,390 عفونت های جدید و 103 مرگ و میر هل دادن آن مورد کل گذشته 56,000 با 1,886 مرگ و میر با توجه به وزارت بهداشت داده ها جمعه.

از کسانی که آلوده 16,539 بهبود یافته اند. ساحلی ایالت ماهاراشترا که شامل بمبئی همچنان باقی می ماند بدترین آسیب دیده با تقریبا 20,000 موارد و 651 مرگ و میر

5:05 صبح: Mirvish تولیدات می گوید که انتظار دارد "همیلتون" بازگشت به تورنتو پس از بسیار به کرات موسیقی را در کانادا اجرا شد برش های کوتاه به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر.

تئاتر شرکت ارسال یک ایمیل به بلیط-دارندگان که درخواست بازپرداخت برای لغو اجرای برنامه پنج شنبه و آنها را به درخواست تجدید نظر ارائه اولویت دسترسی به صندلی باید تولید رزومه در عین حال-به-می شود-تعیین تاریخ.

Mirvish می گوید آنها هدف را به "همیلتون" بازگشت به مرحله ظرف مدت 18 ماه و در حالی که برنامه هنوز در شار تولید کنندگان قصد راه اندازی مجدد نمایش "در قدیمیترین راحتی."

ساعت 5: کره جنوبی در روز جمعه توصیه کاباره ها و شبیه مکانهای تفریحی نزدیک به یک ماه است و ممکن است تاخیر در بازگشایی مدارس پس از اتصال بیش از یک دوجین جدید کروناویروس عفونت به clubgoers در پایتخت.

مدارس قرار است به آغاز بازگشایی در هفته آینده, اما ترس از تجدید حیات پس از روز جمعه افشای 25 موارد جدید کره جنوبی برای اولین بار پرش بالاتر از 10 در پنج روز.

4:15 صبح: کانادا دام گروه تولید کنندگان می گویند در حال درد و رنج پس از COVID-19 شیوع بیماری منجر به یک سری از تعطیلی و slowdowns در گوشت های فرآوری گیاهان در سراسر کشور است.

تعداد حیوانات در حال انتظار برای پردازش شده گاو تولید کنندگان پرداخت بیشتر برای حفظ موجودی خود را.

و در یک مورد یک گراز تولید کننده مجبور شد به euthanize برخی از حیوانات خود را از آنجا که آنها تا به حال هیچ جایی برای رفتن.

4 صبح: کفایت اضطراری فدرال مزایای برای کمک به کانادایی آب و هوا COVID-19 بحران موظف است به آمده و تحت بررسی امروز به عنوان کشور اول واقعی اجمالی اقتصادی ویرانی های ناشی از بیماری همه گیر.

اداره آمار کانادا به انتشار بیکاری در شماره مارس — اولین ماه کامل است که در آن اقتصاد بود عملا تعطیل در حالی که همه اما ضروری کارگران در خانه مانده برای جلوگیری از گسترش این ویروس مرگبار که باعث COVID-19.

پنج شنبه 8:55 بعد از ظهر: والت دیزنی قصد دارد به بازگشایی آن رستوران و سرگرمی های منطقه در اواخر این ماه هر چند پارک و هتل ها بسته باقی خواهد ماند.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

دیزنی چشمه معاون رئیس جمهور مت سیمون ارسال شده پنج شنبه در official Disney Parks Blog که این منطقه را بازگشایی مارس 20 با افزایش اقدامات ایمنی برای کمک به جلوگیری از گسترش coronavirus. آن اقدامات عبارتند از: افزایش روش های تمیز کردن استفاده مناسب از پوشش صورت توسط هر دو اعضای بازیگران و مهمانان محدود-تماس با خدمات مهمان و ایمنی اضافی برای آموزش اعضای بازیگران.

پنج شنبه 7.15 بعد از ظهر وجود دارد 64,922 تایید و presumptive موارد در کانادا از جمله 4,408 مرگ و میر و 29,260 موارد حل و فصل شود, با توجه به مطبوعات کانادا.

این تجزیه به شرح زیر است (توجه داشته باشید: تفکیک می کند و شامل اعداد برای انتاریو که ستاره می کند خود را شمارش. ببینید ورود برای 5 p. m.):

  • کبک: 35,238 تایید کرد (از جمله 2,631 مرگ و میر 8,673 حل شود)
  • آلبرتا: 6,017 تایید کرد (از جمله 114 مرگ و میر 3,809 حل شود)
  • بریتیش کلمبیا: 2,288 تایید کرد (از جمله 126 مرگ و میر 1,512 حل شود)
  • نوا اسکوشیا: 1,007 تایید کرد (از جمله 44, مرگ و میر, 708 حل شود)
  • ساسکاچوان: 531 تایید کرد (از جمله شش مرگ و میر 329 حل شود)
  • Manitoba: 272 تایید کرد (از جمله هفت, مرگ و میر, 243 حل و فصل), 11 presumptive
  • نیوفاندلند و لابرادور: 261 تایید کرد (از جمله سه مرگ و میر 244 حل شود)
  • New Brunswick: 120 تایید کرد (از جمله 118 حل شود)
  • جزیره پرنس ادوارد: 27 تایید کرد (از جمله حل و فصل 26)
  • عودت کانادایی حساب برای 13 مورد تأیید همه از آن حل و فصل شده است
  • یوکان: 11 تایید کرد که حل و فصل شده است
  • Northwest Territories: پنج تایید کرد که حل و فصل شده است
  • Nunavut, گزارش بدون تایید موارد است.

ادامه مطلب پنج شنبه را پوشش اینجا.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن