متحده شکایت وزارت آموزش و پرورش بیش از تخصیص همه گیر بودجه به مدارس

بزرگنمایی این تصویر وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos صحبت می کند به خبرنگاران در مورد کوروناویروس در کا

توسط MINERALNEWS در 18 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos صحبت می کند به خبرنگاران در مورد کوروناویروس در کاخ سفید در ماه مارس است. الکس براندون/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الکس براندون/AP

چندین دموکراتیک به رهبری ایالت و ناحیه کلمبیا پیوست در یک طرح دعوی در دادگاه در برابر وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos متهم مغلوب ساختن پیشی جستن دولت از تلاش برای غیرقانونی منحرف کردن همه گیر تسکین کمک های مالی از مدارس دولتی به مدارس خصوصی.

کالیفرنیا دادستان کل خاویر بکررا اعلام کرد که طرح دعوی در دادگاه واصل در ایالات متحده دادگاه منطقه ای برای منطقه شمال کالیفرنیا. میشیگان مین جدید مکزیک و ویسکانسین نیز پیوست.

ماه گذشته وزارت آموزش و پرورش قرار رد کرد و گفت که مدارس خصوصی باید با بهره مندی از یک نماینده سهم به بیش از 13 میلیارد دلار در Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی (مراقبت) عمل اختصاص داده شده برای مدارس عمومی.

بکررا معتقد است که غیر قانونی تفسیر مراقبت عمل می کنند که اجازه می دهد تا مدارس خصوصی برای به دست آوردن یک مقدار نامتناسبی از عنوان من بودجه -- به طور سنتی متعلق به دانش آموزان کم درآمد.

اگر چه بخشی از این بودجه اختصاص داده شده به مدارس خصوصی به ارائه "عادلانه خدمات" برای دانش آموزان, گروه تفسیر آن اجازه می دهد به تعداد تمام دانش آموزان برای اهداف بودجه فرمول به جای فقط کسانی که واجد شرایط برای عنوان من کمک با توجه به طرح دعوی در دادگاه.

"امروز اعلام کرد که در مورد توقف مغلوب ساختن پیشی جستن دولت را آخرین تلاش به سرقت از خانواده های کارگر به آن را به بسیار ممتاز," بکررا اضافه کرد: این قانون می تواند قرار داده و 1.6 میلیارد دلار کمک اختصاص داده شده به دولت مدارس دولتی در معرض خطر است.

در میشیگان گفته است که این می تواند هزینه های خود را به مدارس دولتی $16 میلیون.

ویسکانسین دادستان کل جاش کال گفت: این امر منحرف کردن نزدیک به 4.2 میلیون دلار "به دور از مالیات دهندگان بودجه مدارس عمومی در فقیرترین مناطق آموزش و پرورش به موسسات خصوصی — در تخلف از الزامات تعیین شده توسط کنگره اداری روش, قانون و قانون اساسی ایالات متحده."

"به جای نادیده گرفتن کنگره و قصد انحراف بودجه دور از مدارس عمومی, منشی, DeVos باید دنبال قانون" او گفت:.

در بیانیه ای در ماه ژوئن DeVos گفت: مراقبت در عمل به معنای به کمک "همه آمریکایی, دانش آموزان, معلمان و خانواده ها را تحت تاثیر" توسط COVID-19.

"وجود دارد هیچ چیز در این قانون در کنگره به تصویب رسید که اجازه می دهد مناطق به تبعیض علیه کودکان و آموزگاران مدرسه خصوصی حضور و اشتغال," او گفت:.

کت و شلوار می آید پس از DeVos اولین پیشنهاد تغییر در مه. که به نگرانی در کنگره از اعضای هر دو طرف و از مسئولان مدرسه.

در تماس با معاون رئیس جمهور پنس DeVos روز دوشنبه گفت: فرمانداران باقی مانده بود $195 میلیون unspent از بودجه برای مدارس اختصاص داده و تحت مراقبت.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن