متحده فاقد اطلاعات کلیدی در ویروس موارد پزشکی از جمله کارگران

سیاتل - کارشناسان و مقامات بهداشتی که در حال تلاش برای برنامه ریزی در پاسخ به شیوع کروناویروس در حال از دست رف

توسط MINERALNEWS در 17 فروردین 1399

سیاتل - کارشناسان و مقامات بهداشتی که در حال تلاش برای برنامه ریزی در پاسخ به شیوع کروناویروس در حال از دست رفته یک قطعه مهم از اطلاعات تعدادی از کارکنان مراقبت های بهداشتی که آزمایش مثبت برای این بیماری است.

واشنگتن در مواجهه عمده شیوع COVID-19 در کشور اما مقامات بهداشتی نگه نمی دارد آهنگ از چگونه بسیاری از پزشکان و پرستاران این بیماری است. نیویورک, کانون شیوع کروناویروس نیز فاقد عفونت ارقام برای کارکنان پزشکی با توجه به جیل Montag, سخنگوی جدید وزارت امور خارجه, وزارت بهداشت.

این اطلاعات می تواند کمک به صرفه جویی در زندگی می کند گفت: دکتر گرته Porteous, یک متخصص بیهوشی در شهر سیاتل که مشغول به کار در مراقبت های بهداشتی آمادگی اضطراری و مدیریت بحران. آن را قبلا کمک به کاهش خطرات به پرسنل پزشکی در طول بسیار کوچکتر سارس شیوع 2003-04, او گفت:.

با حرفه پزشکی در مواجهه با کمبود اساسی دنده محافظ "سوال باید پرسید: آیا راه هایی که ما می تواند به بهبود آنچه ما را به مراقبت امن تر برای همه؟" Porteous گفت. "بدون منطقه ای و ملی داده های سلامت در COVID-19 عفونت در پرسنل بهداشت و درمان آن را دشوار است به تصور چگونه شروع به پاسخ دادن به این سوال است."

در طول سارس شیوع Porteous گفت: اطلاعات در مورد "نگران کننده نرخ بالای عفونت و مرگ" در کادر درمانی منجر به بهبود قوانین در اطراف عفونت پروتکل و استفاده از تجهیزات حفاظت شخصی.

اموزش شوبرت سخنگوی واشنگتن انجمن پرستاران گفت که همان داده های مورد نیاز برای COVID-19.

"ما اصرار به (وزارت بهداشت) و عملیات اضطراری تیم در سطح دولت شروع به جمع آوری و گزارش این اطلاعات," او گفت:.

کارشناسان که ایجاد مدل برای چگونگی coronavirus تاثیر این کشور در سیستم مراقبت های بهداشتی می گویند آنها همچنین می خواهید داده ها را بهتر تعیین کنید که چگونه به شدت بیمارستان خواهد شد نهفته است.

در حالی که مقامات بهداشت تعداد تخت ICU و محاسبه ظرفیت بیمارستان به برنامه ریزی برای افزایش موارد کریستوفر موری مدیر موسسه سلامت و معیارهای ارزیابی در دانشگاه واشنگتن ایجاد کرده است یک مدل برای پیش بینی COVID-19 مرگ و میر. همچنین پیش بینی می کند تعداد بیمارستان تخت ICU تخت و فن های هر دولت نیاز خواهد شد.

موری همچنین در تلاش برای شامل چیزهایی مانند چگونه بسیاری از کارگران مورد نیاز برای مراقبت از بیماران. اما بدون دسترسی به تعدادی از آلوده مراقبت های بهداشتی کارگران او را قادر به تصمیم است که تعیین.

موری امیدوار است که تغییر خواهد کرد.

"این واقعا یک قطعه مهم از اطلاعات را می دانم" او گفت:. "من اضافه کنید که به داده هایی را که ما برای درخواست از دولت است."

همانطور که از شنبه, واشنگتن, وزارت امور خارجه تا به حال بیش از 7,500 موارد و نیویورک تا به حال شمارش بیش از 110,000. نه دولت می داند که چگونه بسیاری از این موارد در حال کارکنان مراقبت های بهداشتی.

اوهایو از سوی دیگر گزارش شده حداقل 16 درصد از آن موارد درگیر مراقبت های بهداشتی کارگران در حالی که در مینه سوتا آن 28 درصد در روز چهارشنبه.

کشورهای دیگر در حال گزارش COVID-19 تاثیر خود را در مراقبت های بهداشتی جامعه است. اسپانیا گفت: حداقل 12,298 مراقبت های بهداشتی کارگران آزمایش مثبت برای این بیماری – 14.4 درصد از کل موارد گزارش شده. بیش از 60 پزشکان در ایتالیا درگذشت.

دانشگاه جانز هاپکینز دانشگاه آنلاین روی نقشه ردیابی گسترش ویروس را شامل نمی شود زیر مجموعه ای از اطلاعات در مورد چگونه بسیاری از مراقبت های بهداشتی کارگران را تبدیل به بیمار است. پلت فرم ساخته نشده بود به جمع آوری اطلاعات مربوط به کارگران گفت: دانشگاه سخنگوی داگلاس داناون. CDC نمودار نیز نمی شکستن آن را.

دانشگاه جانز هاپکینز مرکز بهداشت امنیتی توصیه کرده است در بيمارستانهای حفظ ورود به سیستم از کارکنان با COVID-19. کسانی که بهبود یافته اند می توانند در واحد اختصاص داده شده به COVID-19. اما داده ها در آلوده کارکنان ممکن است به دلیل بیمارستان ها می خواهید برای محافظت از اطلاعات که از ترس آن ممکن است به نظر می رسد آنها باید شرایط نا امن گفت: دکتر آنجلا گاردنر پزشک اورژانس و استاد دانشگاه تگزاس جنوب غربی مرکز پزشکی.

داشتن اطلاعات در مورد چگونه بسیاری از مراقبت های بهداشتی کارگران بیمار کمک خواهد کرد با برنامه ریزی او گفت:.

بیمارستان ها نیز نیاز به پارامترهای بهتر برای چه مدت یک کارگر باید دور ماندن از بیماران اگر در معرض COVID-19, او گفت:. CDC توصیه می گویند یک پزشک یا پرستار می تواند بازگشت سه روز بعد از آنها بدون علامت است. اما اگر یک کارگر قرار گرفت و مجبور نبود علائم و یا حتی آزمایش منفی آنها نیاز به قرنطینه 14 روز.

اگر چه واشنگتن دولت در بخش بهداشت و درمان نیست, جمع آوری داده ها برخی از شهرستانهای استان هستند. حداقل 88 کارکنان مراقبت های بهداشتی در شهرستان اسنوهومیش باید آزمایش مثبت برای coronavirus از 1,300 کل موارد. در شهرستان Yakima, آن را بیشتر شبیه به 30%.

مقامات در شهرستان کینگ خانه به بالاترین غلظت از موارد نمی دانند که چگونه بسیاری از کارکنان مراقبت های بهداشتی بیماری دارند.

دانشگاه پزشکی شروع به آزمایش کارکنان با علائم در مارس 5, گفت: سخنگوی سوزان گرگ.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

"از آنجا که زمان ما تست شده حدود 1,304 UW پزشکی مراقبت های بهداشتی کارگران در درایو-از طریق درمانگاه," او گفت:. در مورد 95.6% تست شده و منفی 4.4 درصد تست مثبت, او گفت:. بسیاری از آنها در حال حاضر در حال بهبود است.

کلرادو مقامات بهداشت همچنین می خواهید برای پیدا کردن که آلوده با اجرای یک برنامه تست برای تمام کارکنان مراقبت های بهداشتی گفت: Micki Trost, یک سخنگوی کلرادو بخش امنیت داخلی و مدیریت اضطراری.

"این تست کمک می کند تا استراتژی ما تقویت پزشکی, ظرفیت," او گفت:.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن