متحده بیمارستان می گویند آنها هنوز هم نمی گرفتن منابع حیاتی برای مبارزه با COVID-19

بزرگنمایی این تصویر نیروی دریایی عقب Adm. جان Polowczyk زنجیره تامین نیروی کار منجر شود در FEMA صحبت

توسط MINERALNEWS در 19 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

نیروی دریایی عقب Adm. جان Polowczyk زنجیره تامین نیروی کار منجر شود در FEMA صحبت می کند در طول یک coronavirus وظیفه نیروی مطبوعاتی در کاخ سفید در روز یکشنبه. پاتریک Semansky/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پاتریک Semansky/AP

یادداشت سردبیر: این داستان شامل زبان است که ممکن است توهین آمیز.

رئیس جمهور تهمت می گوید دولت فدرال تهیه و توزیع حیاتی لوازم پزشکی به مبارزه COVID-19 است "خوب تنظیم ماشین" اما بسیاری از بیمارستان ها و فرمانداران دولت می گویند آنها هنوز در تلاش برای به دست آوردن آنچه آنها نیاز دارند.

کاخ سفید فرستاده پنتاگون تدارکات کارشناس عقب Adm. جان Polowczyk را به اتهام فدرال زنجیره تامین است. Polowczyk می گوید او FEMA تیم سخت کار می کرد برای اضافه کردن مقدار مورد نیاز به حجم نرمال مکانیسم عرضه و به قیف برخی از لوازم پزشکی دولت procures به فروش می رسد — تحویل — از طریق بخش خصوصی است.

"من اینجا نیست برای اخلال در زنجیره تامین," او گفت: "کاخ سفید روزانه coronavirus جلسه در اوایل این ماه.

"این شش یا هفت توزیع کنندگان آنها باید 600 تا 700 انبار" Polowczyk گفت. "آنها باید کامیون برای رفتن به بیمارستان درب در هر روز است. ما در حال آوردن محصول در آنها در حال پر کردن سفارشات برای بیمارستانها و خانه های سالمندان مانند طبیعی است."

اما برخی از فرمانداران و منتقدان می گویند کاخ سفید توزیع رویکرد مخلوط فدرال و نهادهای دولتی با خصوصی شرکت بهداشت و درمان در ادامه به ایجاد سردرگمی و خشم و دولت مناقصه جنگ که اتلاف وقت و پول است.

بازنشسته ارتش ستوان کلی راسل اونوره که منجر نیروی کار مشترک کاترینا یک تیم است که هماهنگ نظامی و امداد رسانی به نیواورلئان و سواحل خلیج فارس در سال 2005 بود و به طور گسترده ای دیده می شود به عنوان بی مهارت اولیه طوفان پاسخ نمی گوشت چرخ کرده و کلمات در توصیف او چگونه فکر می کند تدارکات تصویر در حال پخش است با توجه به بیماری همه گیر کوروناویروس.

"آن را نمی f****** کار! شما می توانید بحث ها* * * * ** همه شما می خواهید در کاخ سفید تریبون [اما] کار نمی کنه!," او می گوید.

اونوره می گوید کلیدی وجود دارد رفع تهمت و دولت می تواند پیاده سازی در حال حاضر به وضوح بیشتری متمرکز خرید و توزیع منابع و عرضه فاصله متحده است. که مورد نیاز او می گوید نه فقط برای حیاتی دنده اما برای توزیع واکسن, وقتی که یکی از در دسترس می شود.

"این یک تاکتیک ما می تواند انجام دهد. قفل همه را," او می گوید. "برای به دست گرفتن آن و گرفتن آن را به نقاط گرم و سپس جیره آن را به بقیه مردم که نیاز به برخی از."

"که دقیقا به همین دلیل ما باید این دفاع تولید عمل — کنترل زنجیره تامین به عنوان به خوبی به عنوان زنجیره تولید. آن را مانند تازه ساعت در گرم* * * * ***** کاخ سفید!"

پس از هفته ها از ابراز تمایل به استفاده از دفاع تولید عمل به نیاز شرکت های مانند 3M به سطح شیب دار بالا تولید N95 ماسک صورت سپر و لوازم دیگر و برای جلوگیری از صادرات خود را در خارج از کشور مغلوب ساختن پیشی جستن در هفته گذشته relented تا حدی با استناد به آن را به اطمینان حاصل شود که تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) برای پرسنل پزشکی "نگه داشته است در کشور ما و به جایی که مورد نیاز است برای شکست دادن ویروس," او گفت:.

رژیم صهیونیستی. جی Inslee واشنگتن — اولین دولت ضربه سخت coronavirus — می گوید آن را به اندازه کافی برای کاخ سفید صرفا فشار شرکت.

از حزب دموکرات گفت: ان بی سی دیدار با مطبوعات آن را "مضحک" است که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت هنوز نشده انداخته کامل نیروی دفاع تولید عمل می کنند.

Inslee گفت ایالات متحده "[نیاز] به سراسر کشور بسیج" دفاع تولید عمل می کنند "بنابراین ما می توانیم این شرکت ها به جای ساخت جام دارندگان شروع به ساخت پشت بام ها شروع به ساخت کیت های آزمایش. ما لازم نیست به اندازه کافی تست کیت تا کنون در دولت و یا در هر نقطه در ایالات متحده است."

رهبر اقلیت سنا چاک شومر D-n. y. و دیگران را به نام بارها و بارها برای کاخ سفید برای ایجاد یک تزار – ترجیحا یک مقام نظامی – نظارت بر تولید و پرداخت حیاتی و تجهیزات پزشکی. کاخ سفید را رد کرد و این ایده گفت: عقب Adm. Polowczyk در حال انجام یک کار خوب.

FEMA مقامات گذشته و حال می گویند برخی از انتقاد از آژانس ناعادلانه است آن را به عنوان هرگز قبل از آن مواجه 50-دولت فاجعه است.

"این یک چالش بزرگ است. و برای FEMA یا دولت فدرال فقط بیش از بخش خصوصی در زنجیره تامین می تواند بسیار چالش دلهره آور می گوید:" دانیل Kaniewski که تا ماه فوریه شد FEMA معاون مدیر.

Kaniewski می گوید این سازمان است پاسخ اول و هرگز به معنای بازی است که نقش و نه آن را یک ملی ذخایر استراتژیک از تجهیزات پزشکی. او می گوید: این به معنای بازی "عکاسی" نقش ملی در شرایط اضطراری.

"به عبارت دیگر آن بود در محل قرار داده برای پاسخ فوری تا زنجیره تامین می تواند گرفتن و پاسخگویی به تقاضای کلی" او می گوید.

اونوره شک و تردید است که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت تا به حال خواهد شد را کنترل سخت تر از آن زنجیره تامین. پس بازنشسته سه ستاره به طور کلی می گوید که در حال حاضر به بیمارستان ها – و ایالات متحده – به مبادله منابع.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب