متحده دریافت خلاق برای پیدا کردن و استقرار بیشتر سلامت کارگران در COVID-19 مبارزه

بزرگنمایی این تصویر تست پزشکان یک بیمارستان کارمند سه شنبه برای coronavirus در تریاژ چادر که تعیین ش

توسط MINERALNEWS در 6 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

تست پزشکان یک بیمارستان کارمند سه شنبه برای coronavirus در تریاژ چادر که تعیین شده است تا در خارج از E. R. در سنت برنابا بیمارستان در برانکس. کارگران بیمارستان در خطر بالاتر ابتلا به COVID-19 و کارشناسان بهداشت عمومی ترس از کمبود نیروی انسانی در ایالات متحده در حال آمدن است. میشا فریدمن/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
میشا فریدمن/گتی ایماژ

زمانی که دکتر جودی سالرنو که در 60s کردم کلمه ای که نیویورک دولت در بخش بهداشت و درمان شد و به دنبال بازنشسته پزشکان داوطلب در coronavirus بحران او دریغ نکنید.

"همانطور که من نگاه به آنچه پیش رو برای شهر نیویورک جایی که من زندگی می کنند, من فکر کردم که اگر من می توانید با استفاده از مهارت های من در برخی از راه های که من مفید خواهد بود من به" او می گوید.

سالرنو می گوید او فکر نمی کند که از خودش به عنوان یک بازنشسته — او رئيس جمهور از نیویورک آکادمی پزشکی که سلامت عمومی وکالت. اما او اساسا بازنشسته از عمل بالینی.

به دلیل سن او سالرنو است در میان کسانی که در معرض خطر بالاتری از بیماری های جدی اگر آنها قرارداد COVID-19. "اما من احساس می کنم که من سالم," او می گوید. "من کار تمام وقت من هیچ دیگر عوامل خطر بنابراین من نیاز به وجود داشته باشد در صورت نیاز — برای من مهم است."

کارشناسان بهداشت عمومی می گویند ایالات متحده آمریکا است که در صورت کمبود کارکنان مراقبت های بهداشتی در بسیاری از مکان ها به زودی به عنوان موارد COVID-19 تشدید می شود. اول صفوف خط مقدم سلامت کارگران را کشیده و نازک به عنوان بیمارستان ها را پر کنید. و اگر مراقبت های بهداشتی کارگران را به تقلا برای مراقبت از بیماران مبتلا به بیمار بدون به اندازه کافی دنده محافظ آنها را با این ویروس آلوده شده و بیمار بیش از حد.

"واقعیت این است که ما با آن روبرو هستیم اجتناب ناپذیر کمبود ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی می گوید:" دکتر ایروین Redlener مدیر مرکز ملی برای آمادگی در دانشگاه کلمبیا. "افرادی که در حال آمدن به تماس نزدیک — و در نتیجه در بیشترین خطر هستند و پزشکان و پرستاران و مردم به طور مستقیم بررسی بیمارانی که احتمالا coronavirus."

به آدرس آمدن کمبود متحده از هاوایی به نیوهمپشایر در حال شل شدن خود قوانین مجوز به کسانی که با مهارت های بالینی توانایی به زمین مانند اجازه می دهد خارج از کشور پزشکان به تمرین درست میشه درخواست بازنشسته پزشکان داوطلب ، اکثر کشورهای در حال ساخت این نوع از تغییرات قانونی با توجه به یک ردیاب که توسط فدراسیون پزشکی دولت تخته.

تغییرات در دولت قوانین فقط گام اول است. پزشکان داوطلب نمی تواند به سادگی نشان می دهد تا در یک بیمارستان آماده به کار FSMB رئیس جمهور دکتر Humayan چودری توضیح می دهد. بیمارستان ها و سیستم های بهداشتی نیاز به بررسی کنید که پزشکان آموزش و مجوز آنها ادعا می کنند به. "گاهی اوقات که یک فرایند دشوار" او می گوید. "گاهی اوقات آن را طول می کشد هفته به کامل است."

برای کمک به سرعت روند همراه چودری می گوید: فدراسیون پزشکی دولت تابلوهای ارائه شده است دسترسی رایگان به آن پزشک, پایگاه داده, که اجازه می دهد تا بیمارستان را به سرعت بررسی "که در آن پزشکان به مدرسه پزشکی رفت که در آن آنها آموزش دیده و اینکه آیا یا نه آنها شده است مجوز در یک یا چند حوزه های قضایی که آیا آنها تا کنون بوده است منظم و یا اینکه آیا یا نه آنها در خصوص گواهی یا آمریکایی تخصص پزشکی یا American Osteopathic Association."

زمانی که سالرنو می خواستم به ثبت نام برای خدمات بالینی در نیویورک او پر کردن یک فرم دولت در بخش سلامت ایجاد کرده بود به جمع آوری اطلاعات از داوطلبان. او گفته بود که به سرعت اعتبار خود را تا به حال تایید شده است.

در حال حاضر هر روز او می گوید: "وجود یک داشبورد و من ثبت نام در برای دیدن آنچه مورد نیاز است و اگر هر یک از مهارت های من مطابقت با آنچه مردم خواسته اند از نظر سلامت پرسنل."

حرکت نزولی از جمله بازنشستگان

اگر چه این ایده از استخدام بازنشسته پزشکان و پرستاران شده است نسبتا محبوب در حرکت میان کشورها تا کنون Redlener فکر می کند آن را یک ایده بد برای خط مقدم مراقبت های پزشکی.

"اگر شما شروع به تلفن در بازنشسته پزشکان و پرستاران و هر چه این عملا افراد در معرض خطر بالا" او می گوید. "آنها مسن تر — همین دلیل است که آنها بازنشسته شد. بسیاری از آنها را باید جدی, خطرات پزشکی در بالای آن است. و اگر ما در حال رفتن به آنها را در هر نقطه در نزدیکی خط مقدم خاص این بحران همه گیر ما در حال به خطر انداختن برخی بسیار بالا-خطر مردم است."

او در گفتگو با مقامات بهداشت عمومی بررسی این گزینه Redlener می گوید: "تمام راههای در حال کاوش است." پرستاران و پزشکان و دستیاران همچنین می توانید در خط مقدم اگر آنها در حال حاضر او می گوید. و مقامات بهداشت عمومی نیز صحبت کردن در مورد بازآموزی متخصصان مانند جراحان پلاستیک و متخصصان پوست به طوری که آنها می تواند کمک به مراقبت از COVID-19 بيمار. دندانپزشکان ممکن است استخدام شود و باز آموزی, بیش از حد او می افزاید.

یک ایده Redlener نعمت است بازبینی قوانین بین المللی در مورد آموزش پزشکان که در حال زندگی در آمریکا "یکی از چیزهایی که من شده فکر کردن و صحبت کردن در مورد از بین بردن — در حال حاضر — تنظیم است که شما مجبور به تکرار اقامت خود را به منظور تمرین در ایالات متحده," او می گوید. "این افراد آماده برای رفتن و تجربه من با آنها این است که آنها بسیار با استعداد بسیار خوبی آموزش دیده و در آینده از کشورهای مختلف است. که استخر ما باید به آن ضربه بزنید."

او می افزاید: "هر آنچه در آن است که ما انجام می دهیم ما باید [تشخیص] که ما در حال قرار دادن مردم در معرض خطر شرایط با توجه به کوروناویروس."

چگونه دانشجویان پزشکی کمک می کند

وجود دارد یکی دیگر از استخر از مردم در آغاز از حرفه پزشکی خود را که مایل به کمک کردن: دانشجویان پزشکی.

"آنها در حال بدیهی است که در فرایند یادگیری چگونه به تمرین پزشکان, اما وجود دارد هیچ دلیلی که چرا آنها نمی توانند هم مفید باشد در شرایط فعلی می گوید:" Chaundhry از FSMB. او می گوید: بسیاری سوم و چهارم-سال دانشجویان پزشکی به تازگی کشیده از بیمارستان چرخش به دلیل کمبود تجهیزات حفاظت شخصی و خطر قرار گرفتن در معرض.

"ما در حال کار با سازمان های ملی که نظارت بر دانشجویان پزشکی — هر دو انجمن آمریکایی دانشکده های پزشکی و انجمن آمریکایی دانشکده های Osteopathic پزشکی — مطمئن شوید که نسل بعدی ما از پزشکان که در حال حاضر در حال آموزش هستند قادر به بازگشت به بیمارستان به زودی به کمک در هر راه که آنها می توانند."

چودری می گوید: برخی از مدارس حداقل با توجه به فارغ التحصیل ارشد پزشکی دانش آموزان در اوایل. "ما شروع به برخی از اوایل مکالمات در مورد زمان مدت از دانشکده پزشکی آموزش زمان مدت از آموزش های تخصصی برای پزشکان — که چیزی است که ما ممکن است نیاز به نگاه در برخی از نقطه," او می گوید. "ما شروع به کسانی که مکالمات چرا که هیچ کس نمی داند چه آینده نگه دارید ممکن است."

با اکثر دانشجویان پزشکی در حال حاضر کنار از بیمارستان های بسیاری شده اند و طوفان مغزی راه آنها می تواند کمک بلافاصله. برخی از دانشجویان پزشکی در دانشگاه هاروارد به عنوان مثال در حال ساخت infographics و توضیحی ویدئوها برای عموم مردم است که آنها را به اشتراک در instagram. و در دانشگاه کالیفرنیا, سان فرانسیسکو, دانش آموزان, برگزار شد, ماسک درایوهای محلی و بیمارستان ها.

Palak پاتل یک چهارم-سال دانشجوی پزشکی در دانشگاه غرب میانه. الهام گرفته شده توسط دانشجویان پزشکی در دانشگاه مینه سوتا پاتل سازمان یافته از طریق گوگل-اشکال, پزشکی, دانش آموز, داوطلب, ثبت نام برنامه در شیکاگو و حومه آن است.

برخی از چیزهایی که پاتل و همسالان خود هستند داوطلبانه به انجام استفاده از خود را آموزش پزشکی — مانند فیلدینگ تماس از بیماران در چند کلینیک که شده است به طور کامل هولناک و اساسی به سابقه پزشکی از بیماران از طریق تلفن. اما پاتل می گوید: برخی از دانشجویان پزشکی نیز نگهداری از کودکان برای کارگران بیمارستان کودکان که در حال حاضر در خارج از مدرسه و یا انجام خود را به خرید مواد غذایی.

پاتل می گوید او شده است خوشحال با پاسخ از دانش آموزان دیگر او. "من شده است در واقع ضعف است. ما تا به حال بیش از 100 داوطلب ثبت نام در 72 ساعت — ایمیل من بود فقط باد" او می گوید و می خندد.

"ما امیدواریم که این وضعیت نمی کند و بدتر" پاتل می گوید. "اما اگر آن را ندارد, ما امیدواریم که که ما می توانیم بیشتر و بیشتر درگیر است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن