دولت به اجاره سنت وینسنت مرکز پزشکی برای کمک به COVID-19 همه گیر

یک بیمارستان خالی در نزدیکی مرکز شهر لس آنجلس خواهد بود استیجاری توسط دولت برای کمک به آدرس COVID-19 شیوع در ل

توسط MINERALNEWS در 2 فروردین 1399

یک بیمارستان خالی در نزدیکی مرکز شهر لس آنجلس خواهد بود استیجاری توسط دولت برای کمک به آدرس COVID-19 شیوع در لس آنجلس قطعا نظام سلامت از کالیفرنیا جمعه اعلام کرد.

قطعا در انتشار اخبار گفت که دولت "اجاره سنت وینسنت مرکز پزشکی برای تعیین بهترین استفاده از آن برای کمک به نشانی COVID-19 در لس آنجلس."

معلوم نیست اگر این بیمارستان در 3 و آلوارادو خیابان ها استفاده می شود به خانه کسانی که مبتلا به COVID-19 برای بیماران مبتلا به دیگر مسائل مربوط به سلامت و یا برای هدف دیگری. جزئیات مالی اعلام نشده است.

بیمارستان در شورای منطقه ارائه شده توسط عضو شورای شهر میچ O'Farrell که در ستایش قرارداد جمعه.

تبلیغات

"با همه چیز وارونه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس من نمی توانم فکر می کنم از مطلب به موقع و فوری هدف St. Vincent بیمارستان در منطقه 13. من ستایش [رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom] برای گرفتن این عمل را در دست زدن به این بحران تا کنون" O'Farrell گفت.

Newsom را نمی بلافاصله در پاسخ به یک درخواست برای نظر.

O'Farrell یکی از چندین رهبران سیاسی که به دنبال به نوبه خود خالی مرکز پزشکی به مسکن و خدمات برای کمک به این شهر جمعیت بی خانمان.

قطعا نظام سلامت نیز اجاره Seton مرکز پزشکی در شهرستان دالی سیتی به دولت اعلام شد پیش از آن در هفته.

تبلیغات

San Mateo County سرپرست دیوید Canepa که نشان دهنده دالی سیتی گفت: دولت اجاره 177 تخت در Seton پزشکی در نظر گرفتن چند طبقه برای بیماران مبتلا به بیماری COVID-19.

"این است که به ارائه ظرفیت به انعطاف پذیری بالا" Canepa گفت. "این در مورد صرفه جویی در زندگی می کند."

سنت وینسنت متعلق به حقیقت نظام سلامت که در زمان بیمارستان به ورشکستگی در سال 2018 است. در میان ورشکستگی طلبکاران سیستم بیمارستان سابق شرکت مدیریت یکپارچگی بهداشت و درمان است که توسط کنترل کارآفرین-پزشک پاتریک به زودی-Shiong شرکت NantWorks. به زودی-Shiong همچنین دارای L. A. Times.

"ما خوشحالیم که قادر به همکاری با ایالت کالیفرنیا به آدرس این فشار بهداشت عمومی نیاز" گفت: غنی Adcock مدیر عامل شرکت از واقعیت.

اعلام این خبر اشاره کرد که قطعا نیز صاحب و اجرا می شود سنت فرانسیس مرکز پزشکی در لس آنجلس که به ارائه مراقبت برای COVID-19 بیماران و بیماران دیگر در جامعه است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب