دولت وزارت دادگستری اعلام تکنولوژی جدید برای شناسایی افراد ناشناس

دولت را بالا آژانس های اجرای قانون به دست آورده است که توانایی به طور کامل توالی DNA میتوکندری یک پیشرفت است ک

توسط MINERALNEWS در 6 اسفند 1398

دولت را بالا آژانس های اجرای قانون به دست آورده است که توانایی به طور کامل توالی DNA میتوکندری یک پیشرفت است که عدالت امیدوار خواهد شد بهتر قادر محققان برای شناسایی اجساد افراد گم شده.

"هر چیزی که ما می توانید انجام دهید برای کمک به خانواده ها در یافتن بسته شدن بسیار مهم است" کالیفرنیا Atty. ژنرال خاویر بکررا در بیانیه ای گفت شنبه. "ما افتخار در کار ما دانشمندان و تکنسین های انجام این کار هر روز ما در اداره پزشکی قانونی خدمات برای کمک به محافظت از کالیفرنیا از جمله کار ما با اجرای قانون محلی برای کمک به خانواده ها قرار خود را از دست رفته عزیزان."

تقریبا هر سلول در بدن یک فرد همان DNA ارثی مواد در انسان و تقریبا تمام موجودات دیگر, با توجه به U. s. National Library of Medicine.

ترین DNA واقع در هسته سلول که در آن است به نام هسته ای DNA. اما مقدار کمی از DNA نیز می توان در میتوکندری ساختار درون سلول که با تبدیل انرژی از مواد غذایی به یک فرم است که می توانید با استفاده از سلول های, با توجه به کتابخانه. این است که به نام DNA میتوکندری.

تبلیغات

زمانی که بدن انسان در معرض شرایط سخت زیست محیطی مانند زمانی که یک بدن است که با یک مجرم در خارج برای چند هفته DNA می تواند به شکستن را به قطعات کوچک. این باعث می شود آن را به چالش برای به دست آوردن هسته ای DNA است که می تواند مورد استفاده برای شناسایی کسی.

دانشمندان در آزمایشگاه جرم و جنایت اغلب به نوبه خود به DNA میتوکندری به دلیل آن است که به طور کلی در حال حاضر در حد مقادیر بیشتری از استاندارد های هسته ای DNA با توجه به وزارت دادگستری است. اگر چه هسته ای DNA است که به طور معمول بیشتر آموزنده گاهی اوقات DNA میتوکندری است که همه در دسترس است, این سازمان اشاره کرد و در آن به انتشار اخبار.

با استفاده از عظیم موازی توالی فناوری وزارت اداره پزشکی قانونی خدمات را با استفاده از یک فرایند برای تعیین توالی کل DNA میتوکندری. قبلا تنها بخشی از کنترل منطقه از DNA میتوکندری حدود 5 درصد از ژنوم گرديد در موارد مربوط به افراد ناشناخته با توجه به آژانس.

پیشرفت روز دوشنبه اعلام کرد استفاده خواهد شد به مقایسه DNA میتوکندری ارائه شده توسط خانواده های بیولوژیکی به شواهد موجود در پرونده های مربوط به ناشناخته بشر باقی مانده است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن