وزارت امور خارجه میله NPR خبرنگار از پرواز با Pompeo

واشنگتن - وزارت امور خارجه را رد کرده است یک رادیو عمومی ملی خبرنگار یک صندلی روی عرشه وزیر امور خارجه مایک Po

توسط MINERALNEWS در 8 بهمن 1398

واشنگتن - وزارت امور خارجه را رد کرده است یک رادیو عمومی ملی خبرنگار یک صندلی روی عرشه وزیر امور خارجه مایک Pompeo هواپیما برای سفر آینده به اروپا و آسیای مرکزی تصمیم آمدن چند روز پس از Pompeo شدت انتقاد کرد در یکی دیگر از NPR خبرنگار.

NPR گفت: در بیانیه ای که روز شنبه خبرنگار میشل Kelemen داده نشده دلیلی برای منع از پرواز. وزارت امور خارجه کاهش یافته است به نظر.

وزارت امور خارجه خبرنگاران' Association گفت: این تصمیم به انکار Kelemen یک صندلی در Pompeo هواپیما رهبری آن را به نتیجه گیری کرد که "وزارت امور خارجه است خونخواهی" علیه NPR. گروه خواسته آژانس تجدید نظر کند و اجازه می دهد Kelemen برای پیوستن به Pompeo.

در مصاحبه روز شنبه, Pompeo پاسخ testily زمانی که NPR خبرنگار Mary Louise کلی او را در مورد اوکراین و به طور خاص آیا او دفاع کرد و یا باید در دفاع از ماری Yovanovitch سابق سفیر آمریکا در کیف که فردی گری که در رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را استیضاح.

کلی گفت که پس از NPR مصاحبه او گرفته شده بود به Pompeo خصوصی در اتاق نشیمن که در آن او فریاد زد در او "برای همان مقدار از زمان به عنوان مصاحبه خود" و لعنت بارها و بارها.

Pompeo پاسخ شنبه که کلی حال "دروغ" به او و به نام او انجام "شرم آور است." NPR گفت: آن ایستاده بود با کلی گزارش.

در آن بیانیه روز دوشنبه خبرنگاران' گروه گفت: Kelemen "یک کمال حرفه ای است که تحت پوشش وزارت امور خارجه برای نزدیک به دو دهه است. ما با احترام درخواست وزارت امور خارجه برای تجدید نظر کند و اجازه می دهد میشل به سفر در هواپیما برای این سفر است."

بن Wizner مدیر بیان و حریم خصوصی و فناوری پروژه برای آزادی های مدنی آمریکا اتحادیه اروپا در بیانیه ای گفت: "وزارت امور خارجه نمی تواند مقابله به مثل در برابر یک خروجی اخبار به دلیل یکی از خبرنگاران پرسید سوال دشوار است. این کار از خبرنگاران به پرسش دشوار نیست مودب شرکت است."

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.sutny.im
آخرین مطالب