بهار باران و برف سقوط کوتاه از معجزه آسا برای بسیاری از کالیفرنیا

به عنوان مارس تساوی برای فصل زمستان می رود به کتاب رکورد, چشم انداز بارش بازیابی تمام از بین رفت اما برای بسیا

توسط MINERALNEWS در 12 اردیبهشت 1399

به عنوان مارس تساوی برای فصل زمستان می رود به کتاب رکورد, چشم انداز بارش بازیابی تمام از بین رفت اما برای بسیاری از کالیفرنیا.

کالیفرنیای جنوبی بهره مند از اواخر فصل طوفان است در و یا بالاتر از نرمال برای این فصل در بسیاری از نقاط اما بقیه دولت دچار کسری بودجه با وجود امید به یک "مارس معجزه است." شمال کالیفرنیا آسمانی می ایستد در بین 50% و 60% طبیعی و مرکزی کالیفرنیا است که عمدتا در حدود 60% تا 70% از نرمال برای این فصل است.

مشکل با بارش بودن فراوان در جنوب به عنوان Jan تهی از گولدن گات آب و هوا خدمات اشاره شده است که تنها حدود 3 درصد از دولت ظرفیت مخزن است که در جنوب Tehachapis. بزرگترین مخازن در مناطق شمالی و مرکزی کالیفرنیا.

la-me-drought-snowpack-precip-STORAGE_Artboard 2 copy 2.jpg

باران سقوط کرد در جنوب, اما بسیاری از مخازن در بخش شمالی از دولت است.

(پل Duginski / لس آنجلس تایمز)

تبلیغات

به عنوان یک نتیجه, آخرین خشکسالی نظارت بر اطلاعات منتشر شده در روز پنجشنبه نشان می دهد که متوسط خشکسالی همچنان به گسترش در شمال کالیفرنیا. بخشی از دولت در نظر گرفته می شود در حد متوسط خشکسالی افزایش یافته و از 16.1 درصد به تقریبا 22% كردن به غرب Modoc و Lassen, استان ها و سراسر Plumas, سیرا نوادا و شمال پلاسر شهرستانهای شرق به مرز نوادا.

این منطقه از کوه ها بخشی از مهم شمال سیرا 8-ایستگاه شاخص به طور متوسط هشت آسمانی اندازه گیری سایت های که ارائه یک نمونه نماینده از شمال سیرا عمده منابع آبی. این حوضه شامل ساکرامنتو پر یوبا سیتی آمریکا و رودخانه ها. این رودخانه جریان به برخی از کالیفرنیا بزرگترین مخازن ارائه بخش بزرگی از دولت تامین آب است.

شمال سیرا 8-ایستگاه شاخص می ایستد در 58 درصد از نرمال برای این فصل است.

در این منطقه فقط در جنوب شرقی دریاچه تاهو همراه ایالات متحده بزرگراه 50 است فیلیپس ایستگاه که در آن وزارت امور خارجه از منابع آب انجام پنجم و نهایی برف نظرسنجی از آب در سال است. این برف اندازه گیری 1.5 اینچ عمیق بود و برف و آب معادل 0.5 اینچ یا فقط 3 درصد از میانگین برای آن مکان.

تبلیغات

la-me-drought-snowpack-precip-SNAP_Artboard 2.jpg

آسمانی که از پایان ماه آوریل است.

(پل Duginski / لس آنجلس تایمز)

خشکسالی مانیتور نشان می دهد که بخش هایی از دولت های شدید و شدید خشکسالی بدون تغییر باقی می ماند در حدود 14.9 درصد و 4.7 درصد بود. این 41.8 درصد از دولت و نه در خشکی نیز بدون تغییر است و این همه در بخش جنوبی این ایالت که در آن بارش باران افزوده شد با طوفان زمستانی در ماه مارس و اوایل آوریل است.

شهرهای سان فرانسیسکو و ساکرامنتو پایان مارس با حدود نیم عادی خود بارندگی. هر دو در منطقه از خشکسالی شدید. هلال احمر شهرستان با 66 درصد از نرمال بارش برای فصل است که در منطقه شمال غربی کالیفرنیا طبقه بندی شده به عنوان در خشکسالی.

شدید خشکسالی منطقه دور به باریک بریدن از جنوب غربی اورگان است. خشکسالی شدید را پوشش می دهد بسیاری از غربی اورگان و خشکسالی مانیتور گزارش می دهد که بارش سال آبی صفوف به عنوان سوم-driest در پورتلند ایستگاه 89-سال دوره ثبت شده است.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن