جرقه و پرواز گلوله قبل از وحشی پیگیری می رسد در Sylmar

وحشی پیگیری آغاز شد که پنج شنبه شب در دره آنتلوپ به پایان رسید و در Sylmar شامل یک ماشین توفنده از طریق دروازه

توسط MINERALNEWS در 16 اسفند 1398

وحشی پیگیری آغاز شد که پنج شنبه شب در دره آنتلوپ به پایان رسید و در Sylmar شامل یک ماشین توفنده از طریق دروازه سرنشینان آن تیراندازی در مقامات — از جمله اجرای قانون هلیکوپتر — و راننده در نهایت تلاش برای اجرا در سراسر 5 آزادراه, مقامات گفت.

تعقیب آغاز شده و حدود 9:30 p. m. وقتی Los Angeles County sheriff نمایندگان از پالم دیل ایستگاه سعی کردم به جلو و بیش از یک DUI مشکوک.

این خودرو یک سدان با توجه به تصویری از حادثه — سرعت دور و در نهایت سقوط کرد و از طریق یک دروازه در یک لاکهید مارتین تسهیلات, مقامات گفت. خودرو ادامه داد: در پاره شدن از طریق چندین زنجیره ای پیوند حصار در حالی که راننده در جمع معاونان کلانتر مقامات گفت: قبل از شخم از طریق یک دروازه برای خروج پیچیده است.

سرنشینان این خودرو نیز شلیک چندین گلوله در یک کلانتر هلیکوپتر بود که جمع کردن خودرو, مقامات گفت.

تبلیغات

تصویری نشان داد که خودرو به سرعت در امتداد 14 آزادراه در Agua Dulce منطقه و بر روی 5 آزادراه قبل از ادغام بر روی رو به مشرق 210 آزادراه در Sylmar حدود 10:17 p. m.

در طول پیگیری نمایندگان مستقر در نوار سنبله سعی کنید برای غیر فعال کردن این وسیله نقلیه است. ویدیو نشان داد یک جرقه از ریختن ماشین در تعقیب لحظات پایانی ظاهرا ناشی از رانندگی در یک لخت لبه چرخ.

این خودرو در نهایت متوقف بر اتصال از 5 به 210 در Sylmar با توجه به کلانتر.

راننده — که به گفته مقامات مسلح بود با یک TEC-9 تپانچه نیمه اتوماتیک — پس از آن در حال غرق خودرو و تلاش برای فرار قبل از اینکه یک معاون او را به ضرب گلوله در پا.

تبلیغات

مظنون فرار کردن یک خاکریزی و بر روی 5 آزادراه جایی که او زده بود عبور خودرو. نمایندگان پس از آن قادر بودند او را بازداشت.

یک مسافر در خودرو دستگیر شد و بدون حادثه, مقامات گفت. دوم تفنگ دستی در ماشین پیدا شد به گفته کلانتر مقامات.

نه مظنون شناسایی شد.

راننده گرفته شده بود به یک بیمارستان در شرایط منصفانه, مقامات گفت. یک معاون که دنبال مظنون در پا نیز اصابت یک خودرو در اتوبان گرفته شده بود به یک بیمارستان در وضعیت خوب.

تحقیقات در حال انجام است. هر کسی با اطلاعات خواسته است به تماس کلانتر قتل در اداره (323) 890-5500. نکات سمت چپ می توانید به صورت ناشناس در (800) 222-8477.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب