اسپانیایی نشان می دهد فناوری ارزیابی هزینه لغو بیش ویروس

بارسلونا اسپانیا - سازمان جهانی موبایل بزرگترین نمایشگاه فن آوری و می گویند هزینه لغو سالانه کنگره جهانی موبای

توسط MINERALNEWS در 24 بهمن 1398

بارسلونا اسپانیا - سازمان جهانی موبایل بزرگترین نمایشگاه فن آوری و می گویند هزینه لغو سالانه کنگره جهانی موبایل (MWC) شناخته نشده است و این که انگیزه پشت این تصمیم صرفا مربوط به ایمنی و بهداشت نگرانی از شیوع ویروس از چین است.

تشک Granryd مدیر کل GSMA سازماندهی بدن گفت: آنها نمی توانند در مورد هزینه های آن را به عنوان "اوایل روز نشده است."

"این در مورد پول" Granryd به خبرنگاران گفت: در بارسلونا.

تصمیم به قراضه Feb. 24-27 رویداد در بارسلونا گرفته شد روز شنبه و پس از ده ها تن از شرکت های فن آوری و حامل های بی سیم کاهش یافته است بیش از آنچه که به تازگی دوبله COVID-19 از جمله شرکت های بزرگ مانند اریکسون و نوکیا و سونی و آمازون اینتل و ال جی. شرکت های ذکر شده نگرانی برای ایمنی کارکنان و بازدید کنندگان است.

John Hoffman, مدیر اجرایی GSMA گفت: آنها تا به حال در نظر گرفته مدرج به پایین رویداد اما "همه خریداران ما نشان داده اند آنها حضور نداشت." او گفت: آنها در داده های چهارشنبه و به این نتیجه رسیدند که "اکثریت قریب به اتفاق کسانی که برنامه ریزی برای حضور در نمی خواهید به وجود دارد."

او گفت: به تعویق انداختن آن را دور انداخته و آن را به عنوان "غیر ممکن است برای پیش بینی زمانی که این وضعیت در حال رفتن به نتیجه بگیریم."

توصیف آن به عنوان "بسیار تیره روز" هافمن گفت که این گروه با این وجود نگاه رو به جلو برای میزبانی این رویداد بار دیگر در بارسلونا در سال 2021.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.su
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن