SpaceX با موفقیت به زمین 50 موشک در 5 سال

SpaceX راه اندازی یکی دیگر از ماموریت باری به ایستگاه فضایی بین المللی روز جمعه با موفقیت فرود پرواز موشک تقوی

توسط MINERALNEWS در 17 اسفند 1398

SpaceX راه اندازی یکی دیگر از ماموریت باری به ایستگاه فضایی بین المللی روز جمعه با موفقیت فرود پرواز موشک تقویت کننده برای 50 بار در پنج سال گذشته آسوشیتد پرس گزارش داد.

تجاری موشک شرکت ارسال آن "اژدها" کپسول از کیپ کاناورال به ایستگاه فضایی بین المللی برای آن 20 ISS بر ماموریت با توجه به آزادی مطبوعات از SpaceX. این فضاپیما حامل بیش از دو تن از تجهیزات و آزمایش است. این انتظار می رود برای رسیدن به ایستگاه فضایی روز شنبه.

موشک برداشته به یک شمارش معکوس و به سلامتی از مخاطبان در SpaceX دفتر مرکزی در کالیفرنیا اما بزرگترین شادی را برای فرود موفقیت آمیز این موشک اولین مرحله تقویت کننده. پس از سقوط به دور از اژدها کپسول های "فالکون 9" لمس به پایین بر روی پد فرود میان چشمک می زند از نور و دود.

"و شاهین فرود آمد تا برای 50 بار در SpaceX تاریخ!" اعلام کرد منجر مهندس جسیکا اندرسون در یک livestream از SpaceX HQ.

شب را در شرایط باد می وزد شد یک چالش جدید برای این فضاپیما است. در یک صدای جیر جیر, SpaceX از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Elon Musk گفت: راه اندازی یک "عمدی پاکت گسترش است."

مدت کوتاهی پس از تقویت کننده موفق فرود مشک پرسیدم پاکت گسترش یافته است."

این نخستین بار نیست که راه اندازی برای هر بخشی از موشک. فالکون 9, تقویت کننده که در بازگشت به زمین برای استفاده دوباره شد آخرین پرواز در دسامبر 2019. اژدها کپسول پرواز دو بار در سال 2017 و یک بار در سال 2018 با توجه به SpaceX.

این آخرین ماموریت برای اولین نسخه از اژدها فضاپیما آغاز شد که سفر به فضا در سال 2012 گفت: اندرسون. SpaceX می گوید نسخه ای از این کپسول قادر به پرواز مردم علاوه بر حمل و نقل و پرواز با فضانوردان ناسا بعد از این سال.

این شرکت قرار می دهد تاکید بر ایجاد سرعت موشک قابل استفاده مجدد. هدف آن است که برای کاهش هزینه سفر به فضا و در نهایت این عمل به عنوان در دسترس به عنوان مدرن مسافرت هوایی.

"به تاریخ ما تا به حال 80 موفق راه اندازی فالکون 9 و 30 از 80 بودند دوباره پرواز بوستر" اندرسون گفت.

در 4000-plus پوند محموله را به مقصد ایستگاه فضایی بیش از 20 آزمایش اسپانسر شده از طرف ایالات متحده در آزمایشگاه ملی در ایستگاه فضایی بین المللی, با توجه به آزادی مطبوعات.

در میان آنها آدیداس کفش مواد آزمایش که تست حرکت آن فوم "افزایش ذرات" در جاذبه کم محیط. کفش شرکت اعلام همکاری با ISS ایالات متحده آزمایشگاه ملی در ماه نوامبر سال گذشته است.

آزمایش دیگری است Delta Faucet آزمون از قطرات آب تشکیل میکرو گرانش شرایط برای شرکت H2Okinetic سر دوش که به دنبال صرفه جویی در مصرف آب با کنترل اندازه و سرعت قطرات است.

دیگر آزمایش ها شامل آزمایش های بهتر 3-D چاپ در فضا و پیشبرد توسعه مواد مخدر.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب