جنوب غربی و آمریکا خطوط هوایی خود را سفت ماسک مورد نیاز با پایان دادن به معافیت

بزرگنمایی این تصویر یک مرد با پوشیدن یک ماسک آماده به هیئت مدیره خطوط هوایی جنوب غربی پرواز در کانزا

توسط MINERALNEWS در 3 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک مرد با پوشیدن یک ماسک آماده به هیئت مدیره خطوط هوایی جنوب غربی پرواز در کانزاس سیتی فرودگاه بین المللی در شهر کانزاس. جنوب غربی و خطوط هوایی آمریکا در حال سفت کردن ماسک مورد نیاز در پایان ماه ژوئیه با انجام دور با معافیت برای مسافران بالای 2. چارلی ریدل/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
چارلی ریدل/AP

صورت و پوشش مورد نیاز در دو عمده خطوط هوایی ایالات متحده فقط سختگیرانه تر با غرب و خطوط هوایی آمریکا اعلام کرد این هفته آنها به پایان خواهد رسید معافیت و مرحله اجرای.

"با توجه به مراکز کنترل بیماری و پیشگیری یکی از بهترین راه ما می تواند سرعت گسترش COVID-19 است به پوشیدن پوشش چهره" گفت: آلیسون تیلور رئیس مشتری افسر خطوط هوایی آمریکا. "مشتریان و اعضای تیم باید روشن شده است که آنها احساس امن تر زمانی که هر کس با پوشیدن چهره و پوشش."

موثر جولای 29, American Airlines, نیاز تمام مشتریان بیش از سن 2 به سایش پوشش صورت در هیئت مدیره و در فرودگاه با استناد به خطر بدون علامت COVID-19 انتقال است.

این شرکت گفت: در آزادی مطبوعات است که افراد باید ماسک خود را از زمان خود را وارد کنید خروج فرودگاه به زمان خروج آنها خود را هنگام ورود به فرودگاه به جز در حالی که غذا خوردن یا نوشیدن.

"کسانی که تمایلی به رعایت این صورت پوشش مورد نیاز خود در هر زمان در طول سفر خود با آمریکا ممکن است منع از سفر آینده برای مدت این صورت پوشش نیاز" به آن اضافه شده است.

خطوط هوایی جنوب غربی است که اجرای یک سیاست مشابه در جولای 27, نیاز به تمام مشتریان بیش از سن 2 تا ماسک تا در هر مرحله از این سفر روند از چک در چمدان ادعا می کنند به جز "بسیار کوتاه" موارد زمانی که خوردن و نوشیدن.

این شرکت تشویق مشتریان خود را به چهره خود را پوشانده اند اما گفت که آن را باید از ماسک های موجود در فرودگاه ها بر اساس درخواست.

"اگر یک مشتری است که قادر به پوشیدن صورت پوشش به هر دلیلی (حتی قابل اثبات وضعیت پزشکی) ما تاسف است که ما قادر به حمل و نقل مشتری در این زمان" غربی نوشت در وب سایت خود را.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری توصیه می کند مردم می پوشند پوشش صورت در عمومی برای کمک به جلوگیری از گسترش COVID-19. آن اذعان برخی از موارد استثنا مانند برای کودکان با سن کمتر از 2 و هر کسی که "تنفس مشکل است ناخودآگاه ناتوان و یا در غیر این صورت قادر به حذف ماسک را بدون کمک."

با توجه به CDC پوشش صورت عملی ممکن برای همه و حتی ممکن است باعث تشدید خاص جسمی یا روانی شرایط بهداشتی. برای مثال ماسک ممکن است در حال حاضر یک چالش برای افراد با معلولیت های فکری و توسعه و یا افرادی که کم شنوا و تکیه بر لبخوانی (گفتار خوانی) برای برقراری ارتباط است.

هنوز حفظ حریم خصوصی قوانین و مقررات به این معنی است که مسافر می تواند از لحاظ تئوری ادعا می کنند که یک وضعیت پزشکی آنها مانع از پوشش تا بدون نیاز به ارائه مدرک.

جنوب غربی جمهور تام Nealon گفت: در تماس با خبرنگاران و تحلیلگران صنعت در روز پنج شنبه شده است که وجود دارد مسائل را با چهره پوشش انطباق در گذشته است.

"دلیل ما در حال انجام این کار این است که ما به سادگی از دیدن بیش از حد بسیاری از موارد استثنا به سیاست و این قرار ما خدمه پرواز در یک واقعا دشوار نقطه," او گفت:. "آن نیز ساخته شده است مشتریان ما خیلی ناراحت کننده, بنابراین این چیزی است که به اثر می رود در هفته آینده."

خطوط هوایی دلتا همچنین اعلام کرد آخرین تغییرات چهره خود را پوشش مورد نیاز به طور خاص در مورد روند اعطای پزشکی استثنا.

در جولای 20, مشتریان, که, گزارش, داشتن شرایط اساسی است که جلوگیری از آنها را از پوشیدن ماسک باید کامل کامل ترخیص کالا-به-پرواز فرایند برای هر سفر. این فرآیند شامل یک مجازی مشاوره با یک شخص ثالث حرفه ای پزشکی تسهیل دلتا و می تواند تا یک ساعت.

در آزادی مطبوعات, دلتا تشویق مشتریان که نمی پوشیدن ماسک به علت یک بیماری به تجدید نظر در سفر در دسترس نباشد.

مدیر عامل اد Bastian تکرار این پیام در امروز نشان می دهد ظاهر در چهارشنبه سخن گفت و از چه هواپیمایی اتحاد "به طور پیوسته و نه به شدت" افزایش اجرای آن ماسک مورد نیاز است.

"شما می توانید هیئت مدیره یک هواپیما Delta مگر اینکه شما یک ماسک بر روی" باستین گفت. "اگر شما در هیئت مدیره هواپیما و شما اصرار دارید که نه با پوشیدن ماسک خود را, ما اصرار دارند که شما نمی پرواز دلتا به آینده است. ما در حال حاضر بیش از 100 نفر ما را در این لیست است."

عمده ترین شرکت های هواپیمایی در ایالات متحده آمریکا آغاز شد نیاز به مسافر به سایش پوشش صورت در حالی که پرواز در مارس و ramped تا اجرای قانون در اواسط ماه ژوئن در حال رشد در میان تماس از پرواز های گروه های مصرف کننده و دموکرات کنگره برای فدرال مورد نیاز است.

فدرال COVID-19 دستورالعمل تشویق مردم به پوشیدن ماسک در هنگام پرواز و مصرانه با هواپیمایی به ترک برخی از صندلی های خالی به دلایل ایمنی اما مغلوب ساختن پیشی جستن دولت ساخته شده است این اقدامات الزامی است.

جنوب غربی مدیر عامل شرکت Gary کلی روز پنجشنبه گفت که او نمی خواهند چنین مورد نیاز است.

"من موافق نیستم با الزامی ماسک برای سفر هواپیمایی و singling آن را," او گفت:. "من فکر می کنم اگر ما می خواهیم به دستور ماسک اجازه دهید دستور ماسک در همه جا."

دیوید Schaper کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن