جنوب اروپا می تواند از دست دادن $22 میلیارد مبارزه مرگبار درخت زیتون بیماری

بزرگنمایی این تصویر کشنده باکتری xylella fastidiosaاست کشته شدن میلیون ها درخت زیتون در جنوب ایتالیا

توسط MINERALNEWS در 14 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

کشنده باکتری xylella fastidiosaاست کشته شدن میلیون ها درخت زیتون در جنوب ایتالیا. یکی از سخت ترین-آمار مناطق استان لچه در منطقه Puglia (تصویر اینجا). Xylella است که هیچ درمانی "است که تقریبا مانند coronavirus از درختان زیتون" می گوید: ماریا Saponari یک گیاه virologist در موسسه پایدار حفاظت گیاه در ایتالیا. حسن نیت ارائه میدهد از ماریا Saponari پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
حسن نیت ارائه میدهد از ماریا Saponari

فدریکو Manni اول متوجه چیزی اشتباه است با خانواده اش درختان زیتون حدود شش سال پیش.

آن تابستان cicadas آواز و Manni و پدرش انزو شد بافی خود را از طریق باغ های زیتون در Puglia منطقه جنوب تشکیل "پاشنه" از ایتالیا بوت.

آنها متوجه برخی از درختان نگاه سوخته.

"شاخه های مرده قهوه ای برگ" Manni می گوید. "وحشتناک واقعا وحشتناک است."

آنها هرس شده و شسته درختان اما آن را کمک نمی کند. به زودی بیشتر درختان چروک خورده. امروز تقریبا همه مرده اند.

این Mannis در حال حاضر تماس این زمینه مشغول به کار نسل از خانواده خود را یک "زیتون-درخت گورستان."

"این درختان زیتون جان سالم به در جنگ و بد آب و هوا. آنها تقریبا به ما یک حس جاودانگی" انزو می گوید. "در حال حاضر من مانع اشک های من است که می بینم این فوق العاده زیبایی جایگزین مرده تنه."

درخت-قاتل توسط یک باکتری به نام xylella fastidiosa. از سال 2013 از کشته شدن میلیون ها نفر از درختان زیتون در ایتالیا است و در حال حاضر تهدید کسانی که در اسپانیا و یونان است. با هم این کشورها تولید 95 درصد از اروپا و روغن زیتون. یک مطالعه اخیر پروژه های که در جنوب اروپا در حال حاضر خرد coronavirus همه گیر می تواند از دست دادن حداقل 22 میلیارد دلار بیش از 50 سال آینده اگر xylella گسترش می یابد.

"هیچ درمانی وجود دارد, می گوید:" ماریا Saponari یک گیاه virologist در موسسه پایدار حفاظت گیاه در ایتالیا "و این بیماری به سرعت گسترش می یابد."

بزرگنمایی این تصویر

یک درخت زیتون است که کاهش در اریا نزدیکی بریندیسی جنوب ایتالیا, جمعه, مارس 13 2015 در تلاش برای نگه داشتن مرگبار پاتوژن — xylella fastidiosa — از گسترش. Xylella برای اولین بار شناسایی شده در سال 2013 زده جنوب ایتالیا درختان زیتون وجود دارد و ترس آن می تواند ضربه درختان در اسپانیا و یونان است. با هم این کشور به حساب 95 درصد از اروپا تولید روغن زیتون. Gaetano لو پورتو/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Gaetano لو پورتو/AP

Saponari مقایسه xylella به کوروناویروس. فقط به عنوان COVID-19 نگه می دارد و اکسیژن را از رسیدن به ما ارگان های حیاتی او می گوید: xylella کفش های چوبی داخل درختان زیتون به طوری که آنها نمی تواند جذب آب.

"در خارج می بینید برگ خشک نگهداشتن شما ببینید, چوب, خاکستری روشن یا قهوه ای و درخت می میرد," او می گوید.

Saponari که مورد مطالعه قرار xylella برای سال ها می گوید: باکتری آمد به ایتالیا از آمریکا که در آن ویران درختان مرکبات و انگور. او می گوید: ایتالیا به احتمال زیاد وارد زینتی, قهوه, گیاهان آلوده با xylella. به دلیل آن را شکوفا در آب و هوای گرم "متاسفانه آن را در بر داشت بسیار شرايط مناسب برای ایجاد, اینجا," او می گوید.

پاتوژن توسط sap حشرات مکنده مانند spittlebug. به دلیل وجود دارد هیچ درمان Saponari می گوید: کشاورزان باید تمرکز بر پیشگیری که شامل نگه داشتن spittlebugs دور از درختان. یکی از روش شامل وجین و محصول زیتون به کشتن لارو حشرات. دانشمندان همچنین پیشنهاد کرد تلاش حشرات-دفع رس.

زیتون کشاورزان در Puglia سعی کرده اند آن همه است. آنها باید تمیز شاخه های آلوده با سولفات مس و بارور کردن خاک با کود گاوی. آنها را قرنطینه درختان بیمار و بی خانمان سالم آنهایی که در این نزدیکی هست.

اما جیانی Cantele یک شراب است که بخشی از کشاورزان محلی ارتباط می گوید: عرضه روغن زیتون تقریبا از اجرا و خشک.

"تولید در این منطقه است که بیش از 10 درصد از اصل" او می گوید.

Cantele می گوید که این بیماری نیز صدمه گردشگری محلی ساخته شده در اطراف آن درختان زیتون.

"ما از دست داده بزرگ تاریخی و فرهنگی گنج," او می گوید. "درختان زیتون تعریف چشم انداز در اینجا."

در اسپانیا xylella عمدتا تحت تاثیر درختان بادام و انگور. اما بلانکا Landa یک گیاه آسیب شناس در ملی شورای پژوهشی موسسه به صورت پایدار, کشاورزی, هشدار اسپانیا زیتون کشاورزان به ماندن هوشیار.

"شما هرگز نمی دانید چه اتفاقی می افتد," او می گوید: اگر کشاورزان واردات unvetted گیاهان و "معرفی چیزی است که می تواند واقعا خطرناک و از بین بردن کامل اقتصاد یک کشور است."

"اگر من درایو را از طریق اندلس (جنوب اسپانیا) من نمی توانم تصور نمی دیدن درختان زیتون وجود دارد," او می گوید. "روغن زیتون است که در هر جدول. زیتون ارائه شده به بازدید کنندگان در هر خانه است."

Xylella تا کنون در امان یونان. "اما همه ما در آماده باش می گوید:" آنتونیس Marakakis سر کشاورزی زیتون برای کشاورزان در نیامده Creta یک زیتون-شرکت نفت در جزیره کرت.

او می گوید کشاورزان به تماس او را بلافاصله اگر درختان بیمار نگاه کنید.

"من به آنها بگویید برای گرفتن نمونه از درختان به طوری که آنها می تواند آزمایش می شود حق دور برای نشانه هایی از xylella," او می گوید. "ما باید برای گرفتن آن را قبل از آن گسترش می یابد."

در جنوب ایتالیا فدریکو و انزو Manni در حال حاضر در تلاش برای مزرعه سیب زمینی در طول یک بیماری همه گیر.

فدریکو سهام پیر ویدئوها از خانواده برداشت و با فشردن زیتون به خاکی کمی تند و روغن زیتون قبل از xylella تبدیل درختان به سوخته-خاکستری اجساد.

"هنگامی که ما از دست داده, درختان," او می گوید: "آن را مثل ما از دست ما خانه."

او می گوید او داده نشده است تا در زیتون فقط رتبهدهی نشده است.

Xylella آلوده دو تا از بهترین و شناخته شده رقم زيتون در Puglia — Cellina دی نردو و Ogliarola سلنتینا — اما دانشمندان معتقدند گونه های دیگر ممکن است مقاوم به این بیماری است.

Manni می خواهد به سعی کنید کشاورزی آن است.

"اگر ما در کارخانه 20 درصد از آنچه که ما از دست آن تعدادی," او می گوید. "زیتون هستند داستان ما در اینجا و این داستان تمام نشده است."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن