جنوب کالیفرنیا swelters به تشدید خشکسالی در شمال کالیفرنیا

درجه حرارت را بالا باقی می ماند فصلی هنجارها در جنوب کالیفرنیا در روز شنبه به عنوان دریایی شیب استراحت. بازگشت

توسط MINERALNEWS در 6 اردیبهشت 1399

درجه حرارت را بالا باقی می ماند فصلی هنجارها در جنوب کالیفرنیا در روز شنبه به عنوان دریایی شیب استراحت. بازگشت از خشکی جریان خواهد شد در نتیجه کمی خنک کننده در ساحل و ساحلی در, دره, اما مناطق داخلی خواهد بود کمی گرمتر است.

خط الراس بالا فشار را تضعیف آوردن برخی از خنک کننده یکشنبه و دوشنبه تحت mostly clear skies.

گرما مشاوره باقی خواهد ماند و در اثر همراه بخشهایی از سواحل و برخی مناطق مرزی از طریق 6 p. m. روز شنبه. حرارت بیش از حد هشدار در اثر داخلی قطعات از سان Diego ریورساید و امپریال استان ها و بیش از حد حرارت دیده بان تنظیم اثر را برای بسیاری از موهاوی از شنبه تا پنج شنبه.

la-me-hot-weather-warnings-DROUGHT_Artboard 2.jpg

آخرین متحده خشکسالی مانیتور نشان می دهد خشکسالی بدتر شدن شرایط در شمال کالیفرنیا.

(پل Duginski / لس آنجلس تایمز)

تبلیغات

جنوب کالیفرنیا به سرعت ساخته شده انتقال از گسترده و مفید بارندگی در فصل تابستان-مانند گرما اما باران بودند ناچیز در شمال کالیفرنیا که در آن فوق العاده آب و هوا خشک و همچنان ادامه دارد. اخیر ایالات متحده خشکسالی نظارت بر داده های پنجشنبه منتشر شد نشان می دهد که فلش-راست شمالی مرزهای سان لوئیس اوبیسپو کرن و سان برناردینو شهرستان به صورت یک خط تقسیم بین بخشهایی از دولت که خشکسالی-رایگان — صورت — جنوب و کسانی که در شهرستانهای تحت درجات مختلف خشکسالی به شمال.

خشکسالی مانیتور همچنین نشان می دهد که مناطق خشکسالی شدید در حال حاضر شره جنوب و شامل منطقه خلیج سان فرانسیسکو و دره ساکرامنتو جنوب به ساکرامنتو-San Joaquin دلتا. علاوه بر این منطقه شدید خشکسالی به نظر می رسد دورتر به سمت شمال کشش از دلم نرت و Siskiyou شهرستانهای جنوب به شهرستان ترینیتی.

شدید, شدید, شرایط خشکسالی در شمال کالیفرنیا حاکی زودتر شروع به آتش فصل است. ملی و بین آتش مرکز پیش بینی بالاتر از نرمال wildland fire بالقوه در بخش های بزرگی از شمال کالیفرنیا در ماه جولای.

جنوب کالیفرنیا دارای مزیت های فراوان در اواخر فصل باران با دمای پایین و خنک به طوری که در اوایل شروع به آتش نجومی نیست به احتمال زیاد. اما بهار موج گرما مانند این یکی در حال حاضر در جریان است در منطقه می تواند از یک دست در معکوس که مزیت.



tinyurlis.gdv.htu.nuclck.rucutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب