جنوب کالیفرنیا مرد ضرب تا سرمایه گذاری برای ساختگی coronavirus درمان FBI می گوید

این عضلات, اسپری برنزه و خود توصیف "نابغه کارآفرین" گود یک قرص سفید در کف دست خود را و سپس خود گفت 2.4 میلیون

توسط MINERALNEWS در 7 فروردین 1399

این عضلات, اسپری برنزه و خود توصیف "نابغه کارآفرین" گود یک قرص سفید در کف دست خود را و سپس خود گفت 2.4 میلیون followers on Instagram: "اگر من پیاده روی در مرکز استیپلز و همه تست coronavirus-مثبت باشه من نمی تواند قرارداد آن است."

کیت لارنس Middlebrook نه تنها به خود Instagram followers او اختراع یک قرص است که تلقيح او را از coronavirus و یک سرم برای درمان کسانی که می خواهم آن را قرارداد. او تن به تن ساختگی پزشکی به اعتقاد او به یک سرمایه گذار, تلاش برای درام $300,000 با وعده $30 میلیون, بازگشت, یک عامل فدرال نوشت: در یک استشهاد.

Middlebrook و 53 دستگیر شد شنبه شب و به اتهام اقدام سیم تقلب.

"وجود خاص فرصت طلب ظلم و ستم در به دنبال سود بر اساس ترس و درماندگی دیگران" پل Delacourt دستیار مدیر مسئول FBI در لس آنجلس دفتر در بیانیه ای گفت:.

تبلیغات

در اوایل این ماه یک خبرچین که تا به حال مبله FBI با اطلاعات در مورد قبل از آن در برابر Middlebrook تماس با یک عامل در سن دیگو: Middlebrook شد درخواست بودجه برای coronavirus واکسن او گفت و او امیدوار کننده خبرچین یاب هزینه برای سرمایه گذار ارجاع.

مدیسون مک دونالد یک مامور اف بی آی در لس آنجلس, بررسی متون Middlebrook ارسال خبرچین. "سرمایه گذاران که در سطح زمین می گویند $1m خواهد شد و با چتر نجات $200 به $300m" یک پیام گفت: MacDonald نوشت: در یک استشهاد.

یکی دیگر از, تصویر از Earvin "Magic" Johnson, مک دونالد نوشت: همراه با واژه "ما MAGIC JOHNSON آینده سرنشین!!!! تماس با من!!"

اف بی آی تماس کریستینا فرانسیس جمهور Magic Johnson شرکت. فرانسیس صحبت با سابق لیکرز ستاره و گزارش پشت استشهاد گفت: Johnson هیچ درگیری با Middlebrook یا کسب و کار بود و "هرگز ملاقات صحبت کرده و یا دیده می شود این فرد است."

تبلیغات

هفته گذشته Middlebrook گرفته بود به خانه اش Instagram حساب اعلام کرد که "پس از مطالعه بافت سلولی و زیست شناسی شیمی برای سال های بسیاری از" او تا به حال ایجاد یک درمان برای COVID-19.

"این درمان حق در اینجا رفتن به تولید انبوه," او گفت: نمایش یک سرنگ. "این است که به صرفه جویی و تغییر جهان است. بله من یک جلسه با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن."

در این ویدئو مشاهده شده است 633,000 بار. هیچ درمان یا واکسن وجود دارد برای رمان coronavirus.

روز بعد یک مامور اف بی آی نما به عنوان یک سرمایه گذار صحبت با Middlebrook در ثبت خط. برای $300,000 سرمایه گذاری Middlebrook تضمین شده او $30 میلیون بازگشت امن توسط "$10 میلیارد دلار را از یک خریدار ناشناس در دبی" با توجه به مک دونالد استشهاد.

روز بعد از تماس خود را ادعا سرمایه گذار به دنبال. Middlebrook گفت: او می خواهم هفت بیشتر سرمایه گذاران پس از آخرین آنها صحبت هر یک از آنها تا به حال متعهد به طور متوسط $750,000 به مبلغ 1 میلیون دلار استشهاد گفت. سرمایه گذار و مادر خود را می تواند دریافت "پیشگیری قرص" هنگامی که او می خواهم سیمی $9,999 سپرده Middlebrook گفت: با توجه به استشهاد.

در یک ویدیو ارسال شده به Instagram, Middlebrook گفت: قرص بود تا به طور کامل تلقيح او را از کروناویروس که "اگر کسی تست coronavirus مثبت, من آنها را در آغوش نشستن و گفتگو با آنها و آنها را به شام." در این ویدئو مشاهده شده است بیش از 1 میلیون بار.

زمانی که Middlebrook رفت و به El Segundo چهارشنبه شب برای دیدار با ادعا سرمایه گذار و ارائه قرص و او دستگیر شد. او انتظار می رود که به نظر می رسد در دادگاه فدرال در مرکز شهر لس آنجلس در روز پنج شنبه. آن را نمی تواند مشخص چهارشنبه شب که آیا او تا به حال یک وکیل.

"دشوار در طول این روزها کلاهبرداری مانند این هستند که با استفاده از دروغ آشکار به شکار بر ما ترس و ضعف" نیکولا هانا ایالات متحده وکیل در لس آنجلس در بیانیه ای گفت. "در حالی که این ممکن است اولین فدرال جنایی در کشور ناشی از این بیماری همه گیر قطعا آن را نمی خواهد آخرین."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن