جنوب تگزاس ER, دکتر, خود ايزوله در کودکان و نوجوانان' treehouse

کورپس کریستی, تگزاس - جنوب تگزاس اورژانس پزشک انتخاب شده از یک رمان جای خود به خود منزوی به عنوان او در درمان

توسط MINERALNEWS در 2 اردیبهشت 1399

کورپس کریستی, تگزاس - جنوب تگزاس اورژانس پزشک انتخاب شده از یک رمان جای خود به خود منزوی به عنوان او در درمان بیماران مبتلا به رمان coronavirus.

دکتر جیسون بارنز ساخته شده است یک خانه موقت از فرزندان خود را treehouse در حیاط خلوت خانواده کورپس کریستی صفحه اصلی. او در میان بسیاری از کارکنان مراقبت های بهداشتی که در حال ترک خانه های خود و یا و یا در نظر گرفتن سایر اقدامات احتیاطی برای محافظت از خانواده خود پس از در معرض ویروس. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای بسیاری از مردم, اما برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید یا مرگ.

بارنز 39 ساله پزشک در Christus michael weiss بیمارستان هوتو و Christus michael weiss بیمارستان جنوب در کورپس کریستی گفت: کورپس کریستی تماس گیرنده-بار است که او صرف نزدیک به سه هفته در کابین treehouse و اغلب فریاد به بچه های خود را اگر او به چیزی نیاز دارد — و یا گاهی اوقات پیاده روی به عقب عکس درب پنجره خانه خود را درخواست.

"آنها در درون فریاد فاصله" بارنز گفت. "اما من می توانید تماس بگیرید و یا به شیشه. آنها می دانند که برای باز کردن درب و خطر ابتلا به چیزی."

البته این خود به معنی انزوا او دو پسر در سنین 6 و 9 خود را از دست بدهند تاتر.

"آنها دوست دارند که چیزی, اما آنها درک به طوری که آنها در حال از دست رفته treehouse نفسه" بارنز گفت. "آنها به من بگویید که آنها از دست من یک بار در روز است."

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب