کره جنوبی و رهبر برنده در انتخابات در طول همه گیر

دولت کره جنوبی ماه Jae-در ائتلاف حاکم به ثمر رساند بزرگترین انتخابات پارلمانی پیروزی پس از پایان نظامی-حمایت ح

توسط MINERALNEWS در 28 فروردین 1399

دولت کره جنوبی ماه Jae-در ائتلاف حاکم به ثمر رساند بزرگترین انتخابات پارلمانی پیروزی پس از پایان نظامی-حمایت حکومت بیش از سه دهه پیش سیگنالینگ پاسخ می توانید برنده رای.

حاکم حزب دموکرات کره و ماهواره ای خود را در گروه برنده 180 مکان در 300 کرسی مجلس ملی با توجه به داده ها از کره جنوبی کمیسیون انتخابات. میزان مشارکت بود که در حدود 66 درصد و به بالاترین سطح در 28 سال و نتایج دیده می شد که نشان از حمایت این اداره از شیوع کروناویروس.

"این یک یادآوری است که مردم در پاسخ به ثابت و قابل اعتماد رهبری در زمان بحران گفت:" Mintaro اوبا سابق آمریکا دیپلمات که مشغول به کار در شبه جزیره کره مسائل. "مون جائه در نشان شما می تواند برنده انتخابات در یک فرقه شایستگی به جای یک کیش شخصیت."

نتیجه می دهد در ماه مترقی کمپ سه پنجم فمن اجازه می دهد آن را به فشار از طریق قانون و بدون رای مخالف از جمله مکمل محرک بودجه پنج شنبه اعلام کرد. پیروزی می افزاید: حرکت به بلوک کلید اهداف برای کاهش نابرابری درآمد با اولویت دستمزد اصلاح chaebol رنگ و سفت کردن قوانین در مسکن گران توسعه است.

سهام شرکت ها در کره جنوبی صنعت برق هسته ای کاهش یافت و در اوایل تجارت روز شنبه در نگرانی که ماه پیروزی را اضافه کنید و به خود فشار برای کاهش در انرژی هسته ای.

"سیاست که ملاقات با مخالفان در حال حاضر خواهد گذشت بیشتر به سرعت و به کاهش سیاست عدم قطعیت گفت:" نم چانگ-woo یک اقتصاددان در کره موسسه توسعه. "با توجه به اقتصاد در حال سقوط است به افسردگی, آن را نمی خواهد بود آسان به پیاده سازی chaebol اصلاحات حق دور اما آنها می آیند زمانی که اقتصاد شروع به بهبود می یابند."

هنوز ماه کاهش یافت و کوتاه لازم است دو سوم اکثریت لازم برای تصویب تغییرات قابل توجهی بیشتر نیاز به اصلاحات قانون اساسی مانند اجازه می دهد رئیس جمهور آینده به خدمت بیش از یک مدت. که مدت محدود خواهد شد و افزایش توجه جانشینان بالقوه به رهبری نخست وزیر سابق لی Nak-yon, که را شکست داد رهبر مخالفان Hwang کیو-ahn در یکی از انتخابات را بیشتر از نزدیک به تماشای مسابقات.

Hwang گفت: او را از پست خود در ایالات آینده ، این گروه محافظه کار برداشت صندلی برای رسیدن به یک مجموع از 103 اما اغلب در هزینه گروه های کوچکتر در پارلمان و نه حزب حاکم.

"آنچه مردم نشان داد از طریق انتخابات را به صورت جدی تمایل, تمایل است که پشتیبانی از تلاش های دولت برای غلبه بر بحران در سراسر کشور" ماه در بیانیه ای گفت. "دولت خواهد شد در نظر گرفتن این مسئولیت سنگین نمی شود متکبر و گوش دادن به صدای مردم در متوسطی شیوه است."

اوایل تصادفا

مانند دیگر رهبران جهان, ماه تصادفا در پاسخ اولیه به این بیماری همه گیر داشتن پیش بینی کرد که این ویروس فسخ خواهد بود "قبل از اینکه طولانی" تنها برای دیدن موارد سنبله روز بعد. اما دولت را تمرکز بر توده تست و جداسازی بیمار به جای اسب و گله coronavirus خوشه اعتبار شده است با یک رکود شدید در گسترش با موارد جدید در حال حاضر در پایین ترین سطح خود از ماه فوریه.

خود را تصویب امتیاز به ضرب گلوله به 57 درصد از 42 درصد طول بحران به کره جنوبی برنده جهانی ستایش برای پاسخ به شیوع بیماری.

کره جنوبی تصمیم به برگزاری انتخابات در تضاد با برخی از ایالات آمریکا است که تاخیر در انتخابات مقدماتی و فرانسه که به حالت تعلیق در برخی از انتخابات محلی پس از موارد شروع به ضرب. لهستان قصد دارد برای انجام آن ممکن است 10 انتخابات ریاست جمهوری توسط پست الکترونیکی-در رای گیری.

وزیر خارجه آمریکا, مایکل Pompeo تبریک گفت, کره جنوبی با موفقیت در برگزاری انتخابات گفت: آن "تعهد به ارزش های دموکراتیک در مواجهه با جهانی همه گیر است که مشخصه واقعا رایگان, باز و شفاف جامعه — کیفیت است که لازم است در مواجهه با بحران کنونی است." او آن را به نام "یک مدل برای دیگران در سراسر جهان است."

کره جنوبی در زمان اقدامات احتیاطی برای حفظ رای دهندگان امن: آنها نیاز به ایستادن حداقل یک متر از هم جدا پوشش چهره خود را پوشیدن دستکش یکبار مصرف و آماده برای ارسال به متوسط چک در حالی که غرفه رای گیری شد و اغلب ضد عفونی.

این ویروس یک فرصت برای ارائه Moon برای بازسازی پشتیبانی از ضرب و شتم توسط یک رکود اقتصادی, فساد, رسوایی های مربوط به ریاست جمهوری مشاوران و سودای تنش با کره شمالی که شلیک موشک barrages در آستانه انتخابات در یک نمایش قدرت است. آرا در مورد نیمه راه از طریق ماه تنها پنج سال مدت یک نقطه هنگامی که یک انتخابات شکست خود را سلف رئیس جمهور سابق Park Geun-hye یک اردک لنگ و در نهایت راه را برای استیضاح و حذف.

قبل از نتایج منتشر شد, کره جنوبی پرده برداری از یک دوم بودجه اضافی به ارزش 7.6 تریلیون وون (6.2 میلیارد دلار آمریکا) برای پرداخت هزینه یارانه های نقدی به مردم به عنوان ویروس تهدید شغل و حقوق و دستمزد.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

"ما دیده ایم بیشتر از شکست حزب حاکم در دولت موقت انتخابات در کره تاریخچه بنابراین این یک مورد نادر است که یک رئیس جمهور نشسته برنده" گفت: Lee Jae-mook که می آموزد علوم سیاسی در Hankuk دانشگاه مطالعات خارجی در سئول.

به تعویق انداختن انتخابات شده اند نگران کننده سابقه با بسیاری از Moon حامیان بودن در میان کسانی که به خیابان ها ریختند و در سال 1980 برای پایان دادن به حکومت های خودکامه.

"کره جنوبی دچار آسیب های روانی شده توسط زندگی تحت رژیم های اقتدارگرا از گذشته و انتخابات به عنوان ضروری" گفت: Duyeon کیم یک مشاور ارشد در شرق آسیا و سیاست هسته ای در گروه بین المللی بحران.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن