دریای چین جنوبی اختلاف دوباره قرار دادن ویژه در پکن

پکن - یک نگاه به تحولات اخیر در دریای چین جنوبی که در آن چین است که در برابر حفره دار همسایه کوچکتر در چند اخت

توسط MINERALNEWS در 20 خرداد 1399

پکن - یک نگاه به تحولات اخیر در دریای چین جنوبی که در آن چین است که در برابر حفره دار همسایه کوچکتر در چند اختلافات ارضی بر سر جزایر صخره های مرجانی و تالابهای. آب های عمده حمل و نقل مسیر برای تجارت جهانی و سرشار از ماهی و ممکن است ذخایر نفت و گاز.

--

آمریکا و فیلیپین پیمان می ایستد

فیلیپین تصمیم گرفته است به حالت تعلیق در دفاع پیمان با آمریکا اجتناب از ضربه ای بزرگ به یکی از قدیمی ترین اتحاد در آسیا است.

وزیر امور خارجه Teodoro اهسته جونیور گفت: در فیلیپین است به تاخیر انداختن تصمیم خود برای لغو بازدید از نیروهای توافق با حداقل شش ماه.

اتحاد دیده می شود به عنوان داشتن منصرف تهاجمی چینی اقدامات در مورد مناقشه دریای چین جنوبی از جمله امکان ساخت سازه در سکربروق Shoal یک مناقشه منطقه ماهیگیری خاموش شمال غربی فیلیپین است که چین به طور موثر کشف و ضبط و پس از یک تنش بن بست در سال 2012.

___

کامبوج می گوید پایه برای همه باز

کامبوج رهبر می گوید چین شده است با توجه به حقوق انحصاری برای استفاده از یک پایگاه دریایی این کشور در سواحل جنوبی و کشتی های جنگی از تمام ملل از جمله ایالات متحده آمریکا خوش آمدید به حوض وجود دارد.

نخست وزیر کامبوج در هفته گذشته تکرار انکار است که فان پایگاه نیروی دریایی در خلیج تایلند واگذار شده بود به متحد نزدیک و مالی نیکوکار چین برای 30 سال است. این حرکت اجازه می دهد چینی ها نیروی دریایی به پست پرسنل نظامی ذخیره سلاح و اسکله کشتی های جنگی.

بسیاری از تحلیلگران بر این باورند پایگاه حقوق در کامبوج را گسترش پکن را راهبردی مشخصات قابل توجهی و شیب منطقه ای و توازن قدرت در یک شیوه ای است که فشار کشورهای مجاور در انجمن کشورهای جنوب شرق آسیا که نگرانی های امنیتی به طور سنتی شده است تراز وسط قرار دارد بیشتر از نزدیک با ایالات متحده است.

___

ما رد دریایی چین ادعا می کند

آمریکا و نماینده دائم در سازمان ملل را اخراج در چینی ادعای ارضی در دریای چین جنوبی است.

سفیر کلی هنر و صنعت توجه داشته باشید وزن در مالزی به نمایندگی در آن پیشنهاد را رد چین-اعمال محدودیت در آن فلات قاره اجازه می دهد و آن حقوق به منابع است.

"ایالات متحده رد این دریایی ادعا می کند که مغایر با قوانین بین المللی به عنوان منعکس شده در سال 1982 حقوق دریاها, کنوانسیون" هنر و صنعت توجه داشته باشید گفت.

چین در ماه دسامبر صادر شده رد مالزی دادخواست به گسترش آن فلات قاره. پکن نادیده گرفته 2016 حکم توسط دیوان دائمی داوری در لاهه که باطل بیشتر از چین ادعا می کند به تقریبا کل دریای چین جنوبی است.

ایالات متحده نمی رسما موضع حاکمیت در مسائل منطقه اما حفظ نظامی خود را حق به پرواز بادبان و عمل در همه مناطق باز بین المللی ناوبری.

___

هند-استرالیا برای تقویت روابط

هند و استرالیا در حال تقویت دفاع روابط و همکاری در اقیانوس هند و آرام دریایی مسائل در زمانی که هر دو کشور رو به افزایش تنش با چین است.

نارندرا نخست وزیر هند و استرالیا اسکات موریسون در روز پنج شنبه توافق کردند که به هر یک از دیگر دسترسی به پایگاه های نظامی خود را.

هند را متهم چین از شروع آخرین بن بست همراه خود را undefined مرز در هیمالیا.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

چین و استرالیا در مواجهه بیش از تجارت چین جاه طلبی های ارضی در دریای چین جنوبی و اخیرا استرالیا فشار برای تحقیقات بین المللی به ریشه های این بیماری همه گیر کوروناویروس و چین پاسخ به آن است.

___

آسوشیتد پرس نویسندگان در سراسر آسیا و کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن