آمریکای جنوبی را بازگشایی و ما تظاهرات می تواند گسترش ویروس

ولینگتون, نیوزیلند - کشورهای آمریکای جنوبی در کانون coronavirus بیماری همه گیر در حال انتخاب برای بازگشایی حتی

توسط MINERALNEWS در 13 خرداد 1399

ولینگتون, نیوزیلند - کشورهای آمریکای جنوبی در کانون coronavirus بیماری همه گیر در حال انتخاب برای بازگشایی حتی به تعداد مورد افزایش نادیده گرفتن مثال مجموعه ای از اروپا که در آن سازمان ملل منتظر بدترین منتقل می شود.

در ضمن در آمریکا نگرانی وجود دارد که اعتراضات گسترده بیش از مرگ جورج فلوید یک مرد سیاه و سفید دوخته در گردن توسط یک افسر پلیس می تواند باعث شیوع بیماری های جدید در یک کشور که در آن ویروس به طور نامتناسبی تحت تاثیر اقلیت نژادی.

و برآورد دفتر بودجه کنگره هشدار داد آسیب به بزرگترین اقتصاد جهان می تواند مقدار به حدود 16 تریلیون دهه آینده اگر کنگره کار نمی کند برای کاهش ذرات.

کارشناسان نگران هستند در مورد آنچه اتفاق می افتد در آمریکای جنوبی است.

"واضح است که وضعیت در بسیاری از کشورهای آمریکای جنوبی دور از پایدار است. وجود دارد یک افزایش سریع در موارد و این سیستم در حال آمدن تحت فشار گفت:" مایک رایان مدیر اجرایی سازمان بهداشت جهانی در شرایط اضطراری برنامه.

هشدار او به عنوان برخی از برزیل سخت ترین ضربه شهرستانها از جمله جنگل شهر مانائوس و ساحلی ریو د ژانیرو شروع شد اجازه می دهد تا فعالیت بیشتر. برزیل گزارش کرده است بیش از 526,000 موارد ویروس دوم تنها به 1.8 میلیون نمودار و تقویم اقتصادی-ایالات متحده

در جای دیگر در منطقه بولیوی دولت مجاز است بازگشایی بسیاری از کشور ونزوئلا است unwound محدودیت. اکوادور فرودگاه در حال از سرگیری پروازها و خریداران در حال بازگشت به برخی از کلمبیا مراکز.

بیشتر در شمال مکزیک رئیس آندرس مانوئل لوپز Obrador لگد کردن ملت بازگشت به "طبیعی" روز دوشنبه در اولین سفر جاده ای در دو ماه به عنوان کشور به تدریج شروع به کاهش برخی از آن ویروس محدودیت.

لوپز Obrador گفت که او در نظر گرفتن تمام اقدامات احتیاطی لازم — او سوار 1000 مایل از شهر مکزیک بیش از آخر هفته به جای پرواز — در سفر به ترویج ساخت و ساز از تولیدی صنعتی مایان فولاد قطار یکی از امضا پروژه های زیربنایی.

در کره جنوبی مورد جدید علامت تا روز سه شنبه. مناطق اطراف سئول نقل مکان کرد و برای جلوگیری از اجتماعات بزرگ و مقامات خواست churchgoers و برخی از کارکنان مراقبت های بهداشتی برای جلوگیری از جمعیت.

ایالات متحده دفتر بودجه کنگره جدید صادر می زنند که گفت که در طول دهه پایان دادن به در سال 2030 کل تولید ناخالص داخلی خروجی می تواند $15.7 هزار میلیارد کمتر از آن طرح ریزی شده بود به تازگی به عنوان ژانویه. که برابر با 5.3 درصد از دست داده و تولید ناخالص داخلی در طول دهه آینده.

پس از تنظیم برای تورم CBO گفت: از دست خروجی خواهد total $7.9 تریلیون و از دست دادن 3 درصد از تورم تعدیل تولید ناخالص داخلی.

CBO این به نام "مهم نشانه دار" تولید ناخالص داخلی در خروجی به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر.

"کسب و کار تعطیلی و اجتماعی فاصله اقدامات در حال انتظار برای محدود کردن هزینه های مصرف کننده در حالی که کاهش اخیر در قیمت های انرژی پیش بینی شده است به شدت کاهش می دهد ایالات متحده سرمایه گذاری در بخش انرژی" CBO مدیر فیلیپ Swagel گفت: در نامه ای.

در ایالات متحده حداقل یک چهارم از COVID-19 مرگ و میر در میان ساکنان خانه سالمندان یک گزارش جدید گفت.

این گزارش آماده برای ایالات متحده فرمانداران گفت: حدود 26,000 ساکنان خانه سالمندان فوت کرده اند از ویروس — یک شماره که تنها جزئی و به احتمال زیاد به بالاتر است.

مراکز مدیکر و مدیکید خدمات و مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری گزارش شده 60,000 موارد coronavirus بیماری در میان ساکنان خانه سالمندان با توجه به یک کپی از نامه ای خطاب به فرمانداران و همراه نمودار ارائه شده به آسوشیتد پرس.

داده شد و بر اساس گزارش های دریافت شده از حدود 80 درصد از ملت 15,400 خانه های پرستاری به عنوان از آوریل 24. اما برخی کشورها با نرخ بالا از خانه سالمندان مرگ و میر به نظر میرسد که سطوح پایین پاسخ به نظر سنجی در نظر گرفته شده به عنوان اولین گام به سوی توسعه تغییر سیاست.

"این داده ها و گزارش های موردی در سراسر کشور به وضوح نشان می دهد که خانه های پرستاری ویران شده اند ویروس" نوشت: CDC مدیر رابرت Redfield و مدیر CMS Seema Verma.

بیش از 6.2 میلیون عفونت گزارش شده است در سراسر جهان با بیش از 375,000 مردم در حال مرگ, با توجه به شمارش توسط دانشگاه جانز هاپکینز. واقعی تلفات اعتقاد بر این است به طور قابل توجهی بالاتر از بسیاری از مرده بدون که تا کنون آزمایش شده است.

در آمریکا تظاهرات بیش از 25 مه مرگ فلوید در مینیاپولیس را متزلزل شهرستانها از نیویورک به لس آنجلس با بسیاری از تظاهرکنندگان با پوشیدن ماسک.

رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو ابراز نگرانی کرد که این تظاهرات در شهر نیویورک می تواند مخاطره سخت و طولانی مبارزه برای مهار این بیماری همه گیر در سراسر جهان ،

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"شما به نوبه خود در تلویزیون و شما ببینید این تجمع جرم است که به طور بالقوه می تواند آلوده صدها و صدها نفر از مردم پس از همه چیز که ما انجام داده اند" کومو گفت. "ما باید به یک دقیقه و از خود بپرسیم:" چه هستند که ما در اینجا انجام می?'"

___

خبرنگاران از سراسر جهان کمک به این گزارش. دنبال AP همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن