آفریقای جنوبی راه رفتن خارج از کشور برطرف ویروس مستند

ژوهانسبورگ - یک فضای جشن enlivened آفریقای جنوبی خیابان ها به عنوان علامت کشور کارگران' روز تعطیلات عمومی و نی

توسط MINERALNEWS در 12 اردیبهشت 1399

ژوهانسبورگ - یک فضای جشن enlivened آفریقای جنوبی خیابان ها به عنوان علامت کشور کارگران' روز تعطیلات عمومی و نیز آغاز شده است کاهش آن سخت lockdown شرایط.

از ژوهانسبورگ به کیپ تاون و مناطق دیگر در سراسر کشور هزاران نفر از مردم بیشتر با دستور ماسک صورت و نگه داشتن برخی از راه دور promenaded خارج است. برای اولین بار در پنج هفته نفر مجاز به ترک خانه های خود برای ورزش بین ساعت 6 صبح و 9 صبح مقررات اعمال شب مقررات منع جنبش اکثر ساکنان از 8 بعد از ظهر تا 5 صبح

آفریقای جنوبی گزارش شده اکثر موارد COVID-19 در آفریقا با بیش از 5600 تایید و 83 مرگ و میر.

به آفریقای جنوبی کاسته پایین یک درجه به سطح 4 محدودیت های بسیاری از مردم قادر خواهد بود به بازگشت به کار در دسته های کوچک و بسیاری از کسب و کار را از سر محدود کردن عملیات. بسیاری از معادن و کارخانجات و کشاورزی کسب و کار می تواند از سرگیری عملیات در مرحله شروع با تنها یک سوم از کارکنان مجاز به بازگشت به کار به مطمئن شوید که آنها را به حفظ شرایط ایمن.

حمل و نقل عمومی از جمله قطار و اتوبوس آغاز خواهد شد عامل با محدود تعداد مسافران است. اتومبیل شخصی محدود به سه نفر در هر وسیله نقلیه.

حتی با کاهش, آفریقای جنوبی, مستند باقی مانده است و سخت با فروش مشروب و سیگار مجاز است که برخی از آنها به عنوان انتقاد خشکه مقدس. با این حال مقامات بهداشتی هشدار می دهند که سیگار کشیدن ممکن است باعث تشدید مشکلات تنفسی با تجربه با COVID-19. ممنوعیت فروش الکل را کاهش داده است brawls و تصادفات به گفته پلیس.

معمولا آفریقای جنوبی علائم کارگران روز با تظاهرات توسط اتحادیه های کارگری و احزاب سیاسی اما این امکان پذیر نیست به دلیل مستند و مقررات.

"ما می خواهیم این فرصت را به پرداخت ویژه تعهد به ما خط مقدم سلامت کارگران که در حال مقابله با این ویروس به صورت روزانه در این زمان دشوار" گفت: یعقوب Khawe, منشی, در, Gauteng استان حاکم حزب کنگره ملی آفریقا.

به گفته مقامات بازگشایی مدارس باید در مراحل شروع ژوئن 1 با دسته اول بودن درجه 7 و درجه 12 دانش آموزان قدیمی ترین کلاس در مدارس ابتدایی و متوسطه بود. اما معلمان اتحادیه های کارگری اعتراض کرده اند گفت: مدارس نباید بازگشایی شد تا شرایط ایمن می توانید مطمئن باشید.

هنوز هم وجود دارد هیچ تاریخ به زمانی که موسسه آموزش عالی باز خواهد شد با این بخش به طور فزاینده ای به دنبال به سمت آموزش آنلاین.

این کشور شده است در سراسر کشور مستند پس از مارس 27 متوقف ترین فعالیت های اقتصادی در کشور آن را به عنوان به دنبال محدود کردن جنبش مردم برای جلوگیری از گسترش این کوروناویروس.

مینی بوس و تاکسی و اتوبوس خواهد بود و مجاز به کار در 70 درصد ظرفیت برای تمدید ساعت تا 8 بعد از ظهر با همه مسافران نیاز به پوشیدن ماسک و وسایل نقلیه مورد نیاز به بررسی شود و پس از هر بار.

ماسک و اجتماعی فاصله مورد نیاز خواهد بود در قطار که به طور کامل متوقف در اولین مستند.

رستوران و فست فود رسانه ها که بسته شده اند و در طول پنج هفته از مستند تنها مجاز به فروش takeaways با تحویل.

محدودیت های بسیاری در محل باقی می ماند, اما, از جمله ممنوعیت داخلی و بین المللی سفر می کند.

آفریقای جنوبی تنها کاهش محدودیت های در حال حرکت به سطح 3 که آن را رسیدن به نرخ هدف از عفونت وزیر بهداشت گفت: Zweli Mkhize بدون تعیین نرخ.

رئیس جمهور سیریل Ramaphosa تاکید کرد که دولت او در توازن است نیاز به محدود کردن گسترش ویروس با فشار به حداقل رساندن مشکلات اقتصادی به خصوص به آفریقای جنوبی ترین آسیب پذیر و ضعیف است.

Ramaphosa است نورد از یک $26 میلیارد اجتماعی و اقتصادی بسته امداد برای کشور است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

جامعه غربالگری و تست در حال افزایش است. سلامت جامعه کارگران در حال حاضر به نمایش بیش از 3.6 میلیون نفر و انجام بیش از 200 ، 000 آزمون. مقامات می گویند که آنها خواهد شد در lookout برای نقطه داغ مناطق غلظت بالایی از موارد که در آن آنها را هدف جداسازی اقدامات است.

آفریقای جنوبی کیپ غربی استان که شامل شهر کیپ تاون دارای بیشترین تعداد از موارد با بیش از 2,340.

اقتصادی توپی Gauteng استان که شامل بزرگترین شهر ژوهانسبورگ بیش از 1,440 موارد است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب