آفریقای جنوبی هشدار COVID-19 فساد قرار می دهد زندگی در معرض خطر'

ژوهانسبورگ - آفریقای جنوبی COVID-19 پاسخ خدشه دار فساد در اطراف آن تاریخی $26 میلیارد و اقتصادی بسته امداد به

توسط MINERALNEWS در 5 مرداد 1399

ژوهانسبورگ - آفریقای جنوبی COVID-19 پاسخ خدشه دار فساد در اطراف آن تاریخی $26 میلیارد و اقتصادی بسته امداد به عنوان کشور با جهان پنجم بیشترین تعداد COVID-19 نفر از پرانتز برای اطلاعات بیشتر.

رئیس جمهور سیریل Ramaphosa اعلام کرده گسترده رسیدگی به ادعا می کند که بی پروا مقامات و شرکت های خصوصی در حال غارت تلاش برای حفاظت از کشور را 57 میلیون نفر است.

"بیشتر از هر زمان دیگر فساد قرار می دهد و زندگی ما در خطر است," او گفت: در یک ملی آدرس شنبه شب.

مواد غذایی برای فقرا است. تجهیزات حفاظت فردی برای کارگران بهداشت و درمان. کمک های مالی برای تازه گذاشته. همه شده اند pilfered, او گفت:.

آفریقای جنوبی دیده می شود به عنوان بهترین و آماده شده از هر کشور در کشورهای جنوب صحرای آفریقا برای COVID-19 اما سال فساد را تضعیف نهادها از جمله سلامت سیستم. در ماه اکتبر رئیس دولت ویژه بررسی واحد گفت: تقلب در مواد زائد و سوء استفاده در مراقبت های بهداشتی siphoned خاموش 2.3 میلیارد دلار در سال است.

این واحد در حال حاضر در حال بررسی بیش از 20 مورد از فساد مربوط به COVID-19 امداد پول سخنگوی Kaizer Kganyago گفت.

آفریقای جنوبی در حال حاضر دارای بیش از 434,000 تایید ویروس موارد — بیش از نیمی از قاره مجموع — و بیش از 6,600, مرگ و میر, در حالی که یک گزارش جدید نشان داده واقعی مرگ و میر می تواند بالاتر باشد. بیمارستان های دولتی مبارزه و برخی از سلامت کارگران آشکارا می ترسم. بیش از 5000 نفر از آنها آلوده شده اند.

در حالی که پرستاران و دیگران خواهش کنم بیشتر برای حفاظت overpricing کلاهبرداری برای بد لوازم مورد نیاز در حال افزایش است. پس از باد ماسک صورت قیمت تا 900% شرکت Sicuro ایمنی و Hennox لوازم بستری گناه و جریمه شد.

در آفریقای جنوبی ویروس جدید کانون, Gauteng استان یک شرکت تامین دولت با PPE سلطنتی Bhaca شارژ بیش از چهار برابر قیمت به طور منظم — و یا در مورد $3.50 — هر فولاد ، ضد عفونی کننده بود و تقریبا دو برابر قیمت یا 5 دلار برای 500 میلی لیتر بطری با توجه به تحقیقات توسط یکشنبه روزنامه مستقل.

حتی Dis-شیمی محبوب داروخانه جریمه شد برای تورم قیمت از ماسک است.

در بهداشت و درمان اتحادیه کارگران Hospersa دبیر Noel Desfontaines استقبال دولت اذعان به مشکل است.

"وزیر بهداشت و درمان به ما می گوید که به اندازه کافی پول توزیع شده برای PPE به استان ها, اما زمانی که ما به بیمارستان ما نمی بینیم این" Desfontaines گفت. "در برخی از موارد آن خریداری شده است اما آن را نمی کند به مردم آن در نظر گرفته شده است."

همه گیر مرتبط با فساد گزارش شده در سراسر آفریقای جنوبی.

در Kwazulu-Natal, استان, دولت به حالت تعلیق گفته مقامات درگیر در ساخت انبوه آسیا خرید تا به 2.4 میلیون دلار از تجهیزات حفاظت شخصی و پتو برای فقرا است.

کیپ شرقی استان یکی از مناطق فقیر و در حال رشد COVID-19 نقطه داغ, چهره, سوال بیش از خرید نامناسب "اورژانس اسکوتر." استانی وزارت بهداشت گفته خریداری 100 از موتورسیکلت در $5,993 هر چند آنها خرده فروشی برای حدود $2,337 هر کدام.

دیگر اتهامات شامل جعلی سازمان های خیریه که فنر به شیر امداد بودجه.

در ضمن همه گیر و مستند محدودیت های به شدت صدمه زدن به اقتصاد است. بیکاری است که در حال حاضر بالاتر از 30 درصد و بیش از 16 میلیون نفر در حال حاضر در رفاه اجتماعی و کمک های مالی. که تعداد صعود خواهد کرد.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

برخی از 3 میلیون نفر شغل خود را از دست در اولین ماه از مستند, با توجه به آخرین درآمد ملی دینامیک مطالعه انجام شده توسط محققان از پنج آفریقای جنوبی دانشگاه.

بسیاری از خانواده ها با تکیه بر دولت بسته مواد غذایی برای زنده ماندن اغلب پوشش در نیمکره جنوبی را در آب و هوای زمستانی برای ساعت.

اما برخی ادعا می کنند آنها تبدیل شده است که دور اورژانس COVID-19 امداد اعطای بیش از 20 دلار برای بیکار آفریقای جنوبی.

در ضمن صندوق بیمه بیکاری گزارش شده ادعای جعلی پرداخت. در یک مورد $340,000 معنای 200 کارگران پرداخت شد به یک فرد حساب بانکی.

Ramaphosa خطاب به شکایات گفت: بیش از 4.4 میلیون نفر را از دریافت کمک های مالی. "وجود دارد تاخیر در پرداخت این مبلغ اما آینده پرداخت خواهد شد با سرعت بیشتری در حال حاضر که لازم است سیستم در محل هستند," او گفت:.

کمک های مالی در حال برنامه ریزی برای شش ماه. همه گیر باید بسیار طولانی تر آخرین.

Ramaphosa تحت فشار به عمل در برابر فساد حتی قبل از این بیماری همه گیر. او در زمان کار در سال 2018 پس از سلف جاکوب زوما استعفا داد و در میان آلاینده اتهامات پیوند سپس برنده 2019 انتخابات در یک ضد فساد بلیط تعهد به تمیز کردن پوسیدگی.

اما آخرین آیات آمار نزدیک به خانه. شوهر از رئیس جمهور سخنگوی Khusela Diko متهم شده است تامین قراردادهای بزرگ به ارائه COVID-19 محافظ لوازم و تجهیزات.

Diko تخلف را رد کرده است و گفت او شاه Madzikane Thandisizwe Diko دوم تا به حال خارج از این قرارداد با توجه به نگرانی بیش از یک ممکن است تضاد منافع.

___

دنبال AP همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب