آفریقای جنوبی بازگشت به ممنوعیت فروش الکل به عنوان ویروس موج

ژوهانسبورگ - آفریقای جنوبی رئیس جمهور سیریل Ramaphosa می گوید این کشور خواهد شد و بلافاصله پس از بازگشت به ممن

توسط MINERALNEWS در 22 تیر 1399

ژوهانسبورگ - آفریقای جنوبی رئیس جمهور سیریل Ramaphosa می گوید این کشور خواهد شد و بلافاصله پس از بازگشت به ممنوعیت فروش الکل به منظور کاهش حجم از بیماران تروما به طوری که بیمارستان ها باید بیشتر تخت به درمان COVID-19 بيمار.

مواجه با موجی بستری شدن در بیمارستان به دلیل coronavirus آفریقای جنوبی نیز احیا شب حکومت نظامی به منظور کاهش تصادفات و آن را اجباری برای همه ساکنان به پوشیدن ماسک صورت در ملاء عام.

Ramaphosa گفت: در سراسر کشور آدرس تلویزیونی یکشنبه شب که بالای مقامات بهداشت هشدار قریب الوقوع کمبود تخت های بیمارستانی و پزشکی اکسیژن به آفریقای جنوبی به اوج می رسد از COVID-19 مورد انتظار بین پایان ماه ژوئیه و سپتامبر. او گفت: برخی از بیمارستان ها تا به حال به نوبه خود به دور از بیماران به دلیل تمام تخت خود را کامل است.

آفریقای جنوبی افزایش سریع موارد گزارش شده از آن ساخته شده است یکی از مراکز COVID-19 آن را به عنوان به عنوان رتبه 9 کشور بیشتر تحت تاثیر این بیماری با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز. کشور گزارش شده را افزایش می دهد از بیش از 10 ، 000 مورد تأیید برای چند روز و آخرین افزایش روزانه تقریبا 13,500. آفریقای جنوبی حساب برای 40 ٪ از تمام موارد تایید شده در آفریقا با 276,242 افزایش 12,058 در یک روز.

آفریقای جنوبی ثبت کرده است 4,079 مرگ و میر.

"در حالی که افزایش عفونت شده است و انتظار می رود زور و سرعت که با آن پیشرفت کرده است کاملا قابل درک باعث نگرانی بزرگ" گفت: Ramaphosa. "بسیاری از ما ترس از خطر این ارائه برای خودمان و برای خانواده های ما."

Ramaphosa گفت که پس از فروش الکل بود دوباره معرفی شده در خرداد, بیمارستان ها را تجربه کرده اند افزایش پذیرش در تروما و اورژانس بيمارستان.

سراسر کشور مقررات منع رفت و آمد داشتیم که مردم نباید در جاده ها بین 9 بعد از ظهر و 4 صبح موثر دوشنبه.

ماسک نیز اعلام شده است اجباری با تمام اپراتور حمل و نقل کارفرمایان و صاحبان کسب و کار و ساختمان ها در حال حاضر از نظر قانونی موظف به اطمینان حاصل شود هر کس وارد کسب و کار خود و یا محل هستند با پوشیدن ماسک.

Ramaphosa مورد شهروندان است که در ادامه به گردهمایی های اجتماعی از جمله احزاب و پر ازدحام مجالس ترحیم گفت: آنها تا به حال کمک قابل توجهی به گسترش سریع ویروس.

"در میان ما تلاش ملی برای مبارزه با این ویروس وجود دارد تعداد زیادی از مردم که گرفته اند به سازماندهی احزاب که نوشیدن sprees و برخی که راه رفتن در اطراف در فضاهای شلوغ و بدون ماسک," او گفت:.

آفریقای جنوبی تحمیل شده یکی از دقیقترین مستندات در آوریل و مه از جمله بسته شدن تقریبا تمام معادن و کارخانه ها و کسب و کار و ممنوعیت خرید و فروش مشروبات الکلی و سیگار. این اقدامات در کاهش گسترش coronavirus اما آفریقای جنوبی اقتصاد در حال حاضر در رکود قرارداد به طور چشمگیری افزایش بیکاری بالای 30 درصد و گرسنگی است.

در ماه ژوئن این کشور آغاز شد آرامش محدودیت اجازه می دهد تا میلیونها نفر از مردم آفریقای جنوبی برای بازگشت به کار. کاستن از محدودیت های مجاز فروش الکل در چهار روز در هفته. اما در عرض چند هفته این کشور تعداد موارد تایید شده و بستری شدن در بیمارستان به طرز چشمگیری افزایش آوردن Ramaphosa به reimpose ممنوعیت فروش الکل و محدودیت های دیگر.

بیش از 30 درصد از آفریقای جنوبی موارد در قطب اقتصادی از Gauteng استان که شامل بزرگترین شهر ژوهانسبورگ و پایتخت آن پرتوریا. مرکز گردشگری کیپ تاون همچنین دارای تعداد زیادی از موارد. ژوهانسبورگ را پرجمعیت سوتو شهرستان دارای غلظت بالایی از موارد توجه کنند.

در سخنرانی یکشنبه شب Ramaphosa است که انتظار می رود تا اعلام کند که آیا دولت خود را reimpose برخی از سخت lockdown مقررات در آفریقای جنوبی که در آن مقامات نگران هستند که این استان را به بیمارستان ها می تواند به زودی غرق می شود. برخی از بالا, Gauteng مقامات خواسته اند که دولت برای بازگرداندن محدودیت ها از جمله محدودیت در فروش الکل و محدودیت در حرکات.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

آفریقای جنوبی انجام داده است 2.1 میلیون آزمون در جمعیت آن از 58 میلیون. به دلیل بین المللی کمبود تست مواد آفریقای جنوبی در ماه ژوئن تجربه کرده یک تاخیر طولانی در زمان به دریافت نتایج آزمون در یک نقطه و رسیدن به 12 روز در کلینیک های دولت. این وضعیت بهبود یافته است و متوسط زمان دریافت نتایج آزمون پنج روز در عمومی آزمایشگاه و دو روز در آزمایشگاه خصوصی با توجه به آخرین آمار و ارقام منتشر شده توسط موسسه ملی بیماری های مسری.

آفریقا 54 کشور گزارش داده اند 577,904 موارد با توجه به آفریقا مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری. این قاره را تایید موارد متمرکز در چهار کشور -- آفریقای جنوبی و مصر با 81,158 موارد نیجریه با 31,987 موارد و الجزایر با 18,712 موارد – که با هم تشکیل می دهند بیش از 65 درصد از قاره موارد است. تعداد واقعی موارد در آفریقا است که تصور می شود بسیار بالاتر به عنوان تست میزان بسیار کم در بسیاری از کشورها است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب