آفریقای جنوبی علائم جوانان بعد با ماسک های اجتماعی فاصله

ژوهانسبورگ - با تماس به حفاظت از هر یک از دیگر در برابر COVID-19 حدود 200 جوان آفریقای جنوبی با پوشیدن ماسک و

توسط MINERALNEWS در 27 خرداد 1399

ژوهانسبورگ - با تماس به حفاظت از هر یک از دیگر در برابر COVID-19 حدود 200 جوان آفریقای جنوبی با پوشیدن ماسک و نگه داشتن یک فاصله مشخص شده در این کشور جوانان بعد تعطیلات که 44 سالگرد 1976 سوتو دانش آموزان "قیام" که کمک به پایان آپارتاید این کشور قبلی رژیم نژادپرست اقلیت حکومت.

اندود شده تا در طول یک سوتو خیابان جوان مردم خواند ضد آپارتاید سرودهای برگزار شد و تا پوستر ترغیب مردم به همکاری با یکدیگر برای جلوگیری از گسترش coronavirus. برخی از برگزار کردن یک بنر گفت: "استفاده از روح ژوئن 16 به مبارزه Covid 19."

دیگران برگزار شد تا پلاکارد در حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش و خواستار پایان دادن به خشونت علیه زنان است.

بزرگداشت مشخص شده 16 ژوئن 1976 زمانی که دانش آموزان در سوتو نشان دادن در برابر دولت اقلیت سفید بر اخراج شدند توسط نیروهای امنیتی و چندین نفر از دانشجویان کشته شدند.

این رویداد غم انگیز نماد یاد عکس یک مرده 13 ساله هکتور Pieterson احساساتی بودن که توسط پلیس را برانگیخته بود توسط دانش آموزان سیاه پوست شورش علیه دولت تحمیل استفاده از زبان هلندی-بر اساس زبان برای یادگیری در مدرسه چند نفر. بیش از 170 دانش آموزان و دیگران کشته شدند در تظاهرات بیش از چند هفته است.

این تظاهرات سوتو بود گالوانیزه نقطه در نبرد برای پایان دادن به ظلم و ستم از سفید اقلیت حکومت. آفریقای جنوبی به دست آورد دموکراسی با حکومت اکثریت انتخابات در سال 1994.

بزرگداشت روز شنبه برگزار شد در نزدیکی هکتور Pieterson موزه که برجسته تاریخ دانشجويان اعتراض کردند. در این سال جمع آوری شد خاموش توسط coronavirus محدودیت های آن را ممنوع اعلام کرد گروه از بیش از 50 نفر و همچنین با سرد آب و هوای بارانی.

"جشن ژوئن 16, 44 سال بعد از ما باید در قرعه کشی قدرت از از جنگ ها و مبارزات قهرمانانه از افراد جوان و شکست این بیماری همه گیر نیز گفت:" جف Makhubu شهردار ژوهانسبورگ.

روز مشخص شده است اتحادیه آفریقا به عنوان روز کودک آفریقایی و موسی Faki Mahamat رئیس کمیسیون اتحادیه آفریقا مورد استفاده از رسانه های اجتماعی به مناسبت تعطیلات.

"هر ژوئن 16, ما به یاد داشته باشید 1976 سوتو قیام که در آن دانش آموزان مبارزه با شجاعت برای حق خود را به آموزش و کرامت است. امروز ما باید ادامه مبارزه برای همه کودکان به یک سالم و ایمن در شروع زندگی از آسیب برای آفریقا ما می خواهیم او گفت:" او در صدای جیر جیر.

سازمان ملل کمک های آژانس برای کودکان, یونیسف اشاره کرد که شیوع بیماری همه گیر کوروناویروس را تشدید کرده است چالش های جوانان در آفریقا است.

این شامل عدم دسترسی به آموزش آنلاین به عنوان "به سختی یک پنجم خانواده ها در شرق و جنوب آفریقا به اینترنت دسترسی دارند."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

___

AP روزنامه نگاران Themba Hadebe, Oheneba Ntshangase و کارا آنا در Johannesurg کمک به این داستان.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن