آفریقای جنوبی معرفی الکل ممنوعیت و منع رفت و آمد به عنوان Coronavirus موج

بزرگنمایی این تصویر یک دانش آموز دریافت ضد عفونی کننده دست پس از بازگشت به مدرسه در ژوهانسبورگ در جو

توسط MINERALNEWS در 23 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک دانش آموز دریافت ضد عفونی کننده دست پس از بازگشت به مدرسه در ژوهانسبورگ در جولای 6. پس از آفریقای جنوبی کاسته آن مستند دولت معرفی برخی از محدودیت ها در حال حاضر که coronavirus است خونتان. دنیس فارل/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دنیس فارل/AP

در غم انگیز سخنرانی پخش در زمان نخست روز یکشنبه جمهوری آفریقای سیریل Ramaphosa نقاشی نگران کننده تصویر عنوان جدید کروناویروس خوشه در کشور است.

"طوفان است بر ما," او گفت:.

آفریقای جنوبی در حال حاضر پیشی ایتالیا, پاکستان, اسپانیا و ایران در تعداد تایید COVID-19 عفونت با بیش از 276,000 موارد و بیش از 4000 مرگ و میر ناشی از. Ramaphosa هشدار داده است که بدترین و در عین حال به آمده با برخی از مدل های پیش بینی 40000 تا 50000 مرگ و میر در کشور قبل از پایان سال است.

او گفت: برخی از بیمارستان ها تبدیل کرده دور بیماران بیمار است. بنابراین او reimposed ممنوعیت توزیع و فروش الکل و نورد از یک شب مقررات منع رفت و آمد. امید است که مربوط به الکل حوادث را شاقول و باز کردن اتاق اورژانس تخت برای COVID-19 بيمار.

در ماه مارس آفریقای جنوبی تحمیل شده یکی از قدیمیترین و سخت گیرانه ترین مستندات از هر کشور و با موفقیت مسطح منحنی جدید عفونت اعداد. Ramaphosa گفت که خریداری کشور زمان برای یادگیری در مورد COVID-19 گسترش تست و گوشت گاو تا بیمارستان قابلیت های. او اعتبار محدودیت های اجتماعی برای پایین آوردن میزان مرگ و میر به حدود 1 درصد در میان بالاترین در جهان است.

به آرامی اما آفریقای جنوبی نورد خود را به عقب بردهاند و آن را به عنوان ویروس شروع به گسترش سریع تر است. آن است که در حال حاضر گزارش بیش از 10 ، 000 مورد در یک روز و یک چهارم از کل مرگ و میر ثبت شده در هفته گذشته.

اما رئیس جمهور گفت که در این نقطه با اقتصاد در رکود و ویروس خیلی شایع — جدید مستند می تواند بیش از آسیب خوب او التماس کرد با آفریقای جنوبی به مسئولیت شخصی, پوشیدن, ماسک, نگه داشتن یک فاصله از یکدیگر و جلوگیری از جمع آوری یکهو.

"این است که در جمعی ما دست" او گفت:. "اجازه دهید ما به یاد داشته باشید که هر عمل فردی است که ما انجام می کند و می تواند یک تفاوت بزرگ را. ... در حال حاضر بیشتر از همیشه ما مسئول زندگی کسانی که در اطراف ما است."

اقتصادی مبارزان آزادی یکی از اصلی ترین احزاب مخالف در آفریقای جنوبی با صدور بیانیه ای محکوم کرد. اگر این کشور را تعطیل نمی کردن آنها هشدار داد بسیاری از آفریقای جنوبی خواهد مرد.

"با وجود این Ramaphosa همچنان به نادیده گرفتن درخواست برای اولویت بندی زندگی بیش از سود" بیانیه خواندن "نگه می دارد و قمار, رستوران ها, هتل های داخلی و هوا-سفر عملیاتی در مواجهه با مرگ از مردم این کشور است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب