فرزندان مقتول روزنامه نگار جمال Khashoggi ببخش قاتلان او هموار کردن راه برای عفو

بزرگنمایی این تصویر کشته شدن روزنامه نگار جمال Khashoggi گفت: آنها را ببخش و قاتلان او هموار کردن را

توسط MINERALNEWS در 3 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

کشته شدن روزنامه نگار جمال Khashoggi گفت: آنها را ببخش و قاتلان او هموار کردن راه برای عفو کرد. Ydasin Akgul/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Ydasin Akgul/خبرگزاری گتی ایماژ

فرزندان مقتول واشنگتن پست مقاله نویس جمال Khashoggi می گویند که آنها را ببخشند پدر خود را قاتلان هموار کردن راه برای یک مهلت قانونی برای پنج مرد محکوم به اعدام برای قتل.

"اگر یک فرد می بخشد و باعث آشتی پاداش او است که به علت از خدا" نویسنده ارشد پسر صالح توییتی پنج شنبه. "ما فرزندان شهید جمال Khashoggi اعلام کند که ما عفو کسانی که به کشته شدن پدر ما."

عربستان قانون در نظر یک قربانی بخشش که ممکن است زمینه را برای عفو در حکم اعدام. معلوم نیست تحت چه شرایطی عفو تمدید شد. بسیاری از Khashoggi خانواده از جمله صالح در حال حاضر زندگی می کنند و یا کار در عربستان سعودی است که شناخته شده است برای سرکوب مخالفان.

Khashoggi را نامزد خدیجه Cengiz که در ترکیه زندگی می کند ارائه شده خود را کمتر آمرزنده بیانیه ای که روزنامه نگاران را "شنیع قتل" آیا اساسنامه محدودیت ها و این که او "و دیگران متوقف نخواهد شد تا زمانی که ما #JusticeForJamal."

"قاتلان آمد از عربستان با عمد به فریب کمین کشتن او. هیچ کس حق عفو قاتلان" Cengiz نوشت. "ما نمی خواهد عفو قاتلان و نه کسانی که دستور این قتل است."

Khashoggi را تا سال 2017 به قتل در عربستان سعودی کنسولگری در استانبول باعث جهانی واکنش در برابر پادشاهی و تاج آن شاهزاده محمد بن سلمان.

بسیاری از دولت ها و سازمان های بین المللی به این نتیجه رسیده اند که قتل از Khashoggi — منتقد از خانواده سلطنتی عربستان سعودی — برنامه ریزی شده بود با مسئولیت منجر به ولیعهد.

یک گزارش سازمان ملل متحد در سال گذشته رفت و تا آنجا که می گویند وجود دارد "مدرک معتبری" لینک شاهزاده به قتل نتیجه رسید که مرگ این روزنامه نگار مورد نیاز "دولت هماهنگی منابع و امور مالی است."

"عربستان از مقامات سطح بالا برنامه ریزی, نظارت و/یا تایید ماموریت" گزارش یافت می شود.

عربستان سعودی از مدتها انکار کرد که ادعا گفت: مرگ ناشی از نزاع و جدال. ولیعهد نیز به طور مداوم رد هر گونه دانش قبلی از جرم و جنایت.

در توزیع پنج حکم اعدام سه زندان شرایط برای قتل رئیس دادگاه تأیید موقعیت که در ماه دسامبر حکم مرگ بود نه عمد.

دیده بان حقوق بشر یادداشت ولیعهد ادامه و حتی گسترش پادشاهی را سرکوب مخالفان او به عنوان تبلیغ اصلاحات.

این گروه در ماه نوامبر گزارش یادداشت های یک سری از دستگیری هدف قرار دادن روحانیون روشنفکران و دانشگاهیان و فعالان سیاسی و نیز دستگیری در "غیر رسمی" سایت های که در آن اتهامات بدرفتاری و شکنجه شده اند شایع است.

"چه چیزی ساخته شده است پس از سال 2017 دستگیری امواج قابل توجه و متفاوت اما تعداد مطلق و طیف وسیعی از افراد هدفمند در طول یک دوره کوتاه از زمان و همچنین معرفی جدید سرکوبگر شیوه های دیده نشده تحت قبلی عربستان رهبری" سازمان دیده بان حقوق بشر ،



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن