پسر: جاز بزرگ الیس مارسیاس جونیور مرده در 85; جنگیدند ویروس

NEW ORLEANS - الیس مارسیاس جونیور, جاز, پیانیست, معلم و ایلخانی نیواورلئان موسیقی قبیله که شامل مشهور مجری پسر

توسط MINERALNEWS در 14 فروردین 1399

NEW ORLEANS - الیس مارسیاس جونیور, جاز, پیانیست, معلم و ایلخانی نیواورلئان موسیقی قبیله که شامل مشهور مجری پسران Wynton و برانفورد سالگی پس از مبارزه با پنومونی در آورده با کروناویروس جدید, یکی از پسران خود گفت: اواخر روز چهارشنبه.

او 85 بود.

الیس مارسیاس III را تایید کرد در یک آسوشیتد پرس مصاحبه تلفنی که مرگ پدرش را برانگیخته بود توسط ویروس است که باعث جهانی همه گیر. "ذات الریه شد چیزی که واقعی است که باعث مرگ خود را. اما این ذات الریه در آورده با COVID-19" او گفت:.

او گفت که او سوار یکشنبه از بالتیمور با پدر خود را به عنوان او در بیمارستان بستری شد در سخت ضربه نیواورلئان و دیگران در خانواده صرف زمان با او بیش از حد.

چهار جاز ایلخانی را شش پسر نوازندگان: Wynton, ترومپت, است امریکا برجسته ترین موسیقی جاز سخنگوی عنوان مدیر هنری از موسیقی جاز در نیویورک در مرکز لینکلن. Branford, نوازنده ساکسیفون رهبری امشب گروه نمایش و تور با نیش. Delfeayo یک trombonist ، برجسته ضبط تولید کننده و مجری. و جیسون یک ضربی ساخته شده است یک نام برای خود را با خود گروه و به عنوان یک همراهی. الیس III که تصمیم گرفت موسیقی نبود او فرفره یک عکاس-شاعر در بالتیمور.

در یک بیانیه شهردار LaToya Cantrell گفت: از مردی که می خواهم در ادامه به انجام به طور منظم در نیواورلئان تا دسامبر: "الیس مارسیاس شد یک افسانه است. او نمونه اولیه از آنچه منظور ما هنگامی که ما صحبت در مورد جاز نیواورلئان. او یک معلم یک پدر و یک آیکون — و کلمات نیست کافی برای توصیف هنر شادی و تعجب می کنم که او در جهان نشان داد."

چون مارسیاس تصمیم به ماندن در نیواورلئان برای بسیاری از حرفه ای او شهرت خود را محدود بود تا فرزندان خود مشهور شد و او را کانون توجه همراه با ضبط جدید قرارداد و headliner اجرای برنامه در تلویزیون و سفر.

"او مانند مربی موسیقی جاز. او را در سرعت باد منفجر سوت و ساخته شده این بچه ها کار می کنند" گفت: نیک اسپیتزر میزبان رادیو عمومی آمریکا و مسیرهای یک دانشگاه Tulane استاد مردم شناسی.

این مارسیاس "خانواده band" به ندرت با هم بازی زمانی که پسران جوان بودند اما در سال 2003 تور شرق در یک spinoff از یک جشن خانوادگی که شد PBS ویژه هنگامی که سالمند مارسیاس بازنشستگی از تدریس در دانشگاه نیواورلئان.

Harry Connick Jr., یکی از مارسیاس دانشجويان در نیواورلئان مرکز هنرهای خلاق بود یک مهمان. او یکی از بسیاری از شرکت های معروف موسیقی جاز که از طریق تصویب مارسیاس' کلاس های درس. دیگر شامل trumpeters نیکلاس Payton و ترنس Blanchard, saxophonists دونالد هریسون و ویکتور Goines و نوازنده بیس رجینالد گوشت گوساله.

مارسیاس در نیواورلئان متولد پسر اپراتور از یک هتل که در آن مارسیاس ملاقات تور سیاه نوازندگان که نمی تواند باقی بماند در تفکیک مرکز شهر هتل ها که در آن آنها انجام شده است. او با بازی ساکسیفون در دبیرستان; او همچنین پیانو توسط این زمان او رفت و به دیلرد دانشگاه.

اگر چه نیواورلئان بود غرق در سنتی جاز و راک اند رول بود و صدای جدید در 1950s مارسیاس ترجیح bebop مدرن و جاز.

اسپیتزر توصیف مارسیاس به عنوان یک "مدرن در شهر سنت."

"عشق بزرگ او بود جاز لا bebop — او عاشق تلونیوس مانک و این ایده که bebop موسیقی و آزادی است. اما زمانی که او تا به حال برای تغذیه خانواده اش, او با بازی R&B و soul and rock 'n' roll در خیابان بوربن," اسپیتزر گفت.

نوازنده کالج کوارتت شامل درامر اد بلکول clarinetist آلوین Batiste و نوازنده ساکسیفون هارولد Battiste بازی مدرن است.

Ornette Coleman در شهر بود در آن زمان. در سال 1956 زمانی که کلمن را به مقصد کالیفرنیا مارسیاس و دیگران رفت اما پس از چند ماه مارسیاس به خانه بازگشت. او گفت: New Orleans بار جزئي سال بعد هنگامی که او و کلمن بودند که او هرگز نمیفهمد آنچه که یک پیانیست می تواند انجام دهد پشت به صورت رایگان از کلمن را جاز.

در New Orleans مارسیاس پیوست دریایی سپاه و اختصاص داده بود به همراه نوازندگان در سرویس هفتگی برنامه های تلویزیون در فردا در نیویورک است. او گفت: او آموخته است که مسئولیت رسیدگی به تمام انواع سبک های موسیقی.

بازگشت به خانه او در Playboy Club و جرأت به در حال اجرا خود باشگاه که رفت مجسمه نیم تنه. در سال 1967 ترومپت Al Hirt او را استخدام کرد. زمانی که در Bourbon Street Hirt گروه به نظر می رسد در تلویزیون ملی — تیتر نشان می دهد در نمایش امشب و اد سالیوان نشان می دهد, در میان دیگران.

مارسیاس به آموزش و پرورش در مورد همان زمان, آموزش بداهه نوازی در Xavier دانشگاه در نیواورلئان. در اواسط دهه 1970 او پیوست دانشکده در نیواورلئان آهنربا دبیرستان و تحت تاثیر یک نسل جدید از موسیقی جاز.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

وقتی پرسید که چگونه او می تواند چیزی به عنوان free wheeling, جاز بداهه مارسیاس یک بار گفت: "ما نمی آموزش جاز, آموزش دانش آموزان است."

در سال 1986 او به دانشگاه مشترک المنافع ویرجینیا در ریچموند. در سال 1989 دانشگاه نیواورلئان اغوا او را به راه اندازی یک جاز-مطالعات برنامه.

مارسیاس بازنشسته از اونو در سال 2001 ادامه یافت اما, انجام, به خصوص در گرم بندر, یک باشگاه کوچک است که لنگر این شهر معاصر جاز صحنه — اغلب پشتوانه جوان امیدوار کننده نوازندگان.

خود را سبک ملودیک با اجرای بداهه در دست راست توضیح داده شده است در زمانهای گوناگون و به عنوان عاشقانه معاصر, و یا به سادگی "لوئیزیانا جاز." او همیشه در پیانو آکوستیک هرگز الکتریکی و حتی در تفسیر استانداردهای قدیمی وجود دارد روشن لینک به رانندگی bebop آکورد و ریتم از سال های اولیه خود را.

او تاسیس یک رکورد شرکت ELM اما خود را ضبط محدود شد تا فرزندان خود مشهور شد. پس از آن او به آنها پیوست و دیگران در جریان اصلی برچسب و عنوان خود را منتشر بسیاری از خود را ترکیب.

او اغلب در New Orleans Jazz و جشنواره میراث. برای بیش از سه دهه او دو 75 دقیقه مجموعه هر شب جمعه در امن و امان بندر تا زمانی که او تصمیم گرفت از آن طاقت فرسا است. حتی پس از آن او هنوز هم انجام می شود در مواردی به عنوان یک مهمان ویژه.

چهارشنبه شب الیس III به یاد می آورد که چگونه پدرش به او آموخت معنای یکپارچگی قبل از او حتی می دانست که این کلمه در.

او و Delfeayo نه از آنها هنوز 10 رفته بود به گوش پدر خود را بازی در یک باشگاه. تنها یک انسان در حال خواب و مست — در مخاطبان برای مجموعه دوم. پسر پرسید چرا آنها نمی تواند ترک.

"او نگاه کرد به ما و گفت: "من نمی توانید ترک. من یک گیگ.' در حالی که او بازی گفت: یک گیگ یک معامله است. من پرداخت می شود به بازی این مجموعه است. من قصد دارم به بازی این مجموعه است. مهم نیست که هیچ کس در اینجا."

مارسیاس' همسر دولورس درگذشت در سال 2017. او جان سالم به در برد توسط پسرانش Branford, Wynton الیس سوم Delfeayo, Mboya و جیسون.

___

این داستان درست شده است به رفع املا از آخرین نام نیواورلئان شهردار LaToya Cantrell.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن