برخی از بازدید از می سی سی پی به عنوان جاذبه های COVID-19 قوانین سهولت

BILOXI, از دست ندهید. - با آب پارک ها و پارک های تفریحی بازگشایی در می سی سی پی بازدید کنندگان در یکی از سواحل

توسط MINERALNEWS در 6 خرداد 1399

BILOXI, از دست ندهید. - با آب پارک ها و پارک های تفریحی بازگشایی در می سی سی پی بازدید کنندگان در یکی از سواحل خلیج فارس جاذبه گفت: آنها اعتقاد داشتند امن از coronavirus عفونت است.

Margaritaville که شامل استادانه درست شده داخل بازی و استخر پشت بام شروع پستال بازدید کنندگان در بیلخی در روز پنج شنبه. دیگر پارک های آبی و پارک های تفریحی در سراسر ایالت اجازه داده شد به بازگشایی دوشنبه به عنوان طولانی به عنوان آنها در عمل در نصف ظرفیت کمتر و ملاقات اضافی مورد نیاز برای مطابق با اصول بهداشتی و اجتماعی فاصله.

"این یک تجربه بزرگ است. ما فقط خوشحال می شود و در یک محل خوش آمدید ما" کهربا Yochim یک بازدید کننده از لوئیزیانا گفت WLOX-تلویزیون. "همه کارکنان با پوشیدن ماسک. شده است وجود دارد اجتماعی فاصله در خط در اسلاید و کارکنان بوده است در خدمت ما و ما مواد غذایی و نوشیدنی است."

می سی سی پی امور خارجه, وزارت بهداشت روز دوشنبه در گزارش جدید 206 مورد تأیید و 10 جدید مرگ و میر. به ارمغان می آورد که دولت کل موارد نزدیک به 13,500 و مجموع گزارش مرگ و میر به 635. دولت گزارش می دهد که 1,706 موارد و 322 مرگ و میر رخ داده است در خانه های سالمندان زندگی کمک مراکز و دیگر تسهیلات مراقبت دراز مدت.

یک Jackson آتش بود در میان کسانی که تست مثبت است. او و دو همکار آتش نشانان به خانه فرستاده شدند در قرنطینه.

در Biloxi, Margaritaville مدیر کل جو Farruggio گفت: محیط داخل, جاذبه های بودند بخواهند صفحاتی دوباره مرتب. کارمندان با پوشیدن دستکش و ماسک.

"ما در واقع redid کل طبقه ما فاصله آن را کمی" Farruggio گفت. "که اولین چیزی که ما انجام دادیم. ما اجتماعی فاصله علائم احتمالا هر 6 پا — آنها باید 6 فوت فقط اجازه آنها را می دانیم."

لوئیزیانا ساکن Kristoffer Arrington گفت که او و دوستان او می خواست برای رفتن به جایی که آنها می دانستند همه گیر خواهد بود جدی گرفته شود.

"لوئیزیانا خود را به خصوص در نیواورلئان است که واقعا یک سر چشمه برای, تاج, بنابراین ما واقعا می خواستم به دور است. من می دانم که بسیاری از مردم اینجا هنوز اما فقط از دولت که فقط به خاطر من می دانم که چقدر بد آن وجود دارد" Arrington گفت.

تا بر روی عرشه استخر حتی در استخر شناور بودند مقادیر هر بار که کسی به پایان رسید با آنها.

برخی از مکان برگزار می شود کاهش می یابد مراسم به افتخار جنگ مرده در روز یادبود.

در توپلو ده ها جمع شده بودند در جانبازان پارک که در آن صندلی پخش شده بودند و ماسک های توزیع شده در حالی که دیگران تماشا آنلاین

"زندگی را در رفتن" توپلو شهردار Jason شلتون گفت: غرب می سی سی پی, مجله روزانه. "ما باید همچنان به رویدادهایی مانند مراسم روز یادبود است که بخش عظیمی از کسانی که ما به عنوان یک ملت پس تلاش ما برای به تعادل نیاز به اقدامات احتیاطی با تمایل به رفتن به جلو با سالانه مراسم روز یادبود."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

___

دنبال AP پوشش همه گیر در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن