برخی از مردم اند که در Sniffles': تهمت درصدد Coronavirus را شدت

بزرگنمایی این تصویر "موارد تا آنجا که ما بهترین تست در جهان" رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در مصا

توسط MINERALNEWS در 29 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

"موارد تا آنجا که ما بهترین تست در جهان" رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در مصاحبه ای گفت که پخش یکشنبه. "من خوشحالم که ما [تست] اما واقعا کج اعداد است." در واقع موارد در حال افزایش سریع تر از آزمون. پاتریک Semansky/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پاتریک Semansky/AP

رئیس جمهور تهمت عنوان خطر coronavirus ادعا در یک مصاحبه که پخش یکشنبه که در بسیاری از موارد به سادگی افرادی که "باید sniffles."

"بسیاری از این موارد هستند که درمان در یک روز" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در مصاحبه خود با فاکس نیوز یکشنبه. "آنها sniffles و ما آن را به عنوان یک آزمون است." او افزود که بسیاری از کسانی که بیمار "در حال رفتن به دریافت بهتر بسیار به سرعت."

بیش از 3.7 میلیون coronavirus موارد تایید شده اند در ایالات متحده و بیش از 140,000 آمریکایی ها کشته شده اند به گفته محققان دانشگاه جانز هاپکینز.

موارد و بستری شدن در بیمارستان در حال خونتان در بسیاری از نقاط ایالات متحده است. در حالی که تعدادی از تست های انجام شده افزایش یافته است, جدید تایید موارد در حال پیشی آزمون. اما مغلوب ساختن پیشی جستن دوباره به دروغ ادعا که تست مقصر است به صورت سنبله در شناسایی عفونت.

"موارد هستند. بسیاری از این موارد نباید حتی موارد" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: مصاحبه کریس والاس. "موارد تا آنجا که ما بهترین تست ها در جهان است. ... من خوشحالم که ما [تست] اما واقعا کج اعداد است." او افزود: "ما در حال ایجاد مشکل است."

گفت: والاس که او می تواند به نظر می رسد کم اهمیت جلوه دادن coronavirus مغلوب ساختن پیشی جستن نام آن را "جدی" اما افزود که آمریکا دارای یکی از بالاترین میزان مرگ و میر در جهان است. بسیاری از کشورها از جمله ایتالیا و فرانسه بالاتر مورد-نرخ مرگ و میر از ایالات متحده, اما بسیاری از دیگر کشورها مانند استرالیا نرخ پایین تر.

والاس با اشاره به این که صدها نفر از آمریکایی ها یک روز در حال مرگ هستند از ویروس.

"ببخشید این همه بیش از حد" مغلوب ساختن پیشی جستن retorted قبل از سرزنش چین است. "باید وجود داشته باشد یک مورد. آن را از چین آمد. آنها باید هرگز اجازه دهید آن را فرار; آنها باید هرگز اجازه دهید آن را, اما آن است که آنچه در آن است."

رئیس جمهور گفت که او یک "رابطه" با Anthony Fauci بالا بیماری های عفونی پزشک در کاخ سفید را coronavirus نیروی کار. اما تهمت همچنین گفت که Fauci است "کمی از جنجال آفرینی" ساخته شده است که چند اشتباه.

والاس یادآوری تهمت که او نیز گفت: همه چیز که نه معلوم بود درست مثل اوایل این ماه گفت: این ویروس در برخی از نقطه "ناپدید می شوند."

"من حق سرانجام" رئیس جمهور پاسخ داد.

در پایگاه های نام بعد از مؤتلفه ژنرال

تهمت نیز بحث برانگیز وزن در مسائل نژاد در امریکا است.

دفاع از مؤتلفه پرچم برای مثال او گفت که برای بسیاری از مردم آن را یک نژادپرست نماد و او را به جرم آن و سپس او منحرف.

"من جرم نیست, یا, توسط سیاه و سفید زندگی می کند ماده" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "که آزادی بیان." مغلوب ساختن پیشی جستن به حال به نام یک پیشنهاد Black Lives Matter ثبت نام در شهر نیویورک یک "نماد نفرت است."

او همچنین دوباره صحبت کردن در برابر تغییر نام پایگاه نظامی که به نام مؤتلفه generals — با وجود ارتش باز بودن به آن است.

"من اهمیتی نمی دهند چه نظامی می گوید:" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: "چه می خواهیم نام آن ؟ شما با رفتن به آن نام پس از Rev. Al Sharpton?"

در 1980s و 1990s Sharpton شد یک بحث شکل در شهر نیویورک که صحبت کردن در برابر خشونت پلیس. او در حال حاضر تبدیل به یک سیاه برجسته شخصیت تلویزیونی در MSNBC.

اما آوردن Sharpton کنجکاو بود با توجه به اینکه بسیاری استدلال می کنند که با تغییر نام به پایگاه ها نیست و صرفا در مورد مسابقه و یا حتی در مورد مسابقه در همه. پس از همه ژنرال کسانی که پایگاه آنها به مبارزه در برابر ایالات متحده است.

در مراقبت های بهداشتی و انتخابات

در سیاست تهمت افتخار است که او خواهد بود گرفتن عمده اقدامات در جای خود قرار داده و در مراقبت های بهداشتی و مهاجرت در ماه آینده.

"هیچ کس را مجبور به انجام آنچه من قصد دارم برای انجام این کار در چهار هفته بعدی," او گفت:.

"ما در حال امضای یک طرح بهداشت ظرف دو هفته کامل و کامل مراقبت های بهداشتی طرح" مغلوب ساختن پیشی جستن ادعا وجود ندارد که قادر به تصویب یک لایحه بهداشت و درمان پس از به دست گرفتن و به رغم وجود دارد که بدون فشار به صورت یکی در کنگره در این نقطه است.

در انتخابات ریاست جمهوری مغلوب ساختن پیشی جستن بازیگران چندین داشتن در presumptive دموکراتیک نامزد جو بایدن روانی از جمله: "جو نمی دانم او زنده باشه ؟ آیا مردم آمریکا می خواهند که؟" و اگر بایدن برنده, برگ برنده ادعا کرد که "دین خواهد رفت."

بایدن آگهی در انتخابات مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان تهمت کاهش یافته است در طول همه گیر و اعتراض علیه نژاد پرستی. اکثریت آمریکایی ها می گویند که رد تهمت را از دست داده و هر دو — که بخش های کلیدی از روباه ،

با وجود زمان ایستاده بسیاری از استراتژیست های انتظار نزدیک انتخابات. اما به دلیل همه گیر نزدیک انتخابات ممکن است تصمیم گرفت برای روز بعد از روز انتخابات به دلیل پست الکترونیکی-در رای گیری که باید postmarked نه دریافت, روز انتخابات.

برخی از 70 درصد از آمریکایی ها می تواند بازیگران برگه از طریق پست در این سال در بخش, به طوری که آنها لازم نیست به طور بالقوه در معرض خود را به کروناویروس با انتظار در خط برای رای دادن در فرد است. مغلوب ساختن پیشی جستن است صحبت کردن در برابر پست الکترونیکی-در رای گیری با وجود استفاده از آن خود را در انتخابات اخیر.

بیشتر جمهوری خواهان می گویند آنها رای در فرد از دموکرات ها که می تواند نشان می دهد مغلوب ساختن پیشی جستن پیشرو در بعضی از نقاط تا زمانی که سهم شیر از آرا در آمده پس از انتخابات در روز است. این چیزی است که تهمت و ترس است و در حال حاضر ریخته گری شک و تردید در مورد مشروعیت خود را.

"من فکر می کنم پست الکترونیکی-در رای گیری در حال رفتن به دکل انتخابات. من واقعا نمی," مغلوب ساختن پیشی جستن ادعا بدون شواهد.

پرسید که آیا این بدان معناست که او نشان می دهد او ممکن است قبول نتایج انتخابات مغلوب ساختن پیشی جستن افزود: "من باید برای دیدن."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب