برخی از سفارش Mennonites احساس به نام به بازگشت به کلیسا

جدید هلند, Pa. - برای اولین بار در هفته کودکان و نوجوانان, بازی های برگزار شده در گورستان کلیسا. نزدیک یک گروه

توسط MINERALNEWS در 10 خرداد 1399

جدید هلند, Pa. - برای اولین بار در هفته کودکان و نوجوانان, بازی های برگزار شده در گورستان کلیسا. نزدیک یک گروه از مردان در 20s خود را منعکس شده در آنچه در آن به معنای به جمع آوری دوباره در طول بیماری همه گیر.

"سلامت انسان مهم است" یکی از آنها گفت. "اما در نهایت سلامت معنوی مهم تر است."

خود را محافظه کار به سفارش یکی که shuns تکنولوژی اتومبیل و برق — هرگز از دست رفته و خدمات روز یکشنبه در بیش از 100 سال که کشنده 1918 همه گیری آنفولانزای قطع شده است.

سپس یک ویروس های مختلف نفوذ کرده در این جهان از هم جدا.

برای نزدیک به دو ماه از پیر سفارش Stauffer کلیسای منونایت به دنبال پنسیلوانیا اقامت در خانه سفارش و دستورالعمل ها است که دلسرد تجمعات در خانه از عبادت است. COVID-19 مجبور به تعویق افتادن مراسم عروسی و مجالس ترحیم و سالانه ربانی یک نقطه بالا. در حالی که برخی از مدرن تر منونایت سفارشات در لنکستر کانتی برگزار شد خدمات توسط ویدئو Stauffers نیست.

اما در حال حاضر آن را "زمان به عقب بر گردیم به کار خود را" اسقف گفت. "و بیشتر از آن ... در این حس معنوی." از آن زمان به سر عبادت او گفت: — هر چند او تعجب که چگونه بسیاری از نمازگزاران خواهد آمد و او هنوز هم احساس نگرانی در مورد "توهین به مردم و دولت است."

اخبار گسترش سریع: خدمات اول هم در هفته اجباری نیست فقط برای کسانی که احساس امن است.

که صبح امروز ده ها تن وارد: مردان در گسترده حصيري حصیری زنان در bonnets و تیره لباس; فرزندان خود را در بند. برخی از استقبال یکدیگر بدون ماسک صورت. دیگران راه می رفت به حمام به اعمال ضد عفونی کننده دست قبل از آنها پر طولانی, creaky کلیسا چوبی pews در سکوت و سنگ سرودهای در آلمان و گویش شناخته شده به عنوان پنسیلوانیا هلندی.

"آن شده است چند هفته پس ما در اینجا جمع شده بودند. ما خدا را شکر به اینجا دوباره؟" اسقف ماروین پرسید. "آیا ما خدا را شکر برای سلامت برای رفتن در مورد زندگی ما؟"

مانند دیگران در جماعت خود او استقبال, اما او نمی خواست نام خانوادگی خود را به نظر می رسد در این اخبار به دلیل دیدگاه های مذهبی در عفت.

__

Mennonites باور پاسیفیسم رزرو غسل تعمید برای بزرگسالان و مخالفت با خدمت سربازی. آنها متعلق به یک فرقه پروتستان و ردیابی ریشه های خود را به Anabaptists یک رادیکال 16 قرن فرقه از اصلاحات منشاء آن در سوئیس است. نام خود را می آید از Menno سایمونز هلندی کشیش کاتولیک که پیوست Anabaptists.

برخی از سفارش Mennonites چرخید تکنولوژی اتومبیل و لباس در لباس ساده مانند آمیش که جدا از Mennonites در قرن 17th. برخی از تفاوت وجود دارد. آمیش عبادت در خانه و مردان رشد ریش بدون سبیل پس از آنها ازدواج کند.

"من حدس می زنم آن را کمی مثل شما برو پایین بزرگراه و یک خودرو فورد می گوید و دیگری می گوید دوج و آنها ممکن است همه می آیند از همان خط مونتاژ" اسقف ماروین گفت. "اما تا آنجا که پایه و اساس و یا مبانی ایمان آن است که بسیار متفاوت است."

نظم کهن Stauffer کلیسای منونایت تشکیل شده در سال 1845. امروز تعداد آنها به حدود 2000 نفر در پنسیلوانیا 500 از آنها در لنکستر کانتی گفت: Steven Nolt ارشد پژوهشگر در جوان مرکز Anabaptist و Pietist مطالعات در Elizabethtown کالج در پنسیلوانیا است.

"این Stauffer Mennonites احتمالا ترین فن آوری های محدود کننده از هر یک از گروه های سفارش بنابراین معنی خود را از ارتباطات همواره بسیار چهره به چهره. آنها باید با هم به منظور برقراری ارتباط" نولان گفت. "حال جدا شد و احتمالا واقعا سخت است برای آنها."

در طول پنج شنبه عبادت اسقف ماروین گفت: وقت خود را جدا از یکدیگر به پدر و مادر فرصتی برای خواندن کتاب با فرزندان خود در خانه. اما او اذعان کرد چالش است. مادر او درگذشت در سن 95 سالگی در مارس 2, و جامعه نمی تواند جمع آوری برای یک مراسم تشییع جنازه بزرگ خدمات.

__

قوانین در خانه از عبادت متنوع از دولت به دولت. رژیم صهیونیستی. تام گرگ اقامت در خانه سفارش در پنسیلوانیا به طور موثر معاف فعالیت های مذهبی, اگر چه آن را به شدت ناامید کرده است.

هدایت گفت: رهبران مذهبی بودند "تشویق به پیدا کردن جایگزین برای فرد در تجمعات و برای جلوگیری از به خطر انداختن خود و عبادت."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

دیگر جماعت اقتباس شده است. این Groffdale کنفرانس پیر سفارش Mennonites با استفاده از تلفن ثابت را به عنوان یک جایگزین برای خود فرد در عبادت را لغو و برای اولین بار در بیش از یک قرن است.

"من می توانم به یاد داشته باشید پدربزرگ و مادربزرگ بزرگ من صحبت کردن در مورد 1918 آنفولانزا, آنفولانزای اسپانیایی زمانی که کلیساها بسته شد برای سه ماه. وجود دارد هیچ مجالس ترحیم و بسیاری از مردم کشته شدند" گفت: هارون هرست یک congregant که صاحب یک فروشگاه سخت افزار.

کنفرانس تلفنی عبادت راه اندازی شد و با کمک Elvin هوور. از دفتر خانه خود را مشرف به Conestoga رودخانه او دریافت فکس ارائه محصولات کشاورزی و ماسک و سایر خدمات است. او سپس اعلام این خبر در پنسیلوانیا هلندی از طریق یک خط تلفن می رسد که صدها نفر در جامعه خود را. خدمات کلیسا چنان محبوب شد او گفت که از روز جمعه در این ماجرا محلی تلفن ارز.

"گوسفند گرسنه بودند!" او گفت:. "ما از دست کلیسا. آیا ما از دست کلیسا."

مدرن سفارشات مانند اکران کلیسای منونایت با استفاده از ویدئو کنفرانس برای اولین بار در طول پنج شنبه ، Co-پاستور راشل نولان آغاز شد مارس 3 خدمات توسط نور یک شمع است. پس از خواندن او تقسیم جماعت به مجازی برک آوت اتاق و خواسته آنها را به تأمل در کتاب مقدس.

"چگونه شما آن را بشنوند متفاوت به دلیل وضعیت فعلی ما؟" یک زن و شوهر مشترک تجربه خود را پس از آنها قرارداد coronavirus. دیگران دعا برای پسر بچه ای که قرار بود تحت عمل جراحی و یک زن مبتلا به سرطان است.

این سرویس به پایان رسید با نولان گفت: "و بنابراین اجازه دهید ما را با امید تبدیل خودمان را برای تبدیل جهان" که تمام پاسخ داد: "اعتماد به خدا که به ارمغان می آورد از زندگی بعد از مرگ است."

در Stauffer کلیسای منونایت سرویس به پایان رسید که مردان و زنان و کودکان تبدیل به اطراف در کرسی های خود را هماهنگ و به زانو در طبقه های چوبی. با چشمان خود را بسته دست گود اطراف خود معابد و پیشانی فشرده در برابر pews آنها قرائت نماز خداوند با هم اما با دعا جدا شده است.

__

آسوشیتد پرس نویسنده مارک لوی در هریسبورگ پنسیلوانیا کمک به این گزارش.

__

آسوشیتد پرس دین پوشش دریافت پشتیبانی از لیلی وقف از طریق دین و مذهب, اخبار بنیاد. AP تنها مسئول این محتوا است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن