برخی از چین فرید فعالان کارگری شروع زندگی جدید اما دولت فشار کمین

بزرگنمایی این تصویر مردم نگه آگهی ها در یک تظاهرات در حمایت از Jasic تکنولوژی کارگران کارخانه خارج Y

توسط MINERALNEWS در 9 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

مردم نگه آگهی ها در یک تظاهرات در حمایت از Jasic تکنولوژی کارگران کارخانه خارج Yanziling ایستگاه پلیس در پینگشن منطقه, شنژن گوانگدونگ چین در اوت. 6, 2018. سو-لین وانگ/ایسنا پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سو-لین وانگ/ایسنا

آن چشمگیر سرکوب حتی با چین استاندارد: ده ها تن از جوانان کار برگزارکنندگان و فعالان دانشجویی بودند تا گرد و ناپدید شد در سال 2018 و 2019. در حال حاضر حداقل 15 از فعالان آزاد شده اند از بازداشت برخی از مصرف در هویت و شغل با توجه به پنج آشنایان از فعالان.

از آشنایان که صحبت به NPR خواست نامش فاش نشود به خاطر ترس از اقدامات تلافی جویانه توسط مقامات می گویند فعالان منتشر شد تنها پس از آنها موافقت خود را رها می برند. آنها ادعا می کنند که فعالان برگزار شده بود در آپارتمان ها که در آن اعضای خانواده سابق معلمان و همکلاسی های ساخته عاطفی entreaties — یا انتقادات — طراحی شده برای متقاعد کردن فعالان به حمایت خود کار می کنند.

مقامات چینی به مدت طولانی بازداشت زندانی و حتی شکنجه فعالان سیاسی و مخالفان. درمان کار برگزارکنندگان و فعالان دانشجویی در جنوب چین نشان میدهد که چگونه دولت را تبدیل به یک تاکتیک زیرکانه. آن شامل اعمال نفوذ در روابط شخصی و مشوق های مالی به اجبار کسانی که از نظر دولت سیاسی خرابکارانه.

"خطر این است که اگر آنها می گویند هر چیزی و یا ترک شغل خود را و سپس همه آنها در مورد مراقبت از خود و اعضای خانواده سابق فعالان و آشنایان — روبرو می شوند مشکل" گفت: آشنایی یکی از این فعالان است که با توجه به یک شغل توسط دولت است.

آشنایی به تازگی در دیدار با یکی از فعالان و می گوید: فعال به نظر می رسد در سلامت خوب و نشان داد هیچ نشانه ای از شکنجه فیزیکی. فعال است و اعتقاد بر این بود تحت کمی نظارت دیگر از گاه به گاه به بازديد از مقامات امنیتی. این فعال سیاسی مشخصه افسرده از ماه از دستکاری روانی و بازجویی.

این دو فعال داده شده کار سرمایه گذاری بازداشت شده است در سال 2018 و در اوایل سال 2019 برای مشارکت خود را در یک unionization تلاش کارگران در Jasic تکنولوژی جوشکاری کارخانه در شهر شنژن.

به عنوان بسیاری از 80 حقوق کارگران فعالان بازداشت شدند طی 2018 و 2019 حمایت گروه می گویند. در حدود نیمی از کسانی که بازداشت شده بودند کار سازمان که رفته بود به Huizhou یک شهر همسایه شنژن برای داشتن اتحادیه جوش گیاهی. این unionization تلاش به نام Jasic کارگران حمایت گروه شد و در نهایت خاموش کردن توسط هر دو شرکت و مقامات محلی است.

باقی مانده از دستگیر شدگان اعضای مارکسیست سازمانهای دانشجویی در چند دانشگاه از جمله پکن معتبر دانشگاه پکن. شدت اختصاص داده شده برای قرار دادن به عمل مائوئیست آرمان سوسیالیسم و برابری اعضای این انجمن به یاد می آورد تحت مجازات تکالیف شغلی در کارخانه که آنها مشغول به کار شانه به شانه با سایر کارگران مهاجر برای درک بهتر رنج و عذاب از چین در کلاس های پایین تر. آنها در شب نمایش فیلم به بحث در مورد حقوق کارگران و مبارزه برای جلوگیری از آزار و اذیت جنسی در دانشگاه و به منظور بهبود کارگران شرایط.

اما تحلیلگران می گویند دانش آموزان تعهد به عدالت اجتماعی تهدیدی برای مشروعیت حزب کمونیست چین که از اواخر دهه 1970 معرفی شده اصلاحات است که به هر طریقی رشد اقتصادی بلکه نابرابری شدید. دولت را تحمل نمی کند انتقاد از سیاست های خود و در نظر هر شکل جمعی سازماندهی از جمله اتحادیه مستقل کار به لحاظ سیاسی خطرناک است.

"به خصوص با توجه به این که [چینی رهبر] خی Jinping ثابت نقش مارکسیسم در آموزش و پرورش و ایدئولوژی رسمی دولت می خواهد به نگه داشتن یک دست در تعریف از نظر بحث" گفت: الی فریدمن یک کارشناس کارگری در چین در دانشگاه کرنل.

فریدمن توضیح می دهد که فعالان اتحادیه کار برجسته کمبود که در آن حزب کمونیست چین است و نه تایید خود را سوسیالیستی تعهدات: "دانش آموزان در تلاش برای سازماندهی با کارگران در حالی که به شدت فریم مبارزه در مارکسیستی سیاسی شرایط تهدیدی واقعی برای انحصار ایدئولوژیک" او می گوید.

بسیاری از فعالان و دانشجویان بازداشت شده در طول سال 2018 و 2019 شد و در نهایت منتشر شد. برخی حتی بازگشت به دانشگاه پکن که در آن یک تعداد انگشت شماری هستند که هنوز به پایان رساندن مدارک تحصیلی خود را بر اساس یک عضو سابق در حال حاضر منحل مارکسیستی مطالعات جامعه است. سابق عضو جامعه نمی خواهید به نام ترس بیشتر تلافی توسط دولت است.

اما برخی از فعالان بازداشت شدند بیش از یک سال در شرایط ناشناخته است. در ژانویه گذشته پلیس نشان داد برخی از دانشگاه پکن دانش آموزان ویدئوها از دست رفته فعالان دانشجویی که در آن آنها اعتراف به کار برای یک "غیر قانونی" سازمان " و "ایجاد یک تاثیر منفی بر جامعه است."

فعالان دیگر گفت: ویدئوها مجبور شدند اعترافات تحت فشار. گروه های حقوق بشر می گویند مقامات چینی به طور معمول فشار فعالان در بازداشتگاه های که در آن آنها می توانند عصاره اعترافات اجباری بر روی نوار و اغلب برای عموم پخش آنها.

کمک مقامات امنیتی در خاموش کردن Jasic unionization تلاش شد یک حقوقی قدرت در سال 2012 تصویب شده است که اجازه می دهد تا آنها را به طور نامحدود بازداشت مظنون در امنیت ملی موارد زیر "مسکونی نظارت در محل تعیین شده" -- یک شکل از بازداشت خانگی که در آن موقعیت فرد مخفی نگه داشته است.

در حالی که تحت بازداشت خانگی برخی از بازداشت فعالان قرار گرفتند و فشار شدید به فعالیت خود می گویند دو آشنایان صحبت کرد که به NPR.

با توجه به آشنایی از منتشر شد, فعال, مقامات گفت: فعال "یک رفیق آنها کار کرده بود و عمیقا تحسین بود و در واقع یک عوام فریب در تلاش برای دستکاری آنها را برای خود شخصی و جاه طلبی های سیاسی."

اتهام نوشته شده اعتراف از این "عوام فریب" ارائه شده بود فعال به عنوان شواهد گفت: آشنایی. NPR نمی تواند معلوم کند که آیا این اقرار نوشته شده بود به طور داوطلبانه.

یکی دیگر از سابق Jasic فعال اتهام به دیگری آشنایی که چینی ماموران دولتی در آورده فعال مادر و اساتید و آنها را تحسین و سابق دبیرستان معلمان در حالی که آنها برگزار می شود مسکونی نظارت است. هر فرد التماس فعال از طریق گناه و شرم به رها کردن کار خود را.

"آنها به من گفت من تا به حال چیزی به دست آورد در فعالیت های دیگر از کارگران صدمه دیده و همکار من رفقای" سابق فعال NPR گفت از طریق یک آشنایی. "آنها همچنین به من گفت که از آنجا که من نمی قاطعانه مقاومت در برابر ظاهر می شود در اعتراف, تصویری, عمومی من شهرت بود و به طور کامل آسیب دیده و مردم احترام نمی گذارند و یا به من گوش کنه اگر من صحبت می کنند تا برای من باعث دوباره در آینده."

در اوایل سال جاری فعال سابق منتشر شد و با توجه به یک دولت تحت یک نام مستعار در یک حقوق و دستمزد آنها به عنوان "بالاتر از حد متوسط." آنها را ساخته اند هیچ تلاشی برای تماس با سابق خود را فعال محافل پس از اینکه منتشر شد.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن