برخی از کشورهای اینچ نسبت به بازگشایی; جهانی مرگ و میر از COVID-19 پیشی 200,000; سنگاپور گزارش افزایش موارد با 931 عفونت های جدید

آخرین رمان coronavirus اخبار از کانادا و سراسر جهان یکشنبه (این فایل به روز خواهد شد در طول روز). وب لینک به د

توسط MINERALNEWS در 7 اردیبهشت 1399

آخرین رمان coronavirus اخبار از کانادا و سراسر جهان یکشنبه (این فایل به روز خواهد شد در طول روز). وب لینک به دیگر داستان اگر در دسترس است.

7:20 صبح: چین روز یکشنبه تایید کرد 11 بیشتر موارد از coronavirus و هیچ مرگ و میر برای 11 روز در یک ردیف.

آن را به ارمغان می آورد رسمی آن تعداد به 82,827 افراد آلوده.

پنج مورد از موارد جدید در استان هیلونگجیانگ یک شمال شرقی منطقه مرزی با روسیه است که دیده می شود افزایش عفونت. یکی دیگر در استان گوانگدونگ تولید و فناوری منطقه هم مرز هنگ کنگ در جنوب.

پنج نفر دیگر وارد شد و از خارج از کشور. چین شناسایی کرده 1,634 وارداتی موارد در همه.

سنگاپور گزارش داد 931 موارد جدید را به مجموع آن به 13,624. بسیاری از عفونت های جدید در حال از کارگران خارجی' خوابگاه که قفل شده اند را به عنوان دولت در تلاش برای جلوگیری از شیوع بیماری است.

12 صبح: بعضی از دولت را آغاز کرده اند شل شدن خود را coronavirus محدودیت. در ایالات متحده, Georgia, اوکلاهما و آلاسکا شروع شل شدن محدودیت با وجود هشدارهای از مقامات بهداشتی است که ممکن است بیش از حد به زودی.

حتی به عنوان مشاوران توسعه برنامه ای برای تغییر رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن عمومی تاکید از ویروس برای پرداختن به بحران اقتصادی ناشی از آن است دکتر Anthony Fauci در ایالات متحده موسسه ملی بهداشت هشدار داد در برابر حرکت بیش از حد به سرعت.

"شما می شنوید زیادی در مورد نیاز و میل به بازگشت به حالت عادی. که قابل فهم است," او گفت:. "اگر ما نمی تواند کنترل آن ما هرگز به عقب بر گردیم به حالت عادی. من می دانم که ما خواهد شد اما ما باید آن را انجام دهد به درستی."

شنبه 7:55 بعد از ظهر: جهانی مرگ و میر از coronavirus پیشی گرفته 200,000 روز شنبه به عنوان کشورهای در زمان محتاط گام به سوی کاهش برخی از مستندات. در سراسر جهان شمارش شده بود توسط دانشگاه جانز هاپکینز از دولت آمار و ارقام با توجه به آسوشیتد پرس. واقعی تلفات اعتقاد بر این است به مراتب بالاتر است.

در هند, کاهش محدودیت به معنای بازگشایی محله فروشگاه های است که بسیاری از این کشور 1.3 میلیارد نفر در تکیه می کنند برای همه چیز از نوشیدنی های سرد برای تلفن همراه اطلاعات کارت. اما شل شدن نمی اعمال می شود به صدها نفر از قرنطینه شهرها و مکان های دیگر سخت ترین ضربه از شیوع است که به کشته شدن حداقل 775 نفر در کشور و وحشت زده آن انبوه از فقیر زندگی می کنند که در زاغه شرایط بیش از حد شلوغ برای اجتماعی فاصله.

شنبه 6 بعد از ظهر: با 443 جدید COVID-19 موارد گزارش شده از جمعه شب انتاریو منطقه ای بهداشت واحد خود را دیده اند کمترین دوره 24 ساعته مورد رشد در دو هفته با توجه به ستاره را حساب کند.

در ضمن واحد بهداشت یک بار دیگر گزارش داد تعداد زیادی از جدید مرگ و میر — another 48 — آوردن این استان را در مجموع به 900 از زمان شروع این بیماری همه گیر.

همانطور که از 5:30 p. m. روز شنبه, ستاره شمارش مجموع 15,236 تایید و یا احتمالی موارد COVID-19 تا فقط 3.0 درصد از همان زمان جمعه — بالاترین روز بیش از روز پرش در مواردی ستاره روزانه شمارش.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش را با ما رایگان خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

بر اساس درصد, روزانه, رشد اقتصادی کند تا حد زیادی از افزایش سریع دیده می شود در اواخر ماه مارس: در نیمه دوم از ماه است که در این استان شاهد روزانه به طور متوسط رشد 20 درصد یک رای که دو برابر انتاریو مورد تعداد مورد هر چهار روز. در نیمه اول آوریل است که نرخ رشد به طور متوسط 9.5 درصد رشد روزانه و یا دو برابر در مورد هر هشت روز. و این روز از سال به طور متوسط افزایش کمتر از 5 درصد روزانه و یا دو برابر شدن زمان حدود دو هفته است.

که درصد کاهش بوده است همسان با چند روز متوالی از کاهش خام در مجموع از موارد جدید — از یک رکورد 701 موارد جدید در روز چهارشنبه به 586 روز پنج شنبه برای 489 جمعه و در حال حاضر 441 — آزمایشی نشانه بیماری همه گیر در منحنی ممکن است مسطح در انتاریو است. آخرین بار این استان به واحد بهداشت گزارش شده کمتر از 450 نفر در یک روز شد مارس 12.

ادامه مطلب از روز شنبه تحت پوشش در اینجا.



tinyurlis.gdv.htclck.rucutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن