برخی از کسب و کار سرپیچی تگزاس قوانین ویروس مربوط به بسته شدن

دالاس - یک تعداد انگشت شماری از تگزاس کسب و کار بازگشایی جمعه در سرپیچی از دولتی راهنمایی در مبارزه با کروناوی

توسط MINERALNEWS در 6 اردیبهشت 1399

دالاس - یک تعداد انگشت شماری از تگزاس کسب و کار بازگشایی جمعه در سرپیچی از دولتی راهنمایی در مبارزه با کروناویروس که اجازه می دهد تا فروشندگان به ارائه "به" سرویس اما برگ محدودیت های دیگر در محل.

در دالاس سالن مو مالک شلی لوتر صادر شد استنادی در ظهر اما او حاضر به بستن کسب و کار خود را. او تا به حال دو سبک و یک تکنسین ناخن در وظیفه کسری از عادی کارکنان.

هوستون-منطقه رستوران باز به مشتریان که می خواستم به خوردن داخل demarcating موجود جداول با رنگ سفره خود را در تلاش برای اطمینان اجتماعی فاصله. یک جدول با یک پارچه سفید باز بود برای نشستن. یک جدول با یک پارچه سیاه و سفید بسته بود.

"راست برای باز کردن در به شیوه ای امن است که باید حق ما گفت:" مت برایس صاحب فدرال آمریکا کوره در مجلل محاصره از هدویگ ایجاد کرد. "ما نباید گفت ما باید به تعطیل کسب و کار ما پایین است."

تگزاس رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت در اوایل این ماه اعلام کرد یک سری از دستورات در نظر گرفته شده برای راه اندازی مجدد اقتصاد دولتی اما سالن و ناهار خوردن در رستوران و خدمات هستند و در عین حال مجاز است. بیش از 1.3 میلیون نفر را برای ثبت نرخ بیکاری در تگزاس پس از اواسط ماه مارس و افزایش بیکاری سر به فلک کشید در سراسر کشور با توجه به کروناویروس کسب و کار مرتبط با خاموش شدن ناگهانی.

تگزاس گزارش شده است 593 مرگ و میر و 22,806 کلی موارد COVID-19 بیماری ناشی از ویروس است. تعدادی از عفونت است به احتمال زیاد بسیار بالاتر از آنجا که بسیاری از افراد آزمایش شده است نیست و مطالعات نشان می دهد افراد می تواند آلوده و احساس بیمار.

ابوت به بازگشایی پارک های ایالتی و اجازه ارائه دهندگان خدمات پزشکی به سر انجام اعمال جراحی الکتیو از جمله سقط جنین. در روز جمعه کسب اجازه داده شد تا شروع به فروش کالا به رفتن. برخی از تگزاس بزرگترین مراکز طراحی برنامه برای خریداران به درایو و جمع آوری خوب در دستور.

تگزاس نرفته است تا آنجا که برخی دیگر جمهوری خواه به رهبری متحده است. گرجستان و رژیم صهیونیستی است. برایان کمپ مجاز کسب و کار از جمله ورزشگاه, سالن مو و تو سرو به بازگشایی جمعه در اعتراض برخی از دموکرات شهرداران.

لوتر صاحب سالن A La Mode در دالاس گفت که او نمی دانم چقدر استناد او صادر خواهد هزینه, اما او نمی خواهد آن پرداخت.

"ما همه با پوشیدن دنده محافظ. همه ما مطابق با اصول بهداشتی. همه چیز کاملا بهداشتی در آن وجود دارد," او گفت:, و اضافه کرد که او نیز اجازه دادن به هر کسی بدون ماسک.

او گفت: سالن باز شده است برای تقریبا سه سال است. او گفت که او تا به حال در مورد سرمایه گذاری $35,000.

"اگر من آن را از دست من هیچ پس انداز," او گفت:.

در فدرال آمریکا کوره برایس بود و نه پذیرش پیاده روی در شام بود و محدود کردن رستوران به 30 درصد ظرفیت برای جلوگیری از جمعیت داخل.

اوایل جمعه هیچ کس نشسته بود در جداول داخل. اما برایس گفت: همه در دسترس رزرو در روز بعد شد تا رزرو.

برایس گفت که او تا به حال برای یک وام اعمال شود از طریق فدرال چک برنامه حفاظت و هنوز رتبهدهی نشده است تایید شده است. برنامه بودجه توسط کنگره کشیده شده توجه برای وام آن را داده است به داد و ستد عمومی شرکت با وجود اعلام هدف کمک به کسب و کارهای کوچک.

برایس گفت که او فکر دولت ناعادلانه تصمیم گیری کسب و کار می تواند باز کردن و بستن. این هفته خود را ایجاد شده است بسته به هزینه او صدها هزار دلار و کارکنان خود را مجبور به ماندن در خانه بدون paycheque, او گفت:.

"وقت آن است برای باز کردن" برایس گفت. "کسب و کارهای کوچک از این جهان (و نه فقط این جامعه اما این جهان در حال صدمه زدن به. آنها در حال صدمه زدن به بد و قادر به باز بوده و یک مبارزه بزرگ برای ما است."

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

___

Mone و تاجر گزارش از هوستون.



tinyurlis.gdv.htu.nuclck.rucutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن