برخی از کسب و کار در حال رفتن Cashless اما در شهرستانها در حال هل دادن به عقب

بزرگنمایی این تصویر یک علامت هشدار مشتریان که نقد پذیرفته نیست در یک فروشگاه در سان فرانسیسکو در سال

توسط MINERALNEWS در 17 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

یک علامت هشدار مشتریان که نقد پذیرفته نیست در یک فروشگاه در سان فرانسیسکو در سال گذشته است. این شهر پس از آن ممنوع کسب و کار از رد پول نقد. جف Chiu/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جف Chiu/AP

بعد از تقریبا 10 دقیقه ایستاده در خط در یک کافی شاپ Ritchie تورس متوجه شدم که او تا به حال تنها پول نقد در جیب خود -- یک شکل از پرداخت دیگر پذیرفته شده توسط این فروشگاه.

"این یک تجربه تحقیر آمیز" او گفت:. "من به یاد داشته باشید تعجب با صدای بلند چگونه می تواند یک کسب و کار حاضر به قبول پول نقد است که قانونی مناقصه؟"

تورس یک عضو شورای شهر در نیویورک است. او می گوید: ترکیبات خود به خصوص سالمندان نیز شکایت در مورد یک جهش cashless فروشگاه. بنابراین تورس led شارژ در لایحه ای را برای ممنوعیت کسب و کار از رد نقدی که نیویورک شهرستان رهبران گذشت تقریبا به اتفاق آرا در ماه گذشته.

ممنوعیت مشابهی است که میله میله به صورت یک جلسه در واشنگتن دی سی در فوریه. 13. در سال گذشته فیلادلفیا, سان فرانسیسکو و نیوجرسی نیز ممنوع cashless فروشگاه — يک مورد نادر از دولت مبارزه با یک روند تکنولوژی قبل از آن دور گسترش می یابد. ماساچوست مورد نیاز موسسات به قبول نقدی از سال 1978.

"Cashless اقتصاد است نه فراگیر اقتصاد" گفت: Tazra Mitchell, سیاست مدیر در تحقیقات و گروه حمایت DC سیاست های مالی موسسه.

به استثنای مردم از پرداخت با پول نقد به معنای "اصل تبعیض علیه افرادی که کم درآمد و افرادی که بی خانمان هستند و همچنین مستند نشده" او گفت:.

گرفتن یک کارت اعتباری یا دبیت اغلب نیاز به یک فرم از ID یک ابزار یا لایحه دیگری پول به سپرده و تاریخچه مالی. میچل گفت که در واشنگتن نزدیک به یک سوم از ساکنان تکیه بر پول نقد در هر روز چرا که آنها لازم نیست که یک کارت و یا حتی یک حساب بانکی.

در واقع به شهرستانها را سرکوب در cashless اقتصاد و موجب جدید مکالمات در مورد آنها به برگ های آن از برخی از بزرگترین نامها که سعی رفتن cashless — آمازون خودکار فروشگاه بروید و سالاد زنجیره ای Sweetgreen — باید معکوس سیاست های خود را در حمایت از پذیرش پول نقد.

"رفتن cashless بود ... نتایج مثبت اما آن را نیز تا به حال پیامد ناخواسته به استثنای کسانی که ترجیح می دهند به پرداخت و یا می توانید تنها با پرداخت نقدی" Sweetgreen مقامات نوشت: در یک رسانه پست.

این وارونه نشان می دهد که بازار کار برای پاسخ به آن در جوامع گفت: فدراسیون ملی خرده فروشی مشاور عمومی استفانی Martz. او گفت: قوانین جدید هستند "یک راه حل در جستجوی یک مشکل" به عنوان تعدادی از کسب و کار برای رفتن cashless بسیار کوچک است — در بخشی از آنجا که در هر معامله کارت می آید با یک هزینه کسب و کار پرداخت.

شرکت های کارت اعتباری که دریافت یک برش هر زمان یک کارت است که دامنگیر اند پاداش cashless روند. برای مثال در سال 2018 ویزا پرداخت 10000 $در هر یک از 50 کسب و کار است که متوقف پذیرش نقد است.

و برخی از صاحبان فروشگاه استدلال کرده اند, نقدی ناکارآمد است. به عنوان مثال آن را کند می کند کردن خط نیاز به خودروهای زرهی و جذب نمیتوانیم و یا دستکاری توسط کارگران است.

و در واقع نقدی تبدیل شده است کمتر محبوب در میان ایالات متحده خریداران. فدرال رزرو در بر داشت در سال 2018 که نقدی متوقف شده بود که شماره 1 پرداخت انتخاب — پیشی گیرد و توسط کارت های بدهی.

اما پول نقد است که هنوز هم رایج ترین راه مردم پرداخت مبالغ زیر 10 $یا $25 — به خصوص در میان افراد مسن تر از 55 و کمتر از 25. و برخی از مردم ترجیح می دهند پول نقد دلایل حفظ حریم خصوصی — برای محافظت از خود سابقه خرید از حال پیگیری توسط تبلیغ کنندگان و یا بانک.

نقدی همچنین ممکن است حمل روانی بالقوه و مزایای مالی برای مصرف کنندگان است.

نقدی است که "رفتن به احساس بسیار دردناک تر را تا آنجا که ما می توانید آن را خروج از دست ما" گفت: Avni شاه استادیار بازاریابی در دانشگاه تورنتو است. تحقیقات خود دریافتند که زمانی که مردم با پرداخت پول نقد آنها و آگاه تر از هزینه های خود را — مایل به صرف کمتر برای شروع با — اما آنها همچنین ارزش خرید خود را بیشتر و بیشتر احساس وفادار به فروشنده.

"با ما می توانید این احساس دلبستگی عاطفی و ما ارزش چیزی است که ما باید کمی بیشتر," او گفت:.

شاه اذعان کرد که کسب و کارهای مختلف ممکن است اولویت های دیگر از وفاداری از جمله راحتی و با سرعت گرفتن مشتری در داخل و خارج از فروشگاه. مخالفان ممنوعیت cashless موسسات استدلال کرده اند که کسب و کار باید قادر به اتخاذ این تصمیم گیری برای خود را دارند.

"ما فکر نمی کنیم که در پنج سال قوانین ممنوعیت فروشگاه از رفتن cashless در حال رفتن به نگاه هوشمند" Martz گفت: تجسم آینده ای که در آن هر کس دسترسی به پرداخت دیجیتال با پیشرفت در فن آوری مالی. که در آینده او استدلال ممنوعیت کسب و کار از رفتن cashless همسترینگ می تواند آنها را از تبدیل شدن به کارآمد تر.

اما تورس و میچل گفت: cashless قوانین وجود دارد به تعادل پیشرفت های فن آوری با یک اقتصاد است که عادلانه و فراگیر.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن