برخی از سواحل باز در طول موج گرما. اما coronavirus قوانین

با آب و نامحدودی جنوب کالیفرنیا در این آخر هفته از حقوق خود و ترغیب ساکنان به نگه دارید تا با اجتماعی فاصله اق

توسط MINERALNEWS در 8 اردیبهشت 1399

با آب و نامحدودی جنوب کالیفرنیا در این آخر هفته از حقوق خود و ترغیب ساکنان به نگه دارید تا با اجتماعی فاصله اقدامات و جلوگیری از سفر — به خصوص به ساحل.

"یک یا دو روز از سرگرم کننده منجر به هفته بیشتر از ما در خانه های ما و نه قادر به رفتن به سادگی نیست و ارزش آن" شهردار لوس آنجلس اریک Garcetti روز جمعه گفت.

رکورد دمای بالا گزارش شد جمعه در بربنک باب هوپ فرودگاه که در آن بالا 99 درجه را شکست, رکورد قدیمی 93 درجه مجموعه در سال 1965 و در UCLA که در آن ضبط 87 درجه را شکست, رکورد قدیمی 86 مجموعه در سال 2001.

درجه حرارت بستن پرونده در مرکز شهر لس آنجلس و لانگ بیچ کالیفرنیا, Woodland Hills و Paso Robles, خدمات ملی آب و هوا گفت.

تبلیغات

شنبه انتظار می رود که چند درجه سردتر با مرکز شهر L. A. رسیدن به بالا و حدود 90 درجه است اما هنوز هم بالاتر از حد نرمال بالا برای این زمان از سال است که حدود 74 گفت: Mike Wofford یک هواشناس با سرویس آب و هوا در اخنرد.

همه چیز در حال انتظار برای خنک کردن شنبه شب اما درجه حرارت باقی خواهد ماند بالاتر از نرمال در 80s, برای, بعد از هفت روز Wofford گفت.

مقامات نگران موج گرما می تواند منجر به ازدحام از فضاهای باز و آن را دشوار است برای مردم را به اجتناب از تماس نزدیک با دیگران است.

اجتماعی فاصله کمک کند گسترش coronavirus و اوایل اقامت در خانه سفارشات در کالیفرنیا را به معنای مرگ و میر کمتر در مقایسه با نقاط داغ مانند نیویورک ،

تبلیغات

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom گفت: کسانی که انتخاب می شود در خارج از منزل باید از تنها باز محل و اطمینان از آنها باقی می ماند جسمی جدا از دیگران به عنوان آنها انجام داده ایم از او تحمیل ایالت اقامت در خانه سفارش پنج هفته پیش. اگر آنها نمی, Newsom گفت: او ترس او را به زودی خواهید بود گزارش افزایش در تعداد موارد است.

"من فکر نمی کنم هر کسی می خواهد به شنیدن آن است. من نمی خواهم برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات است. اما این که واقعا کمتر تا من آن را بیشتر به همه شما," او گفت:.

این آخر هفته بیشترین سواحل از جمله بسیاری از کسانی که توسط دولت بسته باقی می ماند. و حتی در آنهایی که در حال باز کردن سخت اجتماعی فاصله گرفتن قوانین و پارکینگ ها ممکن است بسته شده است. بسیاری از ونتورا و اورنج کانتی سواحل باز هستند اما مقامات با احتیاط از یک له از بازدید کنندگان خواسته اند که خارجی ها به مراجعه کنید.

لس آنجلس

تبلیغات

محلی و ایالتی و فدرال در ادامه به اجرای تعطیلی و یا به شدت محدود دسترسی به صدها نفر از سواحل پارک مسیرهای پیاده روی و جنگل ها هر چند سیاست ها و اجرای متفاوت باشد.

L. A. رئیس پلیس میشل مور به نام Angelenos به مقاومت در برابر اصرار به سر ممنوع سواحل و مسیرهای پیاده روی به عنوان درجه حرارت انتظار می رود به پیش افتادن از 90 درجه در روزهای آینده.

"اجتناب از آن غیر ضروری و فعالیت" مور گفت. "ذخیره ضعف ما نیاز به شما نصیحت."

به عنوان یک جایگزین برای فضاهای باز برای کسانی که نیاز به فرار از گرما مسئولان شهرستان افتتاح شد اورژانس خنک کننده مراکز که کار از ظهر تا 6 بعد از ظهر شنبه.

تبلیغات

در انتشار اخبار جمعه مقامات تاکید کرد که این خنک کننده مراکز برای جمعیت های آسیب پذیر از جمله ساکنان مسن و کسانی که بدون تهویه مطبوع.

بازدید کنندگان ملزم به پوشیدن چهره و پوشش و عمل اجتماعی فاصله. .

مراکز واقع در لینکلن در ارتفاعات, تفریح و سرگرمی, مرکز سرهنگ لئون واشنگتن پارک در جنوب لس آنجلس, آمریکا, جامعه, مرکز اواسط دره ارشد مرکز در شهرستان پانوراما, Robert M. Wilkinson مرکز چند منظوره در نرتهریدگ شرمن اوکس شرق دره بالغ مرکز Jocelyn مرکز در الحمرا, Buena Vista کتابخانه در Burbank رابینسون پارک مرکز جامعه در پاسادنا و ال Cariso جامعه پارک منطقه ای در Sylmar.

اورنج کانتی

تبلیغات

اورنج کانتی مقامات مورد بحث بسته شدن سواحل و پیاده روی مسیرهای پیاده روی در طول موج گرما پس از ساکنان ساحلی نگرانی در مورد out-of-towners نزولی در جوامع خود را در droves.

پس از شهرستانهای اطراف به طور کامل توقیف خود را در سواحل اورنج کانتی بوده است هولناک با مردم لس آنجلس و سن دیگو شهرستان و اینلند امپایر سرپرست لیزا بارتلت گفت: در این هفته.

مقامات در نهایت تصمیم به نگه داشتن سواحل باز و اما در سمت چپ در محل پارکینگ محدودیت های آن را کاهش می دهد دسترسی داشته باشید. برخی از شهرستانها از جمله لاگونا بیچ و مهر و موم در ساحل بسته شده اند امتداد شن و ماسه در صلاحیت این دادگاه ها.

مقامات در سن کلمنت رای دادند این هفته برای شروع اجازه می دهد فعال "تفریح و سرگرمی" یعنی بدون آفتاب گرفتن در سواحل شهرستان و ساحلی و مسیرهای پیاده روی در این آخر هفته. پارکینگ دسترسی محدود خواهد شد اما.

تبلیغات

لاگونا بیچ سواحل بسته باقی می ماند.

San Diego County

مقامات شهرستان در روز جمعه لغو محدودیت های اعمال شده در اقیانوس دسترسی به هموار کردن راه برای شهرستانها برای بازگشایی خود را در سواحل به عنوان به زودی به عنوان دوشنبه.

تغییر بازگشایی اقیانوس به شنا, گشت و گذار, قایقرانی و paddleboarding. آن را نمی شود به دولت در سواحل و پارکینگ بسته باقی خواهد ماند.

تبلیغات

گروه فعالیت های قایقرانی باقی خواهد ماند و ممنوع است. در حالی که ساکنان می تواند راه رفتن و دویدن در کنار ساحل, آنها نمی نشستن و یا دراز کشیدن.

شهرستان ونتورا

شهرستان ونتورا کاسته سخت آن بسته شدن در پارک ها و سواحل این هفته در تلاش برای کمک به ساکنان ماندن ذهنی و جسمی سالم در میان همه گیر.

تحت یک اصلاح فرمانساکنان هم اکنون می توانید دسترسی به این شهر سواحل اسکله تفرجگاه ها و پارک ها به عنوان طولانی به عنوان آنها در حفظ و فاصله آنها از یکدیگر و فعال باقی می ماند. مردم می تواند راه رفتن به عقب و جلو بر روی اسکله و یا شن و ماسه اما مجاز به نشستن و یا ایستادن در برابر نرده به ماهی به عنوان مثال.

تبلیغات

شهرستان سواحل نیز باز است.



tinyurlis.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب