برخی از آلاسکا توافق قانونگذاران می خواهند برای پایان دادن به 'اتصال' قفقاز

جونو ، - آلاسکا, سیاست, مجلس نمایندگان و سنا اکثریت رانندگی در دستور کار قانونگذاری و مشورت خود را بر اعضای کل

توسط MINERALNEWS در 25 بهمن 1398

جونو ، - آلاسکا, سیاست, مجلس نمایندگان و سنا اکثریت رانندگی در دستور کار قانونگذاری و مشورت خود را بر اعضای کلیدی کمیته موقعیت با یک توافق همه آنها رای با هم در بودجه و اغلب رویه مهم است.

اما برخی از قانونگذاران جمهوریخواه کنگره از جمله حداقل دو نفر در ایران به رهبری اکثریت سنا می گویند که سیستم ناقص است — حتی "ضد آمریکایی" به عنوان پالمر بهداشت ، شلی هیوز آن را توصیف کرد — و باید اوراق. آنها می گویند که نیروهای حمایت از قانون قبل از آن پیش نویس.

اما رهبران مجلس سنا می گویند بدون به اصطلاح اتصال قفقاز مقننه جلسات می تواند هرگز پایان دادن به. آنها می گویند قانونگذاران به طور داوطلبانه موافقت به بخشی از اکثریت و می تواند ترک جلسه هر زمان که آنها می خواهند.

"این هتل کالیفرنیا" کمیته مالی سنا Co-صندلی Natasha von Imhof یک لنگرگاه جمهوری خواه گفت.

اتصال قفقاز نیست جدید در آلاسکا و قانونگذاران را بدست لگد از اکثریت برای در حال اجرا گرفتار از قوانین و یا در برخی موارد تبعید خود را برای رای دادن به عنوان آنها آرزو.

وجود دارد که کشورهای دیگر با سیستم های مختلف: کلرادو اساسی برای مثال میله هر کسی در یک حزب پارلمانی از نیاز به یک بله یا خیر رای دادن در هر لایحه ملاقات حق وتو و یا دیگر اندازه گیری در قوه مقننه است. در اوهایو کمیته صندلی خدمت در خواهد از مجلس یا سنا رئیس جمهور یا رهبر اقلیت و از دست داده اند و مواضع خود را برای اقدامات مربوطه رهبر ممکن است به عنوان نافرمانی.

در بهره از عبور از بودجه کنونی آلاسکا در مجلس سنا اکثریت اعضا موافقت خود را با شرکت در تهیه هزینه های طرح و رای گیری برای آن رئیس جمهور مجلس سنا کتی Giessel گفته است. بودن در اکثر دارای قدرت پردازش مانند کمیته chairmanships یا کارکنان اضافی.

سه سناتور که اقدامات ژوئیه گذشته Giessel گفته شد در تقابل با حزبی توافق — هیوز و سنسور. مایک از واسیلا و لرا Reinbold از ایگل ریور — از دست موقعیت های کلیدی در یک کمیته shakeup ماه گذشته.

Reinbold رای داده بودند در برابر یک لایحه با هدف تا حد زیادی بازسازی وتو ساخته شده توسط رژیم صهیونیستی است. مایک Dunleavy. این لایحه همچنین شامل کمک های مالی برای آلاسکا دائمی صندوق سود سهام بررسی حدود 1600 دلار برای ساکنان. و هیوز نشان داده شده است به عنوان عذر در رای گیری نهایی. هر سه پشتیبانی بزرگتر سود سهام در خط با یک فرمول بسیاری از قانونگذاران را به عنوان غیر قابل تحمل.

دوش که به معرفی یک لایحه و پیشنهاد اصلاح قانون اساسی به دنبال نوار اتصال قفقاز گفت: پنج شنبه او رای داده بودند برای نسخه های عملیاتی و سرمایه ای بودجه و اعتراض جولای رای دادن. او گفت که او و هیوز نمیفهمد آنها می توان به نام و مجبور به رای دادن اما به جای آن معاف شدند.

او گفت این در مورد رهبری مجلس سنا. "این است که در مورد روند ساختار است که در جایی که ما در حال تلاش برای ایجاد بهتر" دوش گفت.

"چرا کسی باید به وعده های بیشتر اگر آنها در اکثریت جمهوریخواه از توافق به اصول و پس از آن ما با هم کار کنند به عنوان یک تیم برای پیدا کردن راه حل ؟" گفت: دوش که نمی در ابتدا از پیوستن به یک جلسه پس از منصوب شدن به سنا در سال 2018 است.

او گفت: اگر او را ترک حزبی دیگر جمهوری خواهان می تواند بیش از حد و جمهوری خواهان می تواند با پیوستن به حزب دموکرات برای تشکیل یک اکثریت جدید. "من لزوما نمی خواهید به علت است که به اتفاق می افتد," او گفت:.

او گفت: تصمیم خود را در بودجه مواجه خواهد شد بر روی حقایق و این که آیا او فکر می کند آن را خوب است.

سناتور. جان Coghill یک قطب شمال جمهوری گفت: جلسه اعضای خود را کلمه ای که آنها مایل به کار با یک تیم.

او گفت: در ماه گذشته او را نمی بینم کمیته تغییرات به عنوان مجازات اما "در نتیجه شما قادر به نگه دارید تا آنچه شما فکر شما خواهد بود قادر به انجام است."

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

___

آسوشیتد پرس خبرنگاران جیم اندرسون در دنور و جولی Carr Smyth در کلمبوس, اوهایو, کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.sutny.im
آخرین مطالب