سربازان خانه ساکن تست مثبت; مسیرهای تعطیل

بوستون - نگاهی به تحولات در سراسر انگلستان مرتبط با این بیماری همه گیر کوروناویروس:رود آیلندیکی از جانبازان جز

توسط MINERALNEWS در 6 اردیبهشت 1399

بوستون - نگاهی به تحولات در سراسر انگلستان مرتبط با این بیماری همه گیر کوروناویروس:

رود آیلند

یکی از جانبازان جزیره رود خانه دارای آزمایش مثبت برای coronavirus مقامات دولتی می گویند.

این اولین بار است که یک مقیم دولت-اجرای تاسیسات در بریستول است قرارداد COVID-19 بیماری ناشی از کوروناویروس.

ساکن در نظر گرفته شد به مشیت و مرکز پزشکی در روز جمعه پس از کارکنان متوجه علائم با توجه به Levesque David سخنگوی دفتر اجرایی بهداشت و خدمات انسانی.

شانزده ساکنان دیگر که زندگی در نزدیکی جدا شده اند که به عنوان یک احتیاط و مراقبت توسط کارکنان اختصاص داده شده عضو که نمی خواهد باید در تماس با هر یک از دیگر ساکنان, او گفت:.

چهار نفر که کار در خانه را آزمایش مثبت Levesque گفت.

___

جدید کروناویروس ادعا کرده است یکی دیگر از 13 زندگی در رود آیلند آوردن دولت مرگ و میر از این بیماری همه گیر به 215 امور خارجه, وزارت بهداشت, گزارش روز شنبه.

وجود 430 اخبار مورد از این بیماری در مجموع بیش از 7,100 موارد مثبت آژانس گفت. وجود دارد در حال حاضر 263 نفر بستری با این بیماری است.

___

نیوهمپشایر

مقامات تعطیل بیش از 100 trailheads پناهگاه مناطق پیک نیک و سایت های دیگر در نیوهمپشایر سفید کوه جنگل ملی.

ایالات متحده خدمات جنگل گفت: روز شنبه گفت: تصمیم بر فدرال و ایالتی و محلی هدایت فیزیکی برای فاصله گرفتن و برای اطمینان از سلامت و ایمنی کارکنان و بازدید کنندگان و داوطلبان. آن را به مقامات گزارش دادند که خیلی بالا تعداد بازدید کنندگان بودند که "قادر و یا مایل" به دنبال اجتماعی فاصله گرفت.

مسیرهای پیاده روی خود را باز باقی می ماند برای کسانی که می توانید به آنها اما دولت تحت اقامت در خانه نظم و مقامات خواسته اند که مردم را به ماندن و محلی برای تفریح و سرگرمی.

___

در پورتسموث مردم در حال تشویق به ایجاد لحاف مربع در انزوای خود خواهد شد که بخیه با هم برای یک نمایشگاه.

"موضوعات: جامعه لحاف برای سال 2020" را بر روی صفحه نمایش در ماه جولای.

"حتی در حالی که ما همچنان از لحاظ فیزیکی از هم جدا 'موضوعات' پروژه اتصال ما با یک ملموس نشان از جامعه ما" گفت: Brian LeMay, مدیر اجرایی پورتسموث تاریخی جامعه است.

جزئیات در دسترس هستند www.PortsmouthHistory.org/threads

___

ورمونت

ورمونت وزارت بهداشت در روز شنبه گزارش شده 16 مورد جدید از COVID-19 و بیشتر از مرگ و میر آوردن دولت مرگ و میر از این بیماری به 46. ده نفر باقی می ماند در بیمارستان بستری بخش گفت.

___

ورمونت ساکنان cooped به دلیل coronavirus محدودیت های خارش به خارج و انجام برخی از ماهیگیری, دولت, حیات وحش مقامات می گویند.

ورمونت گروه از ماهی ها و حیات وحش می گوید آن را تا به حال هرگز این تعداد ماهیگیری مجوز به فروش می رسد این در اوایل فصل.

"من فکر نمی کنم هر گونه سوال وجود دارد که این مربوط به COVID بحران" بخش کریستوفر ساندرز گفت WCAX-تلویزیون.

___

مین

مین مقامات بهداشتی گزارش سه COVID-19 مرگ و میر در کشور در روز شنبه و در مجموع 50 مرگ و میر ناشی از ویروس است. هر سه نفر زن بالای سن 80, مقامات گفت.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

با 25 بیشتر مورد تأیید دولت است و نزدیک به 1000 موارد مثبت دولت مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری اعلام کرد. سی و نه نفر باقی می ماند در بیمارستان بستری و بیش از 500 بهبود یافته اند.

___

بیش از ده مین صنعت مراقبت های بهداشتی گروه به نمایندگی از بیمارستان ها و خانه های پرستاری و پزشکان و دیگران درخواست رژیم صهیونیستی است. جانت میلز برای مدنی و کیفری ایمنی در طول مدنی وضعیت اضطراری ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

درخواست می پرسد میلز به حالت تعلیق در قوانین برگزاری ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و کارکنان خود را مسئول مرگ یا آسیب در وضعیت اضطراری به بنگور اخبار روزانه گزارش روز شنبه.

آسیب ناشی از سهل انگاری فاحش خواهد بود یک استثنا.

چون مین مقننه است و موکول به عمل خواهد نیاز به از طریق یک فرمان اجرایی از فرماندار.

دفتر والی است که هنوز بررسی درخواست میلز سخنگوی لیندسی کرت گفت.

جف Austin سخنگوی مین بیمارستان با کانون گفت: اعضای آن بودند به خصوص در مورد نیاز به reallocate منابع در صورت افزایش موارد است.

___

ماساچوست

بوستون رستوران در تلاش برای پول در طول همه گیر خواهد شد مجاز به فروش مواد غذایی, شهردار مارتی والش گفت.

"این یک درخواست است که از رستوران و مشتریان و آن را ممکن است کاهش در شماره های ضروری سفرهای خارج از خانه به عنوان" والش گفت: در یک کنفرانس خبری جمعه.

رستوران را به درخواست برای مجوز و شامل سلامت و ایمنی و عملیات برنامه ریزی برای اطمینان از ایمنی از کارگران خود را. برنامه های کاربردی می تواند به سرعت تبدیل به اطراف والش گفت.

برنامه های مشابه عامل در ماساچوست جوامع است.

___

کنتیکت

رئیس دانشگاه کانکتیکات است گفت: استادان و کارکنان و دانش آموزان برای آماده شدن برای امکان ادامه آموزش آنلاین این سقوط.

UConn رئیس جمهور توماس Katsouleas در بیانیه ای گفت جمعه است که اگر چه هیچ شرکت تصمیم گیری شده است "ارومیه باید برنامه ریزی به عنوان اینکه دوره های آموزشی را تحویل آنلاین در پاییز."

او انتظار یک تصمیم ژوئن 30.

او همچنین اعلام کرد که آموزش برای دانشگاه دوم تابستان جلسه برنامه ریزی شده برای شروع جولای 13, تحویل داده می شود آنلاین.



tinyurlis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب