استفاده از رسانه های اجتماعی است که در تمام زمان بالا. که می تواند به معنای یک کابوس برای دموکراسی

بزرگنمایی این تصویر

پس از روسیه گسترده تاثیر عملیات در طول سال 2016 انتخابات آمریکا در استفاده از رسانه های اجتماعی تنها افزایش یافته و به شدت به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر. کارولین Amenabar/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان

کارولین Amenabar/NPR

جدید امریکا, اجتماعی دور از واقعیت منحرف چشم انداز 2020 انتخابات.

نامزدها نیست از ضربه زدن بر روی درب و آمریکا مقامات نیروبخش برای ثبت افزایش ایمیل های رای.

و دیگری زیرکانه تغییر نیز اتفاق می افتد — در داخل مغز افراد.

چهار سال پس از روسیه گسترده تاثیر عملیات که لمس تغذیه بیش از 100 میلیون کاربر در Facebook به تنهایی آمریکایی’ استفاده از رسانه های اجتماعی تنها افزایش یافته و به شدت به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر.

بیشتر و بیشتر مردم در حال حاضر از هر نقطه در تاریخ بشر و کارشناسان می گویند اینترنت بدست تنها بیشتر آب گرفتگی پس از سال 2016 با اطلاعات بد.

“این به مراتب بدتر از نظر کمیت می گوید:” استیون بریل یک روزنامه نگار سابق و در حال حاضر مدیر عامل شرکت NewsGuard یک برنامه افزودنی مرورگر است که کمک می کند تا کاربران تشخیص کیفیت آنچه که آنها در حال خواندن آنلاین.

در آوریل NewsGuard منتشر شده یک لیست از 36 وب سایت هایی که به واسطه مضر مربوط به کوروناویروس. فقط یک ماه بعد که لیست کرده بود ballooned به بیش از 200.

یک مطالعه در هفته گذشته از محققان در دانشگاه کارنگی ملون در بر داشت که نزدیک به نیمی از حساب توییتر پخش كردن, پیام در مورد بیماری همه گیر کوروناویروس به احتمال زیاد رباتها خودکار حساب های طراحی شده برای آن را به نظر می رسد که بیشتر انسان ها از اقدام یک راه خاص از واقعا هستند.

و در سال 2020 به عنوان در سال 2016 آن را تنها یک ماده از زمان قبل از تمرکز شیفت دور از coronavirus و به انتخابات ریاست جمهوری.

“این همان چیزی است که رفتن به اتفاق می افتد با حوزه سیاسی. فقط وجود دارد بدون شک در مورد آن” بریل می گوید. “نکته مهم در مورد اینترنت این است که هر کس می تواند یک ناشر است. واقعا چیز بد در مورد اینترنت این است که هر کس می تواند یک ناشر است.”

بیشتر از همیشه قبل از

استفاده از رسانه های اجتماعی در ایالات متحده در حال حاضر شده است در افزایش مداوم بیش از چند سال گذشته و حتی قبل از همه گیر سمت چپ میلیون ها نفر از آمریکایی ها در خانه های خود را با ساعت های بسیاری برای کشتن خود را در تلفن های همراه و رایانه است.

در حال بارگذاری…

نمی بینید گرافیک بالا ؟ اینجا را کلیک کنید.

که با وجود منفی رگبار گلوله از تبلیغات رنج می برد توسط رسانه های اجتماعی giants — Facebook به ویژه در پی انتخابات 2016.

در میان مسائل مربوط به: Facebook مارک زوکربرگ مدیر عامل کمرنگ جلوه دادن روسیه دخالت تلاش های کمبریج Analytica رسوایی و یک دسته از تحقیقاتی که به نظر می رسید به نقطه را به مردم شادتر بودن در زمانی که آنها نیست بنابراین متصل می شود.

در این صورت است که آمریکایی ها در آنجا ماند آنلاین. Facebook اصلی پلت فرم دیدم یک شیب در ایالات متحده کاربران در زمان پس از انتخابات با توجه به تحقیق ادیسون اما Facebook نیز صاحب Instagram است که دیده می شود افزایش مداوم در به طور کلی کاربران بیش از چهار سال گذشته.

این بیماری همه گیر است سوپر دستاوردهای آن.

“ما می دانیم که مردم به خصوص تکیه بر برنامه های اجتماعی در زمان بحران و در زمان هنگامی که ما نمی توانیم با هم در فرد” زوکربرگ گفت: در 29 آوریل. “و در حال حاضر ما در حال تجربه هر دو از کسانی که در سراسر جهان در همان زمان.”

برای اولین بار زوکربرگ اعلام کرد بیش از 3 میلیارد نفر استفاده Facebook, Messenger, Instagram و یا واتساپ در یک ماه.

توییتر اعلام کرد در ماه گذشته نیز که آن را دیدم اول سه ماهه 24 درصد سال بیش از سال افزایش تعداد کاربران روزانه که شاهد تبلیغات.

افزایش استفاده از دهانه های جهان می گوید پینار Yildirim بازاریابی استاد در دانشگاه پنسیلوانیا است که دارای تخصص در رسانه های اجتماعی روند.

“اگر شما در, ایتالیا, اگر شما در, اسپانیا, اگر شما در ایالات متحده و کانادا شما ببینید همان الگوهای می گوید:” Yildirim.

“وجود دارد که بیشتر کاربران از نظر کاربران منحصر به فرد. وجود دارد بیشتر بازدیدکننده داشته است مکرر” او می گوید. “و سپس شما را در مقدار زیادی از وقت مردم صرف در رسانه های اجتماعی — که در آن شما شروع به دیدن و حتی بیشتر از یک افزایش دهد.”

چرخش چرخه

یکی از راه های که افزایش استفاده ممکن است احساس در سال 2020 انتخابات نیست و فقط در مقدار اطلاعات نادرست دیده می شود و به اشتراک گذاشته شده Yildirim می گوید: — اما چگونه قطبی آمریکا است که در طول مبارزات انتخاباتی چرخه.

یک مطالعه از سال گذشته مردم را به استفاده از Facebook ارتباط با قطبی چگونه هستند و چگونه باز کردن آنها برای درک دیدگاه ها و یا ایده های اپوزیسیون ،

Facebook تا به حال تحقیقاتی داخلی با اشاره به همان نتیجه با توجه به یک گزارش جدید از the Wall Street Journal, اما این شرکت بنا به گزارش خار آن را کنار بگذارید.

“الگوریتم های ما بهره برداری از مغز انسان را در جاذبه به تفرقه” گفت: یک اسلاید از یک سال 2018 ارائه شده است.

این ایده جدید نیست. بسیار از نفوذ روسیه عملیات در رسانه های اجتماعی در سال 2016 نبود در مورد معرفی ایده های جدید و یا جنجال اما در عوض حدود پیشبرد نژادی و سیاسی تقسیم در حال حاضر در حال حاضر در آمریکا کشت.

“برای قرار دادن آن را به سادگی در این فضا روسیه می خواهد به تماشای ما اشک خودمان جدا” به گفته دیوید پورتر, دستیار ارشد بخش با FBI خارجی تاثیر نیروی کار در اوایل این سال است.

بیشتر مردم صرف زمان بیشتری را بر روی سیستم عامل که در آن این اتفاق به احتمال زیاد به این معنی حتی بیشتر تلاش در تقویت بخش و تحریک اختلاف.

هیچ راه حل آسان

بسیاری از سیاستگذاران فدرال اعضای کنگره و فناوری رهبران مشکلات وجود دارد و آنها در حال گرفتن برخی از اقدام.

مدت کوتاهی پس از آخرین انتخابات ریاست جمهوری رسانه های اجتماعی شرکت ها رفت و به کنترل آسیب حالت. وجود دارد چند روز ارزش کاپیتول هیل جلسات و سیاست های جدید نورد با هدف هشدار به مردم قبل از آنها کلیک بر تئوری های توطئه است.

Facebook معرفی یکی از ویژگی های سال گذشته است که تلاش می کند برای محدود کردن گسترش وب سایت است که بسیار محبوب بر روی پلت فرم در مقایسه با گسترده وب است. توییتر گفت که مصرف کردن بیش از یک میلیون مشکوک و حساب های جعلی در روز است.

و در همان مارس اعلام که در آن زوکربرگ مخابره درباره Facebook افزایش جهانی برسد در طول همه گیر او صحبت کردن در مورد چقدر این شرکت انجام داده است برای هشدار دادن به مردم در مورد اطلاعات بد.

“ما به همکاری با این واقعیت مستقل-چکرز که مشخص شده اند بیش از 4000 قطعه از مطالب مربوط به COVID به غلط است که منجر به بیش از 40 میلیون برچسب های هشدار دهنده دیده شدن در سراسر خدمات ما,” او گفت:.

توییتر اعلام کرد مشابه برچسب رویکرد برای توییتهایی “حاوی مناقشه و یا اطلاعات گمراه کننده” مرتبط با این بیماری همه گیر و حتی تصمیم گرفت در این هفته به اضافه کردن یک واقعیت-بررسی برچسب به یکی از رئيس جمهور تهمت توييتها برای اولین بار.

اما بسیاری از کارشناسان را راضی نمی با این صنعت کار در مورد این مسئله.

برای یک چیز وجود دارد تحقیقات نشان می دهد که عمل بسیار از دیدن یک تیتر, حتی اگر آن را notated به غلط توسط پلت فرم و یا با یک واقعیت-جستجوگر هنوز هم می تواند کمک به مردم اعتقاد خود را ادعا می کنند.

“واقعیت-بررسی مبتنی بر این فرض است که مردم را تغییر ذهن خود را در هنگام مواجهه با اطلاعات صحیح” می نویسد: آلیس Marwick یک استاد در دانشگاه کارولینای شمالی در یک مقاله منتشر شده در جورج تاون قانون فناوری را نقد کنید.

“همانطور که ما را دیده اند این نادیده طیف گسترده ای از عوامل اجتماعی-فرهنگی موثر و پشتیبانی نمی شود توسط شواهد تجربی. … در واقع واقعیت-چک کردن ممکن است اثر مخالف از ساخت داستان ” بیشتر چسبنده.’ “

تعدادی از سازمان ها از جمله بریل را NewsGuard با هدف درمان برخی از آنچه را به عنوان این نوع از سواد رسانه ای مشکل ظهور کرده اند تا پس از سال 2016 انتخابات.

در حالی که حسن نیت آنها ممکن است از دست رفته واقعی مشکل است که چگونه این سیستم عامل اجازه می دهد برای بد sensationalist اطلاعات به ویروسی می گوید: پیتر Pomerantsev نویسنده کتاب این است که تبلیغاتی که اطلاعات تعدادی از اطلاعات و تاثیر عملیات در رسانه های اجتماعی.

“بسیاری از مطالعات نشان داده اند که مردم می تواند فوق العاده تحصیل کرده و فوق العاده شدت فکر و چشم پوشی از هر گونه شواهد است که می رود در برابر هویت خود را” Pomerantsev می گوید. “مردم خواهد بود بسیار مهم است که آنها چیزی است که آنها نمی مانند و سپس آنها را خاموش خود انتقادی دانشکده هنگامی که آن را موافق با خود را دید.”

به علاوه سیستم عامل رسانه های اجتماعی ذاتا اعتیاد Pomerantsev می گوید تا او استدلال می کند که مردم را نمی توان سرزنش کرد و نه ترک آن سیستم عامل سرد ترکیه به رغم آنچه که آنها انجام شود ممکن است به ساختار دموکراسی است.

پاسخ واقعی او معتقد است برای دولت به درگیر شدن در قوانین و مقررات.

“ما واقعا نمی هر گونه نظارت است. آنها مارک های خود را برای مشق شب” Pomerantsev می گوید. “و این که به اندازه کافی خوب نیست.”

که موقعیت حقوقی و سیاسی میدان مین قبل از همه گیر — و بین coronavirus بحران و انتخابات هیچ کس انتظار دارد که جنبش در این موضوع در دولت ایالات متحده در این سال و یا در هر زمان به زودی.

این به این معنی است که به عنوان 2020 انتخابات ریاست جمهوری می رود به جلو پست ارسال خواهد شد و توییتهایی خواهد بود توییتی. و به دلیل همه گیر رسانه های اجتماعی خواهد نقش دارند در نتیجه می گوید Yildirim از دانشگاه پنسیلوانیا است.

“اگر شما از من خواست دو سال پیش من تا به حال بسیار متفاوت در مورد پیش بینی های اجتماعی, نقش رسانه ها در انتخابات” او می گوید. “اما در حال حاضر آن را تبدیل به منبع اصلی اطلاعات و ارتباطات اجتماعی است.”

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>