اجتماعی فاصله (عمدتا — و گاهی اوقات بی میلی) در کالیفرنیا آفتابی آخر هفته

جنوب کالیفرنیا مستقر را در اولین آخر هفته تحت یک ایالت اقامت در خانه سفارش با داخلی پروژه های تعمیر آشپزی باغب

توسط MINERALNEWS در 3 فروردین 1399

جنوب کالیفرنیا مستقر را در اولین آخر هفته تحت یک ایالت اقامت در خانه سفارش با داخلی پروژه های تعمیر آشپزی باغبانی و چت آنلاین و دوز از طنز خوب و حتی بازارها و مواد غذایی مراکز اهدای ادامه داد: به سرریز با دیوانگی مشتریان تلاش برای مطمئن شوید که آنها در سمت چپ و بدون.

منظور در نظر گرفته شده به سرعت گسترش coronavirus آمد همراه با شدید آنلاین بحث و گفتگو در مورد ضرورت اقدام بی سابقه. در ضخامت از بحث بود یک محقق دانشگاه استنفورد که شک و تردید خود را در مورد نرخ انتقال نباید منصرف کردن مردم از اهمیت حفظ فاصله اجتماعی.

منابع در اداره پلیس لس آنجلس در عین حال گفت: دو گروه کارکنان — یک گروهبان در اقیانوس آرام بخش و عالی رتبه عضو از کارکنان فرماندهی — تا به حال آزمایش مثبت برای این ویروس است که باعث COVID-19. گروهبان در بیمارستان بستری شد. در مجموع 14 پرسنل پلیس لس آنجلس نشان داده اند که پتانسیل علائم کروناویروس.

و در یک پیشنهاد به خانه افراد بی خانمان در طول بحران شهر لس آنجلس ادامه داد: روز شنبه با افتتاح مراکز تفریحی به عنوان اسکان موقت. پس از باز کردن هشت نفر از امکانات جمعه این شهر منتقل جلو با پنج شنبه به جای در مجموع 1600 نفر است. که در راه به افتتاح 42 مراکز تفریحی به unhoused با فضا برای به عنوان بسیاری از 6,000 افرادی که به طور داوطلبانه در توافق آمده در داخل خانه با توجه به شهردار اریک Garcetti.

تبلیغات

با جنوب کالیفرنیا ماندن در خانه و بسیاری دیگر استفاده می شود یک استراحت در باران و روشن آسمان به عجله در خارج از منزل. هر چند رصدخانه گریفیث بسته شد کوهنورد ماجرا آن پارکینگ و اطراف جاده ها و مسیرهای شلوغ بالای برجسته و اطراف هالیوود ثبت نام.

در سانتا مونیکا و اقیانوس آرام Palisades خودرو صف پارکینگ در ویل راجرز دولت ساحل و در نزدیکی Temescal دروازه پارک. اکثر مردم نگه شش پا اجتماعی فاصله توصیه شده توسط مقامات بهداشت عمومی. چند غلتکی اسکیت بازان و دوچرخه سواران عینک و ماسک و دستکش و اگر هیچ کدام می تواند دیده می شود در خوانندگان لذت بردن از خیره کننده آبی-آسمان روز با نمایش تمام راه را به جزیره سانتا کاتالینا.

نقاط توریستی مانند بلوار هالیوود ونیز مرور و بازار مال فروشان درایو در بورلی هیلز بودند باز در طول روز با یک کالیفرنیای جنوبی نادر — مقدار زیادی از پارکینگ و بدون ترافیک.

تنها دیگر نقاط شلوغ شد که در آن مردم جمع برای مواد غذایی است.

تبلیغات

در آناهایم در صبح روز شنبه پلیس خواسته شهروندان برای جلوگیری از این منطقه در اطراف هوندا مرکز که در آن یک درایو-از طریق توزیع مواد غذایی مرکز در پارکینگ کشیده بودند جمعیت زیادی باعث ترافیک gridlock.

در چین یک جفت مزرعه-تخم مرغ تازه کنندگان بود و صف های طولانی و انتظار می رود به فروش توسط, بعد از ظهر.

با وجود داشتن 64,000 جوجه در سراسر سه مزارع و لوازم اضافی از همسایه کشاورزان صاحب فیلیپ Maust گفت که او نمی تواند نگه دارید تا با تقاضا است.

"این رفتن فقط berserk" گفت: Maust از Maust کالیفرنیا مرغ. "مردم می خواهند تخم مرغ خود را."

خطوط کشیده به طول یک زمین فوتبال از چین عملیات, در حالی که یکی دیگر از تخم مرغ مزرعه در سراسر East End خیابان تا به حال یک خط از اتومبیل تقریبا نیم مایل طولانی است. Maust گفت که نزدیک پنج شنبه تدارکات.

نمی تواند جوجه وضع هر یک سریع تر است ؟ "نه" Maust گفت با خنده: "ما نمی تواند آنها را تهدید می کند, با این سوپ کارخانه و یا هر چیزی شبیه به آن."

در مرکز شهر لس آنجلس یک خط بیش از 50 نفر در خارج از Whole Foods Market ادامه داد: طبیعی جدید برای خریداران. انتظار در خط جسی Robledo و شوهر, کن Cazan گفت: خریداران باقی مانده مودب و بازار بود و به خوبی سازمان یافته است.

"من فکر نمی کنم کسی بیشتر انعطاف پذیر از ما و من معنی نیست که به صدای امریکا-محور" گفت: Cazan که می آموزد هنر آواز در USC. "اما من احساس می کنم مثل ما توانایی لبخند زدن را از طریق چیزهای شبیه به این و با هم بکشید و زنده ماندن و از طریق آن دریافت کنید."

تبلیغات

چند بلوک دور در فیگوئروا خیابان اصلی آشپزخانه کافه بسته شد به ناهار خوردن در مراجعان به یکی از این چند بار در آن نزدیک به 100 سال سابقه. هنوز کافه خدمت به رفتن سفارشات صبح روز شنبه به آهسته اما جریان ثابت از مشتریان.

"ما در اینجا برای جامعه" گفت: مدیر عملیات شارلوت Chacon. "ما همه در این با هم."

❄ گفت که او صحبت می کند روزانه با رستوران مالک سابق L. A. شهردار ریچارد Riordan. در یک توجه داشته باشید به مشتریان Riordan گفت: "رفاه و ایمنی از مشتریان و کارکنان به شدت وزن نه فقط در هفته های اخیر اما همیشه. ما امیدواریم که که ما می توانیم در ناهار خوری ، تا آن زمان لطفا نوع و بیمار ما به عنوان حرکت این تغییرات با هم."

بسیاری از فعالیت بی سابقه ای برای کالیفرنیا بود که در اماکن خصوصی — حیاط آشپزخانه و اتاق نشیمن.

مارتا سانچز-آبیلا یک تحلیلگر برای یک شرکت املاک و مستغلات شد و صرف ساعت ها با او 7 ساله به دختر, پخت, دستور العمل های جدید و باغبانی. او با تمرکز بر دستور العمل های از مشهور کالیفرنیا آشپز آلیس واترز.

جدید دوار clothesline در حال حاضر بالا رفته و این باغ کاشته شده با سیب زمینی, سیر و پیاز. "من جمع آوری وجود خواهد داشت مقدار زیادی از باغ جوانه در سراسر کشور با توجه به این همه گیر" سانچز-آبیلا گفت: از طریق ایمیل.

با بسیاری از مردم پرچ به تلویزیون و تلفن و کامپیوتر برای آخرین, اخبار, ارسال توسط محقق دانشگاه استنفورد به پیش بینی گسترش coronavirus باعث به هم بزنید در رسانه های اجتماعی.

این مقاله توسط John P. A. Ioannidis استاد پیشگیری از بیماری در دانشگاه استنفورد را در دانشکده پزشکی به خود جلب کرد 2 میلیون بازدید این هفته و به طور گسترده ای ذکر شده توسط رسانه های محافظه کار به عنوان شواهد این کشور زیاده به این بیماری همه گیر.

تبلیغات

اما Ioannidis گفت که یک برداشتی غلط از کار خود را.

"من می گویند نه به اقدامات" Ioannidis گفت: در یک ایمیل به شنبه. "من روشن بود ما نیاز به اقدامات و سریع عمل می کنند."

در واقع او گفت: "من در پناهگاه در محل خودم و من هرگز به هر کسی توصیه سرپیچی از قانون و شکستن پناهگاه در محل."

او گفت که او در نظر گرفته شده مقاله خود را به عنوان یک تماس برای اطلاعات بیشتر از تست.

"من فکر می کنم که بسیاری از این اصل ارائه برآورد برخی از ویژگی های این بیماری همه گیر در حال اغراق آمیز" او گفت:.

از آنجا که مقاله منتشر شد سه شنبه, ایسلند شروع گسترده تست "عملا تصادفی" نمونه ای از این جمعیت که او گفت: چیزی است که مقاله خود را ارائه شده است.

آخرین اطلاعات از سراسر کشور نمونه نشان می دهد که در مورد 3,300 نفر آلوده شده اند در ایسلند اما این تنها یکی مرده است و دیگری این است که در شرایط جدی است. داده ها همچنین نشان می دهد که اکثریت زیادی از عفونت ها یا بدون علامت و یا تولید فقط علائم خفیف او اضافه شده است.

"اگر عفونت نرخ بالاتر از آنفولانزای فصلی بهترین استراتژی خواهد بود تهاجمی کوچک-تا تست و به طور خاص حفاظت از افراد مسن و کسانی که مبتلا به بیماری های شدید" او گفت:. "ما نیاز به اطلاعات برای تصمیم گیری است."

بار کارکنان نویسندگان امیلی Mathslice-ریس استوارت Leavenworth, نیکول سانتا کروز و ریچارد وینتون کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب