اجتماعی فاصله منجر به خون کمبود

بزرگنمایی این تصویر کارگران با استفاده از یک نوار اندازه گیری شده را علامت فضاهای شش فوت از هم جدا ب

توسط MINERALNEWS در 28 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

کارگران با استفاده از یک نوار اندازه گیری شده را علامت فضاهای شش فوت از هم جدا برای مردم به صبر در خط با خیال راحت به عنوان آنها تبدیل فضای پلازا در مقابل Zaytinya یکی از آشپز خوزه آندرس' رستوران در واشنگتن تلاش برای جلوگیری از coronavirus مؤثر هستند اهداکنندگان خون دیسک و لوازم. تراشه Somodevilla / گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
تراشه Somodevilla / گتی ایماژ

مقامات بهداشت عمومی تشویق "اجتماعی فاصله" در حال حاضر, اما آنها همچنین نگران آن است که منجر به کمبود اهدا خون است.

صلیب سرخ آمریکا که تامین حدود 40 درصد از این کشور را به خاک و خون می گوید دهنده دیسک های سراسر کشور لغو شده اند, "در نرخ هشدار دهنده" و این سازمان در حال حاضر چهره "شدید خون کمبود."

"واقعا خوب زمان ما ممکن است پنج روز از موجودی در دسترس برای بیمارستان ما مشتریان و در حال حاضر ما در حال اجرا در یک روز و یا روز و نیم در برخی از موارد می گوید:" کریس Hrouda رئیس جمهور از خدمات پزشکی برای صلیب سرخ.

از شنبه صلیب سرخ می گوید حدود 2,700 خون درایوهای شده بود لغو شد به دلیل نگرانی در مورد تجمع مردم در محل دانشگاه و مدارس — همه مکان های که در آن درایو به طور معمول می گیرد. این سازمان تخمین می زند که منجر به 86,000 کمتر اهدای خون به دلیل 80 درصد از خون را جمع آوری می آید از دیسک های برگزار شده در این مکان است.

در دانشگاه شهر مرکز علوم در فیلادلفیا یک خون درایو برنامه ریزی شده برای روز شنبه لغو شد که این مرکز تعطیل و کارکنان شروع به کار از راه دور.

"ما در حال نا امید تا به حال به لغو خون درایو اما با توجه به CDC دولت و شهرستان راهنمای اجتماعی فاصله با این واقعیت است که ما نمی مجموعه به ارائه این خدمات در منطقه است که به درستی بخش ما دشوار ساخته تصمیم به انصراف از فردا درایو می گوید:" تریسی Brala معاون رئیس جمهور از اکوسیستم توسعه است.

این مرکز اهدا کنندگان خواست برای تماس با صلیب سرخ برای پیدا کردن محل دیگری برای اهدای خون است. این سازمان می کند باید خود را در مکان های که باز باقی می ماند اما آنها نمی توانند به گسترش عملیات خود را به سرعت به اندازه کافی برای پر کردن شکاف.

Hrouda می گوید صلیب سرخ در حال حاضر حمل و نقل خون بیشتر از آن را در آوردن پس از آن شروع حمل و نقل کمتر از بيمارستان سفارش.

"از این هفته آغاز کرده ایم اتصال کوتاه همه ما در بیمارستان مشتریان به 75 درصد از آنچه را به آنها درخواست می کنیم و بررسی بسیار به سرعت اگر ما نیاز به نگاهی که به 50% می گوید:" Hrouda.

است که مقامات بهداشت بالا بردن زنگ و تماس برای اهدا کنندگان.

"برای اطمینان از کافی خون ما مردم نیاز به بیرون آمده و خون اهدا می گوید:" دکتر پیتر علائم مدیر غذا و داروی آمریکا (FDA) مرکز بیولوژیک بررسی و پژوهش است. FDA تنظیم مراکز انتقال خون.

مارکس می گوید: او آگاه برخی از مردم ممکن است در مورد اهدای خون در سن COVID-19.

"اهدای خون به مراکز یک مکان بسیار امن می شود. مردم اقدامات احتیاطی برای اطمینان از آن مراکز هستند بی عیب پاک است و کسانی که بیمار هستند وارد نمی کند آنها را" مارکس می گوید.

صلیب سرخ می گوید این اقدامات جدید در محل از جمله چک کردن دما از کارکنان و خیرین قبل از آنها وارد یک درایو محل. ضد عفونی کننده دست ارائه شده است و مورد استفاده در سراسر اهدای روند. تخت فاصله مطابق با اجتماعی فاصله دستورالعمل. و حتی بیشتر از توجه به مواد ضد عفونی کننده سطوح و تجهیزات.

Hrouda می گوید نوع خون O منفی است که تقریبا همیشه در تامین کوتاه مدت به دلیل آن را می توان در انتقال برای هر نوع خون. اما در حال حاضر او می گوید وجود دارد کمبود خون ،



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن