برف روز ؟ به هیچ وجه. Coronavirus محدودیت بار بازی در فضای پس از طوفان پتو کوه

ساکنان در جنوب کالیفرنیا کوه از خواب بیدار شد به یک پتو تازه بارش برف در روز چهارشنبه اما به لطف محدودیت با تو

توسط MINERALNEWS در 20 فروردین 1399

ساکنان در جنوب کالیفرنیا کوه از خواب بیدار شد به یک پتو تازه بارش برف در روز چهارشنبه اما به لطف محدودیت با توجه به کروناویروس همه گیر می شود روز برفی لغو شد توسط مقامات بهداشتی.

آهسته حرکت طوفان به راه انداخته است ثابت آسمانی طی دو روز خیس مناطق شهری همراه با بارش باران و تپش کوه با پودر. کوه بالا رفت و آمد مکرر گزارش شده که 20 اینچ از برف افتاده بود در 24 ساعت گذشته و خرس بزرگ رفت و آمد مکرر کوه دیدم 8 تا 12 اینچ جدید برف شب.

اما بارش برف بود تلخ و شیرین به عنوان بسیاری از کوه تفریح و سرگرمی اسکی و برف بازی در مناطق بسته شده با توجه به شیوع کروناویروس.

یک پست در کوه بالا وب سایت خلاصه تا ناامیدی: "اگر آن نیست برای coronavirus ما می تواند تجربه بهترین بهار در سال است."

تبلیغات

"با فرماندار اقامت در خانه سفارش ما می پرسند که شما لذت بردن از منظره از داخل خانه و یا در تعداد انگشت شماری از کم زندگی می کنند و تنها" خرس بزرگ اضافه شده است. "با تشکر از شما برای ماندن در خانه است."

طوفان به ارمغان آورده است بسیار مورد نیاز خیساندن به منطقه dousing برخی مناطق با بارش باران بیشتر بیش از چهار روز از آنها به طور معمول دریافت کل ماه.

مرکز شهر لس آنجلس دریافت کرده 2.04 اینچ از روز یکشنبه بیش از دو برابر آن نرمال بارندگی ماهانه در مجموع با توجه به جو Sirard یک هواشناس با خدمات ملی آب و هوا در اخنرد.

تبلیغات

"این بسیار مفید است هنگامی که ما به باران نیاز داریم" گفت: Sirard که به شوخی با برچسب این ماه "آوریل عالی" پس چه شد امیدوار به یک "معجزه مارس" پس از یک در غیر این صورت خشک در زمستان.

"آن نگاه کرد و نه دلتنگ رفتن به اوایل ماه مارس. رک و پوست کنده ما فقط راه, راه, راه, زیر نرمال. آن را به نظر نمی آید خوب است. خوشبختانه ما تا به حال تا حدودی از مارس معجزه در شرایط بارندگی و در حال حاضر ما به یک مقدار زیادی از باران در ماه آوریل است."

شاید هیچ منطقه بهتر است نمونه ای چشمگیر چرخش از مرکز شهر L. A. فقط 0.36 اینچ باران سقوط وجود دارد در طول دو ماه اول سال جاری — اضافه کردن به چهارمین خشک ترین ترکیب ژانویه و فوریه در ضبط.

از مارس 12, این منطقه بارش فصلی بود 4.45 اینچ نرمال است.

پس از آن سد را شکست. آنقدر باران است deluged منطقه در طول چند هفته گذشته است که در مرکز شهر است در حال حاضر کمی بالاتر از معمولی خود را در مجموع برای این زمان از سال است.

"ما در پایان فصل بارانی بنابراین ما نیاز به ما باران در حال حاضر چون ما رو ماه از آب و هوای خشک در پیش رو" Sirard گفت.

تبلیغات

این هفته باران شده است شکستن رکورد در زمان. مرکز شهر L. A., Burbank, پالم دیل و لنکستر همه شکست نهم تک روز بارش پرونده این هفته است. فرودگاه لانگ بیچ را نیز سهشنبه — دریافت 0.82 اینچ باران که پیشی روزانه یک استاندارد است که تا به حال ایستاده بود و از سال 1958.

"تقریبا در سراسر هیئت مدیره همه بیش از حد معمول مارس بارش" Sirard گفت. "این کاملا قابل توجه و بدیهی است که بسیار مفید است."

بسیاری از مناطق از لس آنجلس نزدیک شدن یا پیشی گرفتن 1 اینچ باران در طول یک دوره 24 ساعته به پایان رسید که در 7 صبح روز شنبه با توجه به خدمات ملی آب و هوا.

تا کنون Sirard گفت: لس آنجلس دره ها را دریافت کرده اند در هر نقطه از 1.5 به 3.5 اینچ به طور کلی در طول طوفان در حالی که مناطق ساحلی به طور کلی کردم بین .75 به 2 اینچ.

و مارس هیبت هنوز تمام نشده. Sirard گفت: طوفان ابرها را بعد از بازگشت جمعه شب آوردن یک دور تازه از دوش و به طور بالقوه قابل توجهی از بارش برف به منطقه از طریق پنج شنبه صبح.

"این چیزی است که تنها لجبازی را به عنوان همه به" Sirard گفت: از سیستم. "آن را نمی خواهند به حرکت از راه."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن