کسب و کار کوچک نجات به دست آورده بانک 10 میلیارد دلار در هزینه های

بزرگنمایی این تصویر بانک مرکزی آمریکا ثبت نام نمایش داده شده در یک شعبه در نیویورک در آوریل 10, سال

توسط MINERALNEWS در 3 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

بانک مرکزی آمریکا ثبت نام نمایش داده شده در یک شعبه در نیویورک در آوریل 10, سال 2020 است. علامت Kauzlarich/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
علامت Kauzlarich/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

بانک ها از دست زدن به دولت $349 میلیارد برنامه وام برای کسب و کارهای کوچک ساخته شده بیش از 10 میلیارد دلار در هزینه — حتی به عنوان ده ها هزار نفر از کسب و کارهای کوچک بودند بسته خروج از برنامه با توجه به تجزیه و تحلیل سوابق مالی توسط NPR.

بانک ها در زمان در هزینه در حالی که پردازش وام های که مورد نیاز کمتر بررسی به طور منظم از بانک وام و کمی ریسک برای بانک ها این سوابق نشان می دهد. مالیات دهندگان ارائه پول برای وام است که تضمین شده توسط اداره کسب و کار کوچک.

با توجه به وزارت خزانه داری برگه تمام فدرال بیمه بانک ها و اتحادیه های اعتباری می تواند روند وام است که در بازه زمانی در مقدار از دهها هزار نفر به 10 میلیون دلار. بانک ها در عمل اساسا به عنوان واسطه ارسال مشتری برنامه های کاربردی وام به SBA که مورد تایید آنها است.

برای هر معامله شده بانک ها در زمان در 1 ٪ تا 5 ٪ در هزینه های بسته به مبلغ وام با توجه به آمار دولت. وام به ارزش کمتر از $350,000 آورده در 5 ٪ در هزینه در حالی که وام به ارزش هر نقطه از $2 میلیون نفر به 10 میلیون دلار به ارمغان آورد در 1 ٪ در هزینه.

برای مثال در مارس 7, RCSH عملیات, LLC., شرکت مادر روت کریس استیک دریافت یک وام 10 میلیون دلار. جی پی مورگان چیس بانک اقدام به عنوان قرض دهنده در زمان 100.000 دلار هزینه در یک زمان معامله برای آن فرض هیچ خطر و می تواند از طریق تصویب با کمتر مورد نیاز از وام به طور منظم.

در مجموع کسانی که هزینه های معامله به مبلغ بیش از 10 میلیارد دلار برای بانک ها با توجه به معامله داده های ارائه شده توسط SBA و وزارت خزانه داری.

NPR رسیده به چند تا از بزرگترین بانک های درگیر در جمع آوری هزینه ها از جمله جی پی مورگان, PNC Bank و بانک مرکزی امریکا. بسیاری از نمی پاسخ به سوالات خاص اما گفت که آنها در حال کار برای کمک به عنوان بسیاری از مشتریان کسب و کار کوچک به عنوان آنها می توانند.

در بیانیه بانک مرکزی آمریکا گفت: این بانک تا به حال بیش از 8000 کارکنان برای مشتریان و آماده به آنها را در دور بعدی این برنامه باید آن را تصویب توسط کنگره است. برنامه "قابل بررسی الزامات" بانک گفت: در یک ایمیل از جمله "جمع آوری شخصا بررسی و ذخیره سازی داده ها" است که مورد نیاز برای هر نرم افزار.

هنوز وزارت خزانه داری دستورالعمل روشن الزامات کمتر جدی برای بانک ها در مقایسه با پردازش مشتری به طور منظم وام که در آن بانک ها باید بررسی مشتریان دارایی ادعا می کند.

"وام دهندگان مجاز به تکیه بر گیرنده گواهینامه ها و نمایندگی های" گروه گفت: وام دهندگان.

برای مطمئن شود, بانک ها را جمع آوری هزینه های زمانی که پردازش هر گونه وام SBA اما به ندرت اگر تا کنون بانک ها را پردازش این حجم از وام این سرعت با هزینه اعم گذشته 10 میلیارد دلار در یک دوره دو هفته ای. SBA نیست پاسخ به سوال دقیق در مورد برنامه.

کنگره در حال حاضر آماده برای اضافه کردن $320 میلیارد بیشتر به برنامه, به نام چک برنامه حفاظت از آن را به عنوان به نظر می رسد به تصویب $484 میلیارد دلار اضافی بسته محرک اقتصادی این هفته است. رئیس جمهور تهمت و گفت: در توییتر که او از این لایحه.

رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل جمهوری خواه از کنتاکی گفت: در طبقه سنا که برنامه "صرفه جویی میلیون ها نفر از کسب و کار کوچک و مشاغل و کمک به آمریکایی ها دریافت حقوق به جای ورقه صورتی."

حتی پس از, دیابت گری پیترز دموکرات از میشیگان به نام دولت دفتر پاسخگویی به نگاه به برنامه پس از ده ها هزار نفر از کسب و کارهای کوچک از سمت چپ بود و شرکت های بزرگ میلیون ها نفر.

یک شرکت حقوقی به بی باک در قانون ثبت پنج کلاس اقدام دعاوی این هفته — چهار در کالیفرنیا و یکی در نیویورک — ادعا که بانک ها پردازش مشتریان با وام های بزرگتر اولین دلیل آنها برای تولید پول بیشتر در هزینه. در آن زمان بانک ها سعی در فرآیند وام از خود کوچکتر مشتریان طرح دعوی در دادگاه مدعی, برنامه اجرا کرده بود و خشک.

"به جای پردازش چک برنامه حفاظت از برنامه اول آمده, بر اساس اولین خدمت کرده به عنوان مورد نیاز توسط قوانین حاکم بر آن برنامه" طرح دعوی در دادگاه می گوید: "(بانک ها) اولویت بندی برنامه های کاربردی وام به دنبال بالاتر از مقدار وام به دلیل پردازش کسانی که برنامه های کاربردی برای اولین بار تولید شده بزرگتر وام منشاء هزینه برای بانک ها."

بانک ها اختلاف این اتهامات. جی پی مورگان چیس گفت: آن به کار گرفته شده در این برنامه نسبتا.

"ما بودجه بیش از دو بار به عنوان بسیاری از وام برای کسب و کارهای کوچک از بقیه از مشتریان شرکت ترکیب" این بانک در بیانیه ای گفت به مشتریان. "هر کسب و کار به طور جداگانه در وام برای مشتریان خود. کسب و کار بانکی تعقیب بانکی برای ما کوچکتر کسب و کار مشتریان پردازش برنامه های کاربردی وام به طور کلی پی در پی درک است که یک وام داده شده ممکن است بیشتر یا کمتر زمان برای پردازش. ما قصد به خدمت به عنوان بسیاری از مشتریان که ممکن است به اولویت بندی هر یک از مشتریان بیش از دیگران است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب