'خواب آلود جو؟' مغلوب ساختن پیشی جستن توهین آشكار بایدن مزیت

بزرگنمایی این تصویر دموکرات نامزد ریاست جمهوری جو بایدن صحبت می کند در دونمر Pa. در تاریخ 9 ژوئیه در

توسط MINERALNEWS در 28 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

دموکرات نامزد ریاست جمهوری جو بایدن صحبت می کند در دونمر Pa. در تاریخ 9 ژوئیه در یکی از چند فرد در حوادث او را نگه داشتن. با وجود پایین کلید رویکرد به مبارزه او ساخته شده است یک سرب بیش از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در کلید میدان نبرد متحده است. مت Slocum/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مت Slocum/AP

در طول یک روز در این هفته رئیس جمهور تهمت به یک مصاحبه است که در آن او در دفاع از مؤتلفه پرچم و سخنرانی از باغ گل رز است که در آن او را متهم به جو بایدن از تلاش برای ایجاد ساختمان های اداری بیش از حد سرد است.

آن تولید شده فقط تعداد کمی از اخبار چرخه تهمت غالب در هر هفته.

همان روز بایدن برگزار شد خود را تنها در شخص رویداد در آخرین هفت روز در زادگاه خود از ویلمینگتون دلم.

"من شروع به صحبت در مورد آنچه که میلیون ها نفر از آمریکایی ها می دانند که زمانی که آنها از خواب بیدار و با نگرانی و اضطراب و ترس او گفت:" تلاش برای پروژه یک تصویر ثابت در میان افزایش COVID-19 موارد است. "ما هنوز یک کشور در بحران است."

این معمول است برای بایدن. او به ندرت سرمایه گذاری فراتر از دلاور یا پنسیلوانیا و به ندرت دارای بیش از یک یا دو فرد در حوادث یک هفته. او تلاش می کند به ارائه مشاوره در مورد چگونه به مقابله با این بیماری همه گیر نمی شود goaded توسط التهابی توییتهایی. گهگاه او رول کردن یک طرح جدید در مورد زیرساخت و یا شغل.

بایدن است و تقریبا به عنوان به عنوان قابل مشاهده مغلوب ساختن پیشی جستن اما رای گیری به طور متوسط از RealClearPolitics نشان می دهد او منجر به رئيس جمهور در هر کلید میدان نبرد دولت: Michigan, پنسیلوانیا, ویسکانسین, آریزونا, کارولینای شمالی و فلوریدا.

"این بایدن کمپین در حال پخش است آن را به عنوان امن به عنوان امکان پذیر است گفت:" گلن Bolger یک جمهوری خواه ناظر انتخابات با افکار عمومی استراتژی. "بایدن تیم احساس می کند مانند آنها پیش با یک دختر بسیار قابل ملاحظه حاشیه و آنها نمی خواهند به هر گونه اشتباه می کنند ... آنها نمی خواهند او را به مرتب کردن بر اساس از دست دادن قطار خود را از فکر و به طوری که آنها در حال تلاش برای آن را کمتر مخاطره آمیز است."

توسط تخمگذار پایین Bolger می گوید بایدن می توانید سعی کنید مطمئن شوید این انتخابات یک همه پرسی در وقت به عنوان بسیاری از انتخاب مجدد مبارزات هستند.

"وجود دارد هیچ چیز بازی امن در مورد آنچه که جو بایدن در حال انجام است" گفت: آنیتا دان یک مشاور ارشد با بایدن مبارزات انتخاباتی. "آنچه که او انجام شده است نشان میدهد مردم چه نوع از رئیس جمهور او خواهد بود."

این بایدن کمپین اذعان می کند که یکی از موثر ترین سلاح در برابر تهمت است و تهمت خود را آنچه که او می گوید و او چگونه عمل می کند. اما دان می گوید تیم خود نیز در تلاش است تا به بیان روشن شدن تفاوت بین این دو نامزد.

"ما بهترین شمارنده برنامه نویسی با دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است در مقابل جو بایدن رهبری — چشم انداز خود را برای آینده خود ثبات را تجربه برای مقابله با بحران — با آنچه مردم از رئیس جمهور خود در حال حاضر," او اضافه شده است.

دموکرات ها و جمهوری خواهان موافق همه گیر و رئیس جمهور پاسخ را تضاد بین نامزدها احساس واضح تر از آن بود در سال 2016.

"هنگامی که او فقط یک نامزد مردم قضاوت مغلوب ساختن پیشی جستن راه آنها قضاوت او را زمانی که او فقط یک واقعیت تلویزیون نشان می دهد. "آه او را برداشت و توییتر جنگ با Rosie o'donnell.' زمانی که شما رئیس جمهور و مردم در حال مرگ هستند چیدن توییتر جنگ با بابا Wallace, نسکار, راننده, نمی, نجات مادر من از زندگی" گفت دموکراتیک استراتژیست پل Begala.

او فکر می کند تسلط اخبار چرخه است که به طور سنتی مهم است اما می گوید این مشکل برای مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر است که او را تسلط بر آن با "بی کفایتی."

"مغلوب ساختن پیشی جستن قدرت فوق العاده است که انحراف و شکست او در coronavirus. آن استفاده می شود به کار تمام وقت مشغول به کار در من" اضافه شده Begala که در سال 2016 کمک مستقیم استراتژی اصلی super PAC حمایت هیلاری کلینتون از اولویت های ایالات متحده آمریکا.

Begala اشاره می کند که در قرن گذشته رای دهندگان باید اخراج تنها سه انتخاب رئیس جمهور: هربرت هوور جیمی کارتر و جورج دبلیو بوش. در همه این موارد او گفت: وجود آمد یک نقطه که در آن مردم فقط متوقف گوش دادن به رئیس جمهور و اساسا داد تا بر او.

"من فکر می کنم بایدن استراتژی است که اجازه تهمت شکست گفت:" آری فلایشر سابق مطبوعاتی وزیر به رئیس جمهور جورج دبلیو بوش است. "را بایدن به عنوان کوچک که ممکن نیست او را موضوع قرار ندهید و او را در یک موقعیت برای گفتن 'You ain't سیاه" به هر کس دیگری دوباره" با اشاره به بحث نظر است که بایدن های ساخته شده بر روی محبوب ترین ها صبح رادیو نشان می دهد این باشگاه صبحانه.

فلایشر اذعان می کند که بخشی از آنچه که باعث می شود این زمان مبارزات انتخاباتی به چالش کشیدن برای مغلوب ساختن پیشی جستن است که او یک "سایه" را در جو بایدن.

در ماه گذشته بایدن برگزار شد سه مکان مجازی حوادث و هفت فرد در حوادث همه در دلاور یا پنسیلوانیا و در مجموع شش مصاحبه های تلویزیون.

که برنامه محروم تهمت روزانه عقب و جلو او اشتیاق و فلایشر می گوید تهمت نمی داند که چگونه مسئولیت رسیدگی به این کلید کم بایدن.

برای شروع او فکر می کند که نام مستعار "خواب آلودگی جو" است پایه.

"با سه و نیم سال از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان رنگ قرمز به عنوان او است و با COVID ترساندن در جریان 'خواب' نیز connotes آرام که به خوبی ممکن است پادزهر برای بسیاری از رای دهندگان به مغلوب ساختن پیشی جستن دوران" Fleischer گفت.

رئیس جمهور شده است تلاش کردن اسم های مشابه دیگر مانند "فاسد جو" اما فلایشر توصیه نقاشی بایدن به عنوان "ضعیف است." او فکر می کند رئیس جمهور باید سعی کنید برای به تصویر کشیدن حریف خود را به عنوان مستعد ابتلا به gaffes و کسی که حتی قبل از همه گیر نمی مبارزات انتخاباتی به عنوان دقت به عنوان برخی از اصلی مخالفان است.

جمهوری خواهان همچنین احساس می کنید که بایدن در بهره گیری بودن داروهای ضد تهمت و کسی که در ديدگاه نسبتا undefined با رای دهندگان با وجود اینکه در زندگی عمومی برای چند دهه. "هنگامی که او می شود بیشتر تعریف برخی از جمهوری خواهان که در حال بدست گرفتن یک نگاه در او احتمالا برای بازگشت به خانه و برخی از محافظه کار و مستقل خواهد شد نیز گفت:" Bolger.

نظرسنجی های اخیر نشان می دهد بایدن انجام به شدت با کالج تحصیل سفید رای دهندگان جمعیتی که برای چندین دهه است که مورد علاقه حزب جمهوری خواه.

در حال حاضر نامزد ممکن است با تمرکز بر یک "کمتر بیشتر است" استراتژی اما دموکرات ها می گویند که عملیات خود را بزرگتر و بهتر از آن بود که چهار سال پیش.

"اگر شما به چتر نجات در, در این نقطه در سال 2016 من فکر می کنم شما را پیدا کرده اند وجود دارد احتمالا در حدود 20 نفر در زمین" گفت: Lavora بارنز صندلی از میشیگان حزب دموکرات است. "تفاوت در اینجا این است که ما حدود 160 نفر در زمین است.

"روی زمین" تمثیلی است. هیچ کس از بایدن کمپین ضربه زدن بر روی درب حتی اگر تهمت مبارزات انتخاباتی داوطلبان همکاری با حزب جمهوری خواه شده است.

دموکرات ها می گویند که احمقانه با توجه به افزایش تعداد COVID-19 موارد است.

آنها فکر می کنم بسیاری از آنچه مغلوب ساختن پیشی جستن در حال انجام است احمقانه است اما آنها فقط نمی بینید یک نقطه در چیدن مبارزه بیش از آن.

"من فکر می کنم هیچ مشکلی با زیر Napolean را ماکسیم است که هنگامی که حریف خود را از بین بردن خود را قطع نکنید" گفت: Begala.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب