کشته نورث یورک دندانپزشک به عنوان قهرمان برای کسانی که کمتر خوش شانس

برای چندین دهه انسان به عنوان شناخته شده "Doc" را باز کرد تا خود را به شمال نیویورک خانه به یک گروه متنوع از ج

توسط MINERALNEWS در 29 فروردین 1399

برای چندین دهه انسان به عنوان شناخته شده "Doc" را باز کرد تا خود را به شمال نیویورک خانه به یک گروه متنوع از جوانان بسیاری از آنها بومی هنرمندان و نوازندگان از جمله برخی که تا به حال مشکل شده است با قانون است.

آن را ادامه دکتر پل مورگان الگوی مادام العمر — با استفاده از درآمد خود را به عنوان بالا تورنتو جراح دهان و دندان به پشتیبانی کمتر خوش شانس گفت: Michael Lavelle یک مادام العمر خانواده, دوست, در روز پنج شنبه.

"خانه شناخته شده بود بیش از همه; درب باز است مواد غذایی را در یخچال می تواند به خوبی سگ" Lavelle گفت.

صبح روز سه شنبه با 79 سال سن بازنشسته دندانپزشک و نیکوکار مرده پیدا شد که در داخل دو طبقه خانه در 42 Howard دکتر در نزدیکی لسلی خیابان و خیابان شپرد شرقی.

بازداشت شده اند ساخته شده است و محققان هنوز به دنبال به صحبت می کنند به هر کسی که تا به حال تماس با مورگان و یا بعد از جمعه خوب, قتل, Det.-گروهبان. Keri Fernandes گفت: پنج شنبه. او علت مرگ منتشر نشده هر چند Fernandes گفت: وجود "نشانه آشکار از تروما است."

"این افتضاح است, اخبار! من غمگین و عصبانی" ری فاکس شمال انتاریو هنرمند نوشت: در یک پست آنلاین. "دکتر پل مورگان تا به حال یک قلب بزرگ از طلا بود و فداکارانه در کمک به مردم پیدا کردن فرصت های مردمی و دادن به جامعه."

در سال گذشته Sault Ste. ماری ستاره منتشر شده از یک داستان است که مورگان یک بار لنت فاکس تورنتو آپارتمان مجهز با رنگ و بوم است.

در فوریه 2012, Morgan دریافت پادشاه مدال برای داوطلبان برای کمک های خود را به انواع پروژه های.

"او با توجه به زمان و تخصص به حمایت از صبحانه برنامه هنر فعالیت ها و رویدادهای ورزشی برای اولین ملت جوامع و همچنین جوانان در خطر است. دکتر مورگان نیز انجام بسیاری از جراحی دهان در طول زندگی حرفه ای او می گوید:" فرماندار کل کانادا سایت.

Lavelle گفت: پدر مرحوم شد بهترین دوستان شما با مورگان. زمانی که آنها به مربیگری ورزش — مایکل Lavelle Sr. در سنت مایکل و "Doc" در مخالفت De La Salle College آنها هر دو در آغوش بشردوستانه روح.

"آنها فرار یک اردوگاه و را انتخاب کنید بچه ها و کار در تلاش برای به دست آوردن آنها را بورسیه کنید بچه ها که تا به حال برخی از استعدادهای ورزشی است برخی از فرصت هایی است که می تواند آن را ندارند. آنها پول مطرح و قرار دادن تعداد زیادی از کودکان و نوجوانان از طریق دانشگاه" Lavelle گفت.

"آنها یک تیم برای سال های بسیاری است."

مورگان آمد از یک مرفه background — پدر و پدربزرگش هر دو پزشکان — اما پول نیست چیزی که اهمیت به او "بود که بهترین چیزی که در مورد او گفت: Lavelle.

"و همچنین آنچه باعث شد بسیاری از مردم به استفاده از او. اما این توضیحات. او زندگی می کردند و با درگذشت آن است. آن را poetic justice, اما آن را یک شاعرانه پایان دادن به این زندگی زیبا است."

مورگان ارتباط عمیق برای اولین بار سازمان ملل تشکیل سال پیش زمانی که یک بومی جوانان معرفی مورگان برای جامعه اش Lavelle گفت.

"Doc دیدم چه بود باور نکردنی بحران مسکونی و مدارس; او شدیدا با آن مخالف است. او در اوایل درک خود را از این فرهنگ باور نکردنی."

در سال 1991 مورگان خریداری آبی فاکس اردوگاه ماهیگیری رفت و آمد مکرر در حقیقت دریاچه فقط کور خارج رودخانه. Ont.

"دکتر مورگان (یا Doc به عنوان او شناخته شده در سراسر منطقه) برای اولین بار به فشار برای پایدار ماهیگیری شیوه را امتحان کنید و مبارزه با ماهی-و-ذهنیت را از نسل قبلی است. دکتر به رسمیت شناخته شده و زیبایی و منحصر به فرد از دریاچه آبی منطقه و ایفای نقش کلیدی در احیای شیلات به جایی که در آن است امروز می گوید:" Blue Fox اردوگاه وب سایت.

اما چیزهایی که تا به حال گرفته اخلال به نوبه خود در طی 36 ماه Lavelle گفت.

مورگان از دست داده و بینایی در یک چشم و قادر به رانندگی کنید. او همچنین تا به حال چندین آبشار و شدت رنج می برد تا زمانی که Lavelle پدر درگذشت.

به تازگی Lavelle گفت: وجود یک سری از "حوادث" شامل برخی از مورگان مهمان خانه. پلیس نامیده می شدند. او هزینه های زیادی از زمان خود را در اتاق خواب خود را, اما اصرار داشت همه چیز خوب بود.

دریافت بیشتر از امروز داستان بالا در صندوق پستی خود را

برای ثبت نام در ستاره صبح, عناوین خبرنامه ایمیل برای یک جلسه از روز بزرگ ،

ثبت نام به صورت رایگان در حال حاضر

"Doc نمی خواهد گوش دادن بدون توجه به آنچه."

مورگان هرگز ازدواج یا فرزند اما حفظ ارتباط راه دور با یک زن Lavelle گفت.

"ما خانواده خود را," او گفت:.

Betsy Powell


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب