سیمون Biles علائم تولد خود را با یک درخواست برای ایالات متحده آمریکا, ژیمناستیک,

بزرگنمایی این تصویر سیمون Biles روشن ساخته است که او نمی خواهد متوقف کردن درخواست برای پاسخگویی اطرا

توسط MINERALNEWS در 26 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

سیمون Biles روشن ساخته است که او نمی خواهد متوقف کردن درخواست برای پاسخگویی اطراف لری Nassar سوء استفاده جنسی رسوایی. Biles در پاسخ به یک آرزو تولد از ایالات متحده آمریکا ژیمناستیک پیشبرد درخواست خود را برای تحقیقات مستقل به این موضوع است. لیونل Bonaventure/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
لیونل Bonaventure/خبرگزاری گتی ایماژ

به عنوان سیمون Biles خود را جشن 23rd تولد در شنبه او روشن ساخته است که او نمی خواهد متوقف کردن درخواست برای پاسخگویی و پاسخ اطراف لری Nassar رسوایی سوء استفاده جنسی,.

در میان بسیاری از مردم که آرزو ژیمناست مبارک تولد رسمی ایالات متحده آمریکا, ژیمناستیک, حساب توییتر.

همراه با تصویری یکی از Biles عملکرد در سال 2019 آمریکا ژیمناستیک قهرمانی این سازمان گفت: "تولدت مبارک برای تزئین ترین ژیمناست, تمام وقت, @simonebiles! ما می دانیم که شما تنها ادامه خواهد داد به ما خیره و تاریخ!"

Biles در زمان این فرصت برای پاسخ با تولد او آرزو برای سازمان گفت: "چگونه در مورد شما به من خیره کردن و انجام کار درست... باید تحقیقات مستقل."

Biles ابراز سرخوردگی او با وضعیت قبل از جمله در ماه فوریه یک ماه پس از ایالات متحده آمریکا, ژیمناستیک, پیشنهاد میلیارد و 215 میلیون دلار حل و فصل برای ورزشکاران تحت پیگرد این سازمان بیش از Nassar سوء استفاده. Biles است که در میان صدها نفر از زنانی که جلو آمده و می گویند آنها مورد آزار قرار گرفته توسط Nassar.

این پیشنهاد نیز انتشار المپیک ایالات متحده مقامات سابق ایالات متحده آمریکا, ژیمناستیک مقامات سابق و مربیان از دادخواهی. اما آن را نمی خواهد اطمینان حاصل شود که جزئیات که می دانستند در مورد سوء استفاده و کمک به پنهان کردن آن را منتشر کرد.

Nassar سابق دانشگاه ایالتی میشیگان و ایالات متحده آمریکا, ژیمناستیک, دکتر, اعتراف به آزار جنسی بیماران خود را برای چندین دهه و به اعدام محکوم شد تا 175 سال زندان برای سوء استفاده. او محکوم به بیش از 100 سال دیگر در زندان برای اتهام سوء استفاده و پورنوگرافی کودکان.

Biles نامیده می شود در هر دو ایالات متحده آمریکا ژیمناستیک و ایالات متحده در المپیک و پارالمپیک کمیته مستقل رسیدگی به رسوایی.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب