دریاچه نقره ای علويان مسیر ساخته شده یک راه بیش از نگرانی در مورد ازدحام در طول coronavirus

محبوب مسیر پیاده روی در اطراف دریاچه نقره ای مخزن باز مانده است اما تبدیل شد به یکی از-راه-تنها دنباله شنبه در

توسط MINERALNEWS در 25 فروردین 1399

محبوب مسیر پیاده روی در اطراف دریاچه نقره ای مخزن باز مانده است اما تبدیل شد به یکی از-راه-تنها دنباله شنبه در تلاش برای بهبود اجتماعی فاصله میان coronavirus بیماری همه گیر.

پیاده شدند و مورد نیاز برای پیاده روی عقربه اقامت شش فوت از هم جدا و پوشیدن ماسک.

"اگر همه ما می تواند راه رفتن در همان جهت عمل اجتماعی فاصله و پوشیدن ماسک صورت هر کس را سالم باقی می ماند و باید این گزینه برای ورزش در طول همه گیر" عضو شورای میچ O'Farrell گفت: در یک ویدیو ارسال شده به رسانه های اجتماعی شنبه.

"من می خواهم برای دیدن مسیر باز باقی می ماند در طول همه گیر اما مگر اینکه شخصی فاصله است که رعایت و کاربران سایش پوشش صورت ما می توانیم مسیر بسته به عنوان یک اقدام احتیاطی برای جلوگیری از گسترش COVID-19 در شهرستان," او اضافه شده در توییتر.

تبلیغات

لس آنجلس در حال حاضر بسته بسیاری از سواحل و مناطق تفریحی و دادگاه به تشویق اجتماعی فاصله.

لس آنجلس مقامات بهداشت هشدار داد پنج شنبه است که ساکنان این منطقه باید اتخاذ حتی دقیق تر اجتماعی فاصله شیوه به سرعت گسترش coronavirus و اقامت در خانه محدودیت می تواند باقی می ماند به تابستان است.

حتی با نمایشی اجتماعی فاصله ساکنان شهرستان در حال حاضر در حال تمرین مقامات پیش بینی است که تا 30 درصد از ساکنان می تواند آلوده تابستان بدون بیشتر تغییرات رفتاری مانند کاهش سفرهای خرید.

به عنوان یک نتیجه لس آنجلس است که گسترش آن stay-در-خانه سفارش از طریق حداقل ممکن است 15.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب