به من نشان می دهد تسکین پول – هیچ وعده در هنگام Coronavirus چک می آیند

بزرگنمایی این تصویر حدود 90 درصد از خانوارها — حدود 165 میلیون — بهره مند از پرداخت های مستقیم با تو

توسط MINERALNEWS در 8 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

حدود 90 درصد از خانوارها — حدود 165 میلیون — بهره مند از پرداخت های مستقیم با توجه به سیاست های مالیاتی مرکز. Xinhua News Agency/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Xinhua News Agency/گتی ایماژ

به 2.2 تریلیون دلار coronavirus بسته امداد علائم بزرگترین بسته نجات در تاریخ آمریکا است. رئیس جمهور تهمت چهارشنبه اعلام کرد که این شامل 300 میلیون دلار در پرداخت های مستقیم به افراد برای کاهش حداقل کمی از درد مالی ناشی از عمدی نزدیک وقفه از اقتصاد ایالات متحده.

اما با وجود وعده داده است که یک بار بودجه توزیع خواهد شد "در عرض سه هفته بعد" از آن خواهد شد به احتمال زیاد ماه قبل از محرک چک آمار حساب های بانکی با توجه به کارشناسان.

بر اساس این طرح افراد مجرد درآمد درآمد زیر 75000 دلار دریافت خواهد کرد تا آنجا که $1,200 به عنوان "پرداخت های مستقیم به اکثر مردم سپرده حساب" خزانه داری وزیر استیون Mnuchin گفت: در اخبار جلسه توجیهی در روز چهارشنبه.

ازدواج را دریافت کنید $2,400 و پدر و مادر را دریافت 500 دلار برای هر کودک زیر سن 17. حدود 90 درصد از خانوارها — حدود 165 میلیون — بهره مند از چک با توجه به سیاست های مالیاتی مرکز.

پرداخت می تواند مرحله ای فراتر از آن محدودیت های درآمد و مردم بیش از $99,000 نمی خواهد واجد شرایط در همه.

چگونه به زودی می تواند من انتظار بررسی ؟

"این واقعا بستگی دارد در چه اطلاعاتی IRS است بر شما" کایل Pomerleau ساکن همکار در سمت راست متمایل American Enterprise Institute, NPR گفت.

که به دلیل تزریق پول نقد توزیع خواهد شد توسط IRS بنابراین کسانی که قبلا دریافت بازپرداخت مالیات از طریق واریز مستقیم خواهد بود اولین بار در خط چک تخفیف. Pomerleau تخمین اولین کسانی پرداخت خواهد شد که سه تا چهار هفته پس از بسته تایید شده است.

متناوبا, افرادی که برای دریافت بازپرداخت مالیات از طریق ایمیل شما را به نگه دارید بسیار طولانی.

"من فکر نمی کنم فیزیکی چک خواهد شد در این پست برای یکی دیگر از سه تا چهار ماه" Pomerleau گفت: با استناد به تاخیر در سیستم در سال 2008 زمانی که دولت گذشته صادر ملی محرک پرداخت تحت جورج دبلیو بوش بود.

بازگشت پس از آن کمک های مالی بسته به قانون امضا شده بود در ماه فوریه اما تاریخ تحویل برای افرادی که چک شد از طریق پست فرستاده شد جایی بین آوریل و ژوئیه است.

وجود دارد یک گروه دیگر که ممکن است حتی دیگر صبر کنید: کسانی که برای دریافت بازپرداخت مالیات در ایمیل و باید نقل مکان کرد و پس از تشکیل پرونده 2018 مالیات است.

"تا کنون هیچ اطلاعات در مورد چگونه [IRS است] رفتن به رسیدگی است که" او گفت:.

اگر چه من نمی فایل 2018 مالیات ؟

Pomerleau می گوید nonfilers از جمله فارغ التحصیلان دانشگاه های اخیر و کسانی که نمی فایل 2018 مالیات از آنجا که آنها تا به حال هیچ تعهد "خواهد بود سمت چپ مگر اینکه آنها عجله کنید و یک فایل برای بازگشت 2019."

آمریکایی ها دریافت مزایای تامین اجتماعی نیز در فایل با دولت و پرداخت خواهد شد و بر اساس آن سوابق او اضافه شده است.

اگر چه من ساخته شده بیش از $99,000 در سال 2018 یا 2019?

کسانی که به دست آورده بیش از $99,000 هنوز کاملا بسته از عظیم بسته امداد و اگر آنها را به انتظار کمتر از این مبلغ در سال آینده است.

IRS اجازه خواهد داد که مالیات filers به واجد شرایط برای کمک در سال آینده زمانی که تشکیل پرونده 2020 مالیات است.

"که البته خوب است برای کسی که نیاز به پرداخت صورتحساب خود را امروز" Pomerleau گفت: "اما همه از دست داده است."

دیگر holdups

جانت Holtzblatt یک عضو ارشد در مرکز سیاست های مالیاتی مظنون IRS زیرساخت و یا فقدان آن ایجاد خواهد شد و حتی بیشتر تاخیر برای مردم از جان گذشته.

در گذشته آن را گرفته است چند ماه برای دولت به منظور توسعه و تست و نصب این نوع از نرم افزار لازم برای راه اندازی یک تخفیف برنامه. اما معلوم نیست چه می شود اگر هر چیزی را که دولت انجام داده است در پشت صحنه تا کنون.

"آن چند ماه طول می کشد برای به دست آوردن یک برنامه مثل این و حرکت" Holtzblatt NPR گفت.

"من امیدوارم که آنها بوده ام ایجاد زیرساخت های خود در سال بین زمانی که آنها برای اولین بار اعلام کردند که قصد انجام این کار و بعد از تصویب" او گفت:, و اضافه کرد که در سال 2008 این روند در زمان حداقل سه ماه.

تاثیر COVID-19 در IRS

یکی دیگر از عامل ناشناخته که Holtzblatt می گوید باید در نظر گرفته شود این است که چگونه COVID-19 بیماری در حال رفتن به تحت تاثیر ظرفیت IRS کارکنان برای اطمینان از تحویل به موقع پرداخت.

به عنوان او که در پست های اخیر وبلاگ:

"IRS در حال حاضر اقدامات برای حفاظت از کارگران و مالیات دهندگان از coronavirus. هفته گذشته تمام مالیات دهندگان کمک مراکز بسته شد چهره-به-چهره تعاملات قطع شد و برخی از دفاتر توقیف شد. در حال حاضر IRS است برش نیروی انسانی در امکانات که ارائه خدمات-critical missions—از جمله بازگشت پردازش و بسته شدن برخی از امکانات در پاسخ به آمریکا, اقامت در خانه سفارشات."

همه از آن ممکن است آهسته توزیع پرداخت Holtzblatt گفت.

او هشدار عمومی به بیمار: "IRS خواهد بود و سبب شیوع و وجود خواهد داشت بسیاری از مالیات دهندگان سردرگمی ... و این همه را در برخورد با پردازش 2019 می گرداند. وجود خواهد داشت snafus."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب