او در خط مقدم ، او دارای سرطان ریه است. در حال حاضر ساده آغوش خطرناک است

بزرگنمایی این تصویر دکتر لورن جنکینز می خواند به او پسر دوقلو پیرس و اشتون در حالی که با پوشیدن او ر

توسط MINERALNEWS در 18 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

دکتر لورن جنکینز می خواند به او پسر دوقلو پیرس و اشتون در حالی که با پوشیدن او را "منطبق" کت و شلوار. به دلیل سرطان ریه است به خطر بیافتد شوهرش سیستم ایمنی بدن جنکینز نقل مکان کردن از خانه و بازدید در کت و شلوار به عنوان یک احتیاط. حسن نیت ارائه میدهد از لورن Jenkins پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
حسن نیت ارائه میدهد از لورن Jenkins

دکتر لورن جنکینز می گوید او آموزش پزشکی همواره به تدریس او را به فکر می کنم در بدترین سناریو مورد. و یک روز این گذشته مارس که دقیقا همان جایی که ذهن او رفت.

آن را زود به کروناویروس بیماری همه گیر. جنکینز 37 ساله و متخصص زنان-متخصص زنان است که شیوه های در یک بیمارستان در فیلادلفیا بود پخت و پز و خود را نزدیک به سه ساله, دوقلو, پیرس و اشتون.

که زمانی که او یک تماس از یک همکار. یک متخصص بیهوشی او کار کرده بود با طی یک عمل جراحی حدود یک هفته قبل تا به حال آزمایش مثبت برای coronavirus.

"من آنجا نشسته تفکر, 'OK. من شده است در معرض. آن را بسیار به احتمال زیاد است که من آلوده شده است. و آن را بسیار به احتمال زیاد است که من آلوده من, خانواده,'," او می گوید.

برای هر خانواده مرور همه گیر است که می تواند نگران کننده است. برای او آن را به طور بالقوه مخرب.

شوهرش جی Roux, 44, تا به مرحله IV سرطان ریه است. هر چند هفته او یک سوزن وارد ریه های خود برای تخلیه مایع است که سازد. سرطان درمان ضعف قلب خود را. و او می خورد یا نه, ماده, تغذیه از طریق یک gastrostomy لوله به معده اش. خود دفاعی بدن به کروناویروس به شدت به خطر بیافتد.

"برای جی به COVID آن فاجعه بار خواهد بود," جنکینز می گوید.

پس از یادگیری از او همکار مثبت آزمون جنکینز بلافاصله متوقف پخت و پز و با عجله به اتاق خواب خود را که در آن او قفل شده است و خودش را به دور از خانواده است. او به خاطر تفکر "شاید من شده بود مسئول افشای جی به چیزی که او را بکشند."

Roux مواد غذایی آورده و به اتاق او روی یک سینی او می گوید: "و تصویب آن را از طریق درب و فرار کرد." زمانی که خانواده او تا به حال همه به رختخواب رفته و او را در یک ماسک برداشت سفید کننده و پاک کردن هر سطح او می تواند پیدا کنید.

بزرگنمایی این تصویر

دکتر لورن جنکینز و همسرش, Jax Roux, در ساحل, در تیم تاج, N. J. قبل از COVID-19 pandemic آنها را مجبور به زندگی می کنند به طور جداگانه. حسن نیت ارائه میدهد از لورن Jenkins پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
حسن نیت ارائه میدهد از لورن Jenkins

او ناراحت با او همکار. او آمده بود برای کار با علائم خفیف و به طور کلی پزشکان آموزش داده می شود به کار می آیند حتی اگر آنها به طور منظم سرد او می گوید:. "فراخوانی کردن بیمار نیست و واقعا یک چیز" او می گوید. و آن را زود به همه گیر قبل از بسیاری از مراقبت های بهداشتی کارگران در نظر گرفتن مقدار دقیق تر اقدامات احتیاطی.

بعد جنکینز سوار به یک تست سایت طولانی را تحمل سواب تحت فشار قرار دادند به پشت بینی کردم و نتیجه تست. آن منفی بود.

آن را عظیم امداد. اما او تصمیم گرفت که تا زمانی که این بیماری همه گیر کشیده و تا زمانی که او در درمان بیماران مبتلا به کروناویروس او نمی تواند قرار دادن خانواده خود را از طریق آن تجربه دوباره. او را مجبور به حرکت می کند.

"وجود دارد هرگز نمی تواند یک دفعه" او تصمیم گرفت. "من نمی توانم این نوع از خطر است."

در ابتدا او استدلال کرد که خانواده باید با هم ماندن در خانه خود در نیوجرسی. او سرطان و مشکلات قلبی از درمان — آن را سخت به مراقبت از دو, پر انرژی, کودکان نوپا, حتی با کمک یک جفت au.

"من حتی نصف مرد من استفاده می شود به," او می گوید.

او در نهایت در آمد در سراسر. پس از بیش از یک سال مبارزه با سرطان او می گوید: "این امر می تواند احمقانه" به مرگ پیشگیری از قرار گرفتن در معرض ویروس. به علاوه او گفت جنکینز اگر او سهوا تصویب coronavirus به او, "من فکر می کنم که شما را حمل که گناه با شما برای بقیه عمر خود را و آن را به شما غذا خوردن زنده است."

بنابراین او نقل مکان کرد و فرود در یک آپارتمان اهدا شده برای استفاده توسط کارکنان مراقبت های بهداشتی در فیلادلفیا حدود نیم ساعت رانندگی از خانه.

جدا کمک به کاهش Roux بالقوه قرار گرفتن در معرض ویروس. اما آن را مجبور به مقابله با سوالات بدون پاسخ روشن است: با نامشخص آگهی می جدایی اتلاف وقت گرانبها است که Roux با خانواده اش ؟ و اگر همه گیر همچنان برای یک سال یا بیشتر چه مدت آنها زندگی می کنند ؟

این 'hazmat کت و شلوار'

آن را نمیگیرد طولانی برای کشف چقدر فقیر یک جایگزین تماس های ویدئویی را می توان برای تماس فیزیکی — فرصتی برای در آغوش گرفتن یکدیگر و یا نشستن و خواندن را به کودکان خود را با هم.

دوقلوها متولد شده بودند در موعد مقرر و تا به حال پس از آن صرف ماه در بخش مراقبت ويژه نوزادان.

"من هرگز از دست رفته یک روز را در کنار خود می گوید:" جنکینز. حتی پس از آن او به سختی و با صرف زمان زیادی را دور از آنها.

در اولین هفته دور از خانه, او شروع به استراتژی راه با خیال راحت به دیدار خانواده اش در مورد یک بار در هفته. پس از صحبت با همکاران او که متخصص در بیماری های عفونی, او فرود آمد بر آنچه آنها تماس بگیرید و او را "منطبق کت و شلوار."

این همان نوع از کت و شلوار که ممکن است دیده می شود در یک high-tech آزمایشگاه: یک روپوش دار مجموعه ای از سفید بارانی یا روپوش و دستکش و ماسک و عینک.

اولین لحظات او پا در خانه در کت و شلوار بودند مسلما "عجیب و غریب" زن و شوهر می گوید. پسر خود را سوراخ تر است ترسو و کاملا مطمئن نیست چه چیزی را از نقاب رقم در خانه.

بزرگنمایی این تصویر

پس از حرکت از جنکینز بود به شوهرش و بچه ها تقریبا یک بار در هفته. حسن نیت ارائه میدهد از لورن Jenkins پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
حسن نیت ارائه میدهد از لورن Jenkins

"او نمی فورا اجرا به من می گوید:" جنکینز.

اما اشتون بلافاصله شروع به پریدن کرد به بالا و شروع به مقایسه "مامان عینکی" — او عینک ایمنی — با خود.

هنگامی که پیرس آمد در اطراف همه آنها خواندن کتاب و بازی با بلوک های با هم.

"بخشی از آنچه را بسیار جالب در مورد کودکان این است که آنها نمی overthink," او می گوید. "مثل" من مادر شده است و رفته است. اما در حال حاضر او را در اینجا.'"

"حتی او را در آغوش بگیرید و او را نگه دارید برای مدت پنج دقیقه آن را شگفت انگیز می گوید:" Roux. "نه چیزی که واقعی است, اما آن را هنوز هم شگفت انگیز است."

سخت ترین قسمت بود خداحافظی. آنها تصمیم به قرار دادن پسران را به خواب قبل از او برگ. که راه "آن را مانند یک وحشتناک, خداحافظی," او می گوید. "من نمی دانم اگر آن را بیشتر برای من و یا برای آنها است."

یک راه

در یک نقطه از خانواده ارائه شد راه خود را مجبور به جدایی.

رهبری در بیمارستان گفت: جنکینز آنها می تواند او را خاموش مقدم به طوری که او نمی خواهد که به در معرض خطر قرار گرفتن در معرض COVID-19.

اما او به سختی در نظر گرفته شده این پیشنهاد را قبل از تبدیل آن است. دیگر پزشکان در بیمارستان, او می گوید, مسن تر هستند و در معرض خطر بالاتر. و او احساس نیاز به کمک در طول بهداشت عمومی اورژانس.

"من فکر نمی کنم هر کسی که می اید begrudged من" جنکینز می گوید. "اما آن را احساس نمی کند حق من است."

او به خاطر تماس Roux به زودی پس از. "من در واقع کمی عصبی به او بگویید که من تا به حال گفت: هیچ" او می گوید.

اما او بلافاصله به او گفت: من امیدوارم که شما این پیشنهاد را.

"شما یک دکتر هستید" او به یاد می آورد او گفتن. "شما ارائه خدمات به زنان است. که تماس خود را. آن چه شما انجام دهد."

بزرگنمایی این تصویر

مدتها قبل از COVID-19 pandemic دکتر لورن جنکینز شوهرش جی Roux و دوقلوها پیرس و اشتون سوار چرخ فلک در باغ وحش فیلادلفیا. حسن نیت ارائه میدهد از لورن Jenkins پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
حسن نیت ارائه میدهد از لورن Jenkins

آنها معتقدند این تصمیم درست است. هنوز هم در زمان جنکینز می گوید او احساس می کند یک خزنده حس "خیانت" توسط او ، این بود که سخت ترین روز در ماه مارس زمانی که او برای اولین بار آموخته است که او ممکن است او را در معرض خانواده است. اما در هر حال حاضر و پس از آن می آید.

"کار من این است که بخش عظیمی از من چه کسی هستم. و آن را یک منبع بسیار از غرور و شادی من و من حس خود," او می گوید. "برای اولین بار احساس می کردم کار من بود و من در انتخاب بین کار زندگی و سلامتی خانواده من است."

Roux می گوید تجربه خود را با سرطان و مصیبت با بچه ها' زمان در بخش مراقبت های ویژه ساخته شده است که او اعتقاد راسخ در این ایده که "s*** اتفاق می افتد" اما شما فشار.

گفت: "من به لورن" با تمام چیزهای که ما در چند سال گذشته این است که فقط یک موج دار شدن در دریاچه," او می گوید. "'ما فقط از طریق آن دریافت کنید.'"

'هیچ کس نمی داند که آن را به پایان'

روز پس از روز مادر این زن و شوهر تصمیم به تغییر مکان. جنکینز از دست رفته بچه ها و Roux شد تلاش برای نگه دارید تا با آنها.

پس از صحبت با کارشناسان آنها تصمیم گرفتند که خطر به خود بچه ها کم بود به اندازه کافی است که او می تواند به خانه بازگشت. اما این بار Roux را ترک و اقامت در یک عضو خانواده یدکی آپارتمان.

"هنگامی که او به خانه آمد من در حال حاضر همه چیز من بسته بندی شده تا در کامیون من," او می گوید. "او در آمد از طریق یک درب و من دست تکان داد و او را در و گفت: من او را دوست داشتم و بیرون رفت و درب دیگر."

زمانی که این بیماری همه گیر آغاز شده و آنها تا به حال واقعا در نظر گرفته است که از آن می تواند در گذشته تابستان است. اما در حال حاضر آنها در حال فکر کردن در مورد آنچه در آن به معنی از هم جدا ماندن به طور نامحدود.

بزرگنمایی این تصویر

دکتر لورن جنکینز پیاده روی با دو پسر پیرس و اشتون در فیلادلفیا در پاییز 2019. حسن نیت ارائه میدهد از لورن Jenkins پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
حسن نیت ارائه میدهد از لورن Jenkins

"این یک کل بسیاری از سوالات بدون پاسخ, چرا که هیچ کس واقعا نمی داند می گوید:" جنکینز. "هیچ کس نمی داند که آن را برای پایان دادن به. ما حتی نمی دانیم آنتی بادی در واقع مشورت ایمنی و یا اگر آن را به معنی شما می توانید آن را برای بار دوم. چه اتفاقی می افتد؟"

Roux به ویژه نگران است که مقامات به پایان خواهد رسید مستند سیاست های بیش از حد به سرعت.

"من می خواهم برای دیدن اعداد راه پایین قبل از اینکه مردم شروع به فکر کردن که آن را امن" او می گوید. "نه فقط به خاطر من اما افراد مسن و سایر افراد با نقص ایمنی."

هر روز او هنوز هم می آید خانه به کار در حیاط حتی فقط برای دیدن خانواده خود را از یک فاصله امن.

"من به دیدن بچه ها من از طریق پنجره اما من می توانم آنها را لمس," او می گوید. "این افتضاح چون من عاشق پسران و آنها سرگرم کننده و من پدر. و شما می دانید اگر لورن به خانه می آید و من هنوز در حیاط من رو به اقامت 10, 12 فوت دور از او.

"و من فقط از نوع او یکی از کسانی هوا بوسه می دانید ؟ من به او بگویید که من او را دوست دارم. و سپس ما همیشه می گویند " این عجیب و غریب است.' شما می دانید, آن را فقط به طوری رفو عجیب و غریب. اما آن را نمی خواهد برای همیشه لطفا برای آخرین."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن